Szum podczas hamowania |
Autor |
Wiadomość |
h4 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2009, 18:27 Szum podczas hamowania
|
|
|
Od kilku tygodni w tylnym kole podczas hamowania slychac szum.
jest to tylko w trakcie hamowania, nie podczas jazdy na zakretach ani po prostej.
problem w tym ze nie wiem jak sie zabrac za sciagniecie bebna bo po odkreceniu kola - on nie chce zejsc , nawet za pomoca mlotka. na srodku jest jakis gwint podobno tam sie wkreca srube i schodzi beben ale nie jestem pewny.
jakby juz ktos wiedzial jak sciagnac beben to na co zwrocic uwage ? dlaczego szumi? czy jest to objaw konca okladzin? nie wiem na co sie przygotowac i czy wogole zabierac sie za sciaganie bez kupna nowych bebnow? bo moze sie okazac ze cos mi sie rozsypie |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 15-01-2009, 19:01
|
|
|
h4, mam to samo a dzis pojawily sie szumy podczas jazdy moze to jakies łożysko????? nie wiem sam |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Grabarz85
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v CB0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2008 Posty: 76 Skąd: Grabowiec
|
Wysłany: 16-01-2009, 11:01
|
|
|
Kiedyś w Nexii miałem tak samo... okazało sie ze poszedł regulator luzu na szczekach tylnych,,,, |
_________________ Wolę pchać swojego Miśka niż jeździć vw
 |
|
|
|
 |
h4 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2009, 13:53
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | h4, mam to samo a dzis pojawily sie szumy podczas jazdy moze to jakies łożysko????? nie wiem sam |
u Ciebie to z pewnoscia bedzie lozysko wiec nie zwlekaj z naprawa bo jeszcze kolo zablokuje w trakcie jazdy.
Ja wlasnie nie sadze zeby u mnie bylo lozysko. Jak sie tam do tego zabrac? |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-01-2009, 14:34
|
|
|
Grabarz85 napisał/a: | poszedł regulator luzu na szczekach tylnych,,,, |
moze to to bo mnie jakos dziwne hamuje jak jade.... Reczny jest bardzo mocny hamuje z piskiem i bez prpblemu zarzymuje auto.. Jak myslicie? Zanotowałem tez ostatnio wieksze spalanie co moze byc zwiazane ze cos obciera.... Czy to jednak łozyska jak to sprawdzic? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2009, 14:42
|
|
|
sprawdz czy po jezdzie masz bardzo gorace felgi/stalowki i cyz beben jest bardzo goracy ;> |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-01-2009, 14:59
|
|
|
Grabarz85, ile Cie wyniosla naprawa w Nexii???? POZDRO
[ Dodano: 16-01-2009, 14:59 ]
miziek, tak zrobie dzieks |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16-01-2009, 16:44
|
|
|
po pierwsze to trzeba sprawdzic czy nie sciaga na ktoras strone przy jezdzie na luzie i podczas hamowania |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 17-01-2009, 09:29
|
|
|
h4 napisał/a: | jakby juz ktos wiedzial jak sciagnac beben to na co zwrocic uwage ? |
Wkręcasz długą śrubę w ten gwintowany otwór - bodajże M6 albo M8 - nie pamiętam, i bęben schodzi bez problemu, nawet jak masz krawędź ( a jeśli tak, to proponuję dać do przetoczenia). Oczywiście nie może być zaciągnięty ręczny Najpierw włóż tam jakiegoś gwoździa np i wybadaj w której pozycji, śruba oprze się o piastę
Jeśli łożysko to czeka Cie wymiana razem z piastą - około 200 zł w JC podróbka, jednak proponowałbym KOYO, ok 350 zł - u mnie nowe łożysko z JC rozwaliło się po 2000 km... |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 17-01-2009, 12:32
|
|
|
miki4x4, niby po co razem z piasta???? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-01-2009, 15:15
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | niby po co razem z piasta???? | Niby po to, że to jeden element (łożysko i piasta). |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 18-01-2009, 18:20
|
|
|
Bebny sie nie nagrzewaja, na zaktetach raczej nie jest głosniej ale wraz z predkoscia troche głosniej... Łożyska??? Powiedzcie jak spradzic to. Jesli to łozysko to mozna wymienic samo bez paisty? oraza czy mozna wyminic tylko z jednej strony???? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-01-2009, 20:58
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Jesli to łozysko to mozna wymienic samo bez paisty? | Post wyżej napisałem, że się nie da. To jeden nierozbieralny element. rosomak1983 napisał/a: | czy mozna wyminic tylko z jednej strony???? | Tak. |
|
|
|
 |
Grabarz85
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v CB0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2008 Posty: 76 Skąd: Grabowiec
|
Wysłany: 19-01-2009, 09:24
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Grabarz85, ile Cie wyniosla naprawa w Nexii???? POZDRO
[ Dodano: 16-01-2009, 14:59 ]
miziek, tak zrobie dzieks |
W Nexii wystarczyło podgiąć blaszkę i wszystko było ok... a ten regulator luzu kosztuje ok 20 zł... Nie wiem czy wiesz, jak skończyła moja Nexia...
Cała Historia dostępna jest Tutaj http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=7643
Mam nadzieję ze Misio nie będzie taki pechowy... |
_________________ Wolę pchać swojego Miśka niż jeździć vw
 |
|
|
|
 |
|