Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szum podczas hamowania
Autor Wiadomość
h4
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2009, 18:27   Szum podczas hamowania

Od kilku tygodni w tylnym kole podczas hamowania slychac szum.
jest to tylko w trakcie hamowania, nie podczas jazdy na zakretach ani po prostej.

problem w tym ze nie wiem jak sie zabrac za sciagniecie bebna bo po odkreceniu kola - on nie chce zejsc , nawet za pomoca mlotka. na srodku jest jakis gwint podobno tam sie wkreca srube i schodzi beben ale nie jestem pewny.

jakby juz ktos wiedzial jak sciagnac beben to na co zwrocic uwage ? dlaczego szumi? czy jest to objaw konca okladzin? nie wiem na co sie przygotowac i czy wogole zabierac sie za sciaganie bez kupna nowych bebnow? bo moze sie okazac ze cos mi sie rozsypie :roll:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 15-01-2009, 19:01   

h4, mam to samo a dzis pojawily sie szumy podczas jazdy moze to jakies łożysko????? nie wiem sam
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-01-2009, 10:30   

h4, sugeruję sprawdzić szczęki hamulcowe ... pewnie sąjuż na wykończeniu
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Grabarz85 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v CB0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 76
Skąd: Grabowiec
Wysłany: 16-01-2009, 11:01   

Kiedyś w Nexii miałem tak samo... okazało sie ze poszedł regulator luzu na szczekach tylnych,,,,
_________________
Wolę pchać swojego Miśka niż jeździć vw
 
 
h4
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2009, 13:53   

rosomak1983 napisał/a:
h4, mam to samo a dzis pojawily sie szumy podczas jazdy moze to jakies łożysko????? nie wiem sam


u Ciebie to z pewnoscia bedzie lozysko wiec nie zwlekaj z naprawa bo jeszcze kolo zablokuje w trakcie jazdy.

Ja wlasnie nie sadze zeby u mnie bylo lozysko. Jak sie tam do tego zabrac?
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 16-01-2009, 14:34   

Grabarz85 napisał/a:
poszedł regulator luzu na szczekach tylnych,,,,

moze to to bo mnie jakos dziwne hamuje jak jade.... Reczny jest bardzo mocny hamuje z piskiem i bez prpblemu zarzymuje auto.. Jak myslicie? Zanotowałem tez ostatnio wieksze spalanie co moze byc zwiazane ze cos obciera.... Czy to jednak łozyska jak to sprawdzic?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2009, 14:42   

sprawdz czy po jezdzie masz bardzo gorace felgi/stalowki i cyz beben jest bardzo goracy ;>
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 16-01-2009, 14:59   

Grabarz85, ile Cie wyniosla naprawa w Nexii???? POZDRO

[ Dodano: 16-01-2009, 14:59 ]
miziek, tak zrobie dzieks
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16-01-2009, 16:44   

po pierwsze to trzeba sprawdzic czy nie sciaga na ktoras strone przy jezdzie na luzie i podczas hamowania
 
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 17-01-2009, 09:29   

h4 napisał/a:
jakby juz ktos wiedzial jak sciagnac beben to na co zwrocic uwage ?


Wkręcasz długą śrubę w ten gwintowany otwór - bodajże M6 albo M8 - nie pamiętam, i bęben schodzi bez problemu, nawet jak masz krawędź ( a jeśli tak, to proponuję dać do przetoczenia). Oczywiście nie może być zaciągnięty ręczny :) Najpierw włóż tam jakiegoś gwoździa np i wybadaj w której pozycji, śruba oprze się o piastę

Jeśli łożysko to czeka Cie wymiana razem z piastą - około 200 zł w JC podróbka, jednak proponowałbym KOYO, ok 350 zł - u mnie nowe łożysko z JC rozwaliło się po 2000 km...
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-01-2009, 12:32   

miki4x4, niby po co razem z piasta????
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-01-2009, 15:15   

rosomak1983 napisał/a:
niby po co razem z piasta????
Niby po to, że to jeden element (łożysko i piasta).
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 18-01-2009, 18:20   

Bebny sie nie nagrzewaja, na zaktetach raczej nie jest głosniej ale wraz z predkoscia troche głosniej... Łożyska??? Powiedzcie jak spradzic to. Jesli to łozysko to mozna wymienic samo bez paisty? oraza czy mozna wyminic tylko z jednej strony????
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-01-2009, 20:58   

rosomak1983 napisał/a:
Jesli to łozysko to mozna wymienic samo bez paisty?
Post wyżej napisałem, że się nie da. To jeden nierozbieralny element.
rosomak1983 napisał/a:
czy mozna wyminic tylko z jednej strony????
Tak.
 
 
Grabarz85 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v CB0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 76
Skąd: Grabowiec
Wysłany: 19-01-2009, 09:24   

rosomak1983 napisał/a:
Grabarz85, ile Cie wyniosla naprawa w Nexii???? POZDRO

[ Dodano: 16-01-2009, 14:59 ]
miziek, tak zrobie dzieks


W Nexii wystarczyło podgiąć blaszkę i wszystko było ok... a ten regulator luzu kosztuje ok 20 zł... Nie wiem czy wiesz, jak skończyła moja Nexia...

Cała Historia dostępna jest Tutaj http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=7643
Mam nadzieję ze Misio nie będzie taki pechowy...
_________________
Wolę pchać swojego Miśka niż jeździć vw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.