 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Te same silniki, różne głowice |
Autor |
Wiadomość |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-06-2006, 00:25 Te same silniki, różne głowice
|
|
|
Honda wypuściła 2 wersje silnikowe do Accorda o pojemności 2,0.
F20Z1-131/5400 KM, 178/4800 Nm kompresja 9,5:1
F20Z2-115/5300 KM, 172/4200 Nm kompresja 9,0:1
Jak widać jeden to odprężona wersja drugiego.
Mechanicznie głowice różnią się jeszcze "Cam Iobe Height" i długością sprężyn zaworowych "nie napiętych".
Uszczelki pod głowicę takie same
Pytanie:
Czy można bez problemu przełożyć głowicę od f20z1 do f20z2 (doprężyć silnik). Więcej różnic się w serwisówce nie dopatrzyłem. Myślicie że może być inne ECU?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 06-06-2006, 08:06
|
|
|
Na pewno są różne ECU....
Porównaj jeszcze tłoki - też mogą być różne - ze względu na np. głębiej otwierające się zawory.... (wałki rozrządu porównywałes?) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-06-2006, 17:25
|
|
|
Cytat: | Na pewno są różne ECU.... |
A jak zachowa się silnik z wyższym sprężaniem na starym ECU?
Te różnice które wymieniłem znalazłem w serwisówce. Może skany coś więcej powiedzą...
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 06-06-2006, 17:51
|
|
|
Wyźsze wzniosy krzywek zaworowych (skan 2, sekcja 6, cam lobe height) = inne tłoki. IMHO pozamatane..... Zadzwoń jeszcze do Japaneze i zapytaj czy te silniki mają różne tłoki...... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 08-06-2006, 16:20
|
|
|
h3m.pl i sie pytaj napewno pomoga;) |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-06-2006, 19:50
|
|
|
Czy to jest "dobra" głowica - mam jeszcze fotki klawiatury ale tam mi sie wydaje wszystko ok.
 |
|
|
|
 |
|
|