Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
uszkodzona miska olejowa - pomocy
Autor Wiadomość
mrscruffik 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant EA5W 2,5 V6 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 15
Skąd: Bytom
Wysłany: 05-01-2009, 12:59   uszkodzona miska olejowa - pomocy

Witam
obecnie posiadam lancera KOMBI 1,6 16V GLXi rocznik 97, ostatnio okazało się że cieknie mi miska olejowa - miska nie uszczelki, sama miska jest najwyraźniej przegnita - sączy się mniej więcej w połowie :( mam duży problem znaleźć do niego miskę - tutaj pytanie do was, czy miska z sedana różni ssie od miski z kombika???? ew miska z colta 1,6 16V wszak to ten sam silnik (chociaż katalogowo miski maja inny numer ;(

proszę wszystkich biegłych w temacie pomoc.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 05-01-2009, 16:22   

mrscruffik, spoko luz nie przejmuj jak nie znajdziesz (w co nie wierze) to przeciez nie problem sciagnac ja i dobrze zaspawac . :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
helmucik 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Wagon 1998 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2009, 19:47   

Miski mogą się różnić detalami (np. wybrzuszeniem), choć na zdjęciu (jeśli znalazłbyś używkę) tego nie da się zobaczyć. W zasadzie nie sprawi Ci to żadnej różnicy, jedynie może być delikatny problem, gdyby nie chciało Ci się opuszczać rury kolektora wydechowego. Można miski zamienić bez rozpinania kolektora (bo przy tym trzeba się nagimnastykować), tylko wtedy, by wyjąć miskę musisz (po odkręceniu 16 śrub dziesiątek – dziecinnie proste) opuścić ją na rurę kolektora i umiejętnie wykęcić sączek ze środka (2 śruby). Gdy wyjmiesz sączek (niech Ci nie wypadną z rąk do miski te dwie śrubki), to wyjmiesz bokiem miskę. Nową założysz robiąc wszystko w kolejności odwrotnej. Pod miską nie ma uszczelki, stosuje się pastę, silikon (tubkę czerwonego do 360 stopni C kupisz za 5 zł).
Co do stanu miski: pewnie masz wózek z Holandii (zwł. z zachodniej jej części). Poza tym miski w tych modelach są mało wytrzymałe na rudą i powiem Ci, że nie będzie łatwo znaleźć nie zaatakowanej. Pamiętaj, by uwentualny sprzedawca (np. znaleziony na Allegro) wysłał Ci dokładne zdjęcia. Za używaną zapłacisz 100-200 zł. Jeśli zaś stać Cię, to przemyśl zakup nowej (350-400 zł). Z nią nie powinno być problemu w żadnym sklepie.

[ Dodano: 05-01-2009, 19:54 ]
rosomak1983 napisał/a:
mrscruffik, spoko luz nie przejmuj jak nie znajdziesz (w co nie wierze) to przeciez nie problem sciagnac ja i dobrze zaspawac . :wink:


Osobiści nie polecam spawania, rzecz na krótką metę, owszem, na czas znalezienia nowej. Z rudzielcem nie wygrasz :banghead: , a już na pewno nie palnikiem :minigun:
_________________
pozdrawiam
Artur
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 05-01-2009, 21:11   

helmucik napisał/a:
Osobiści nie polecam spawania, rzecz na krótką metę, owszem, na czas znalezienia nowej. Z rudzielcem nie wygrasz :banghead: , a już na pewno nie palnikiem :minigun:

no ale mozna zespawac... Mi tam miska nie rdzewieje...(spawanej nie mam)
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
mrscruffik 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant EA5W 2,5 V6 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 15
Skąd: Bytom
Wysłany: 05-01-2009, 21:17   

w spawanie sie nie bede bawil, zwlaszcza ze przerdzewiala :( jezdze juz 4 dzien z ta dziura (jest mniej wiecej w polowie), na allegro znalazlem starsza od mojej ale cala kosztowala 60zl wiec na jakis czas bedzie :) jesli bedzie w kiepskim stanie z nastepnym olejem dostanie nowke :) teraz ani kasy ani pewnosci ze bedzie pasowac nie mialem :) dziekuje za odpowiedz :)

pozdrawiam
Myszek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.