Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Te same silniki, różne głowice
Autor Wiadomość
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-06-2006, 00:25   Te same silniki, różne głowice

Honda wypuściła 2 wersje silnikowe do Accorda o pojemności 2,0.

F20Z1-131/5400 KM, 178/4800 Nm kompresja 9,5:1
F20Z2-115/5300 KM, 172/4200 Nm kompresja 9,0:1

Jak widać jeden to odprężona wersja drugiego.
Mechanicznie głowice różnią się jeszcze "Cam Iobe Height" i długością sprężyn zaworowych "nie napiętych".
Uszczelki pod głowicę takie same

Pytanie:
Czy można bez problemu przełożyć głowicę od f20z1 do f20z2 (doprężyć silnik). Więcej różnic się w serwisówce nie dopatrzyłem. Myślicie że może być inne ECU?

Pozdrawiam
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-06-2006, 08:06   

Na pewno są różne ECU....

Porównaj jeszcze tłoki - też mogą być różne - ze względu na np. głębiej otwierające się zawory.... (wałki rozrządu porównywałes?)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-06-2006, 17:25   

Cytat:
Na pewno są różne ECU....


A jak zachowa się silnik z wyższym sprężaniem na starym ECU?
Te różnice które wymieniłem znalazłem w serwisówce. Może skany coś więcej powiedzą...







 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-06-2006, 17:51   

Wyźsze wzniosy krzywek zaworowych (skan 2, sekcja 6, cam lobe height) = inne tłoki. IMHO pozamatane..... Zadzwoń jeszcze do Japaneze i zapytaj czy te silniki mają różne tłoki......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2006, 16:20   

h3m.pl i sie pytaj napewno pomoga;)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-06-2006, 19:50   

Czy to jest "dobra" głowica - mam jeszcze fotki klawiatury ale tam mi sie wydaje wszystko ok.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.