problemy z zapalanie ciag dalszy |
Autor |
Wiadomość |
wujas
Forumowicz
Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 138 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: 16-02-2009, 00:22 problemy z zapalanie ciag dalszy
|
|
|
witam.
wymienilem juz filtr paliwa, przewody, swiece i palec z kopulka.
jak mam pelen zbiornik to przewaznie odpala za pierszym przekreceniem stacyjki. Jak juz ponizej 3/4 baku za 2-3 przekreceniem stacyjki.
Stawiam na pompe. Mierzylem cisnienie i na wolnych obrotach jest 2,6bar po zwiekszeniu obrotow max 2,7bara.
Nie powinno byc 3,3-3,5bara??
i gdy zgasze silnik cisnienie momentalnie spada do 0.
Nie powinen tez byc tam jakis zaworek ktory trzyma cisnienie po wyl pompy??
pompa czy regulator??
ja stawiam na pompe poniewaz jezeli byl by to regulator to chyba objawy nie byly by zalezne od poziomu paliwa.
prosze o pomoc. |
|
|
|
 |
Radeon
Forumowicz Radeon

Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 119 Skąd: dolny śląsk
|
Wysłany: 16-02-2009, 00:35
|
|
|
Może głupoty gadam ale...podciśnienie w zbiorniku paliwa?Sprawdz na 3/4 zbiornika, przed odpaleniem odkręć korek. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-02-2009, 09:58
|
|
|
Może sie nie odpowietrza po prostu ? A nie masz problemów z nalaniem do pełna ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
qbiec [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2009, 10:19
|
|
|
Podlacze sie pod temat:
Czy objawem braku odpowietrzania moze byc mocno przywarty korek wlewu, ktory po odkreceniu o pol obrotu glosno syczy? |
|
|
|
 |
hayabusa [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2009, 11:43
|
|
|
najczęściej tankuje do pełna ,i jak wyśmigam do lampki to zawsze przy odkręceniu korka syczy ,a problemów żadnych nie mam |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-02-2009, 16:28
|
|
|
hayabusa napisał/a: | najczęściej tankuje do pełna ,i jak wyśmigam do lampki to zawsze przy odkręceniu korka syczy ,a problemów żadnych nie mam |
ja mam tak samo |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-02-2009, 17:41
|
|
|
qbiec napisał/a: | Czy objawem braku odpowietrzania moze byc mocno przywarty korek wlewu, ktory po odkreceniu o pol obrotu glosno syczy? | Tak ma być. |
|
|
|
 |
wujas
Forumowicz
Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 138 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: 16-02-2009, 19:07
|
|
|
problemow z zalaniem do pelna nie mam.
moze jeszcze jakies sugestie?? |
|
|
|
 |
lukiluki15
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 96r 2.0 glx
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 16 Lut 2009 Posty: 4 Skąd: lublin
|
Wysłany: 16-02-2009, 19:32
|
|
|
Hugo, witam czy ty nie masz przypadkiem 2.0l diesel lancerka bo ja własnie kupiłem takie autko i mam jedno pytanko tam na desce rozdzielczej nad diodą od przeciwmgielnych tylnich świateł jest taka dioda pomarańczowa wygląda jak jakis zbiornik z kropelką u dołu sieci sie to to a ja nie mam pojecia od czego ona jest daj znak jakbyco cos wiedział |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 17-02-2009, 00:15
|
|
|
lukiluki15 napisał/a: | Hugo, witam czy ty nie masz przypadkiem 2.0l diesel lancerka |
pisze w podpisie Mazda 626, wczesniej colcior |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
wujas
Forumowicz
Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 138 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: 18-02-2009, 01:01
|
|
|
moze wie ktos czy jak podlacze + pod zlacze do testowania(te niebieskie) pompy paliwa to czy pompa zacznie dzialac??
Nikt nie zna odpowiedzi na moje poprzednie pytania?? |
|
|
|
 |
|