 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS ALL] [KAROSERIA] Lusterka i przełącznik opuszczania szy |
Autor |
Wiadomość |
Gabriel68
Forumowicz

Auto: MSS Space Star 1.3 Family 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 88 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 03-11-2008, 22:17 [MSS ALL] [KAROSERIA] Lusterka i przełącznik opuszczania szy
|
|
|
Miło mi zakomunikować, że po kilku miesiącach biernego uczestnictwa na tym forum i zbieraniu zamieszczonych opinii, zakupiłem MSS 1.3 Family. Pojazd jest 7-letni (2001) i posiada 99000 na liczniku. Technicznie auto trafiło mi się raczej porządne, serwisowane do końca w ASO (udokumentowane i sprawdzone) Na ASO póki co jeszcze mnie nie stać, zostało mi 6000 do następnego przeglądu i wtedy zastanowię się, czy się tam udać czy robić u "pana Józia"
A teraz problemiki, auto miało zarwany fotel kierowcy z tym luzik tapicer zadziała, podjął się za 120 zela.
Druga sprawa to lusterka ustawiane ręcznie (nie elektryczne), sterowanie za pomocą "cyngwajsu" ze środka kabiny idzie ciężko. Idzie ustawić, ale naprawdę trzeba się naszarpać i włożyć sporo siły. Czy tak było od początku ? A jeśli nie to co mogło się rozlecieć i jak temu zaradzić?
Trzecia sprawa to przycisk opuszczania szyby od strony kierowcy, działa i owszem , no problem, ale skubany zapada się w tapicerę , co w tym temacie ktoś doradzi?
Wiem, ze to drobnostki, ale irytujace. Pomóżcie Mitsumaniaki. |
Ostatnio zmieniony przez cns80 10-03-2009, 09:52, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Klocek
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 13 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-11-2008, 00:15
|
|
|
co do lusterek to miałem to samo , linki stały w pancerzach i strasznie ciężko chodziły
jedyna rada to rozebranie wszystkiego wyczyszczenie i naoliwienie (oliwka w pancerz) , zabawy jest sporo i przy składaniu przyda się cierpliwość ale efekt jest taki że lustereczka chodzą jak nowe |
_________________ Misio Space Star 1.3 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
|
|
|
 |
Gabriel68
Forumowicz

Auto: MSS Space Star 1.3 Family 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 88 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 04-11-2008, 10:15
|
|
|
Dziękuje Wam bardzo za pomoc! Z lusterkami będę walczył. Co do przełącznika to chyba zlecę jakiemuś panu "Józiowi", bo telefon do aso mnie zabił. Jasne zrobią mi, ale wymienią na nowy, a ten kosztuje bagatelka 550 złociszy. I jak tu lubić ASO? |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 04-11-2008, 10:28
|
|
|
Gabriel68 napisał/a: | a ten kosztuje bagatelka 550 złociszy |
constell napisał/a: | całość kosztowała mnie 52 PLN (usługa + przycisk, czyszczenie było darmowe). |
Przed minutą dzwoniłem do MITCAR'u i powiedzieli mi że podświetlany kosztuje 47 zł. Moze tobie podali cenę za cały zestaw tych przycisków (4 + 1 + ramka) ??? |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Gabriel68
Forumowicz

Auto: MSS Space Star 1.3 Family 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 88 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 05-11-2008, 22:35
|
|
|
Może być, że rzucili mi cenę, za całość, rozmowa odbyła się przez telefon, więc może wkradło się w tą informacje jakaś nieścisłość ze strony pracownika aso. Dziś mówiłem o tej cenie swojemu mechanikowi i o mało zawału nie dostał. Jestem z bydgoszczy i tu aso mitsubishi jakoś nie cieszy się popularnością w światku samochodziarzy. Podobno lepiej było w toruniu, ale tam firmie zabrali certyfikat warsztatu aso mitsubishi. Przejadę się osobiście zobaczymy. Poinformuję jak było naprawdę.
I kolejny problemik, dziś mając podniesioną maskę usłyszałem delikatny odgłos iskrzenia. Silnik nie działał , stacyjka była przełączona na włączoną elektrykę (żeby radyjka posłuchać) i miałem wrażenie, że coś tam się zwiera, ale wszystko działa ok, żadnych problemów póki co. Zauważył ktoś coś podobnego?
[ Dodano: 10-11-2008, 22:43 ]
Dzięki Klocek lusterka rozebrałem i nasmarowałem tak jak mówiłeś. Olejek w pancerzyki z dwóch storn plus trochę smaru na tą plastikową kopułkę na której kreci się podstawa lusterka. Pełny sukces lusterka wróciły do linii. Czy działają jak nowe to nie wiem, ale kręcą się bardzo miło.
Z przyciskiem podnoszenia szyb zrobiłem pierwsze podejście. Rozebrałem tapicerkę, wyhaczyłem od spodu i po bokach i od spodu zwolniłem zatrzask konsoli. Konsolka w górę odczepienie wtyczki, rozbiórka, no i widzę nieszczęsny przycisk. Modelowo pęknięty w części utrzymującej pionową sprężynkę. Klejenie niby trzyma, ale przy próbie złożenia puszcza. W przypływie rozpaczy przekładam klawisz otwierania szyby pasażera na miejsce klawisza od szyby kierowcy. No i teraz mam rozwalony przycisk od sterowania szybą pasażera na drzwiach kierowcy. Jadę do ASO, klawisza nie mają, ale podejmują próbę znalezienia starej zdemontowanej konsoli. Nawet starali się znaleźć ale nie znaleźli. Odchodzę z kwitkiem. Sukces co najwyżej połowiczny, nadal będę szukał klawisza. |
|
|
|
 |
|
|