Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problemy z zapalanie ciag dalszy
Autor Wiadomość
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 16-02-2009, 00:22   problemy z zapalanie ciag dalszy

witam.

wymienilem juz filtr paliwa, przewody, swiece i palec z kopulka.
jak mam pelen zbiornik to przewaznie odpala za pierszym przekreceniem stacyjki. Jak juz ponizej 3/4 baku za 2-3 przekreceniem stacyjki.

Stawiam na pompe. Mierzylem cisnienie i na wolnych obrotach jest 2,6bar po zwiekszeniu obrotow max 2,7bara.

Nie powinno byc 3,3-3,5bara??

i gdy zgasze silnik cisnienie momentalnie spada do 0.
Nie powinen tez byc tam jakis zaworek ktory trzyma cisnienie po wyl pompy??

pompa czy regulator??
ja stawiam na pompe poniewaz jezeli byl by to regulator to chyba objawy nie byly by zalezne od poziomu paliwa.

prosze o pomoc.
 
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 16-02-2009, 00:35   

Może głupoty gadam ale...podciśnienie w zbiorniku paliwa?Sprawdz na 3/4 zbiornika, przed odpaleniem odkręć korek.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-02-2009, 09:58   

Może sie nie odpowietrza po prostu ? A nie masz problemów z nalaniem do pełna ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
qbiec
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2009, 10:19   

Podlacze sie pod temat:
Czy objawem braku odpowietrzania moze byc mocno przywarty korek wlewu, ktory po odkreceniu o pol obrotu glosno syczy?
 
 
hayabusa
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2009, 11:43   

najczęściej tankuje do pełna ,i jak wyśmigam do lampki to zawsze przy odkręceniu korka syczy ,a problemów żadnych nie mam
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 16-02-2009, 16:28   

hayabusa napisał/a:
najczęściej tankuje do pełna ,i jak wyśmigam do lampki to zawsze przy odkręceniu korka syczy ,a problemów żadnych nie mam

ja mam tak samo
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-02-2009, 17:41   

qbiec napisał/a:
Czy objawem braku odpowietrzania moze byc mocno przywarty korek wlewu, ktory po odkreceniu o pol obrotu glosno syczy?
Tak ma być.
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 16-02-2009, 19:07   

problemow z zalaniem do pelna nie mam.
moze jeszcze jakies sugestie??
 
 
 
lukiluki15 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 96r 2.0 glx
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 4
Skąd: lublin
Wysłany: 16-02-2009, 19:32   

Hugo, witam czy ty nie masz przypadkiem 2.0l diesel lancerka bo ja własnie kupiłem takie autko i mam jedno pytanko tam na desce rozdzielczej nad diodą od przeciwmgielnych tylnich świateł jest taka dioda pomarańczowa wygląda jak jakis zbiornik z kropelką u dołu sieci sie to to a ja nie mam pojecia od czego ona jest daj znak jakbyco cos wiedział
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-02-2009, 00:15   

lukiluki15 napisał/a:
Hugo, witam czy ty nie masz przypadkiem 2.0l diesel lancerka

pisze w podpisie Mazda 626, wczesniej colcior :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 18-02-2009, 01:01   

moze wie ktos czy jak podlacze + pod zlacze do testowania(te niebieskie) pompy paliwa to czy pompa zacznie dzialac??

Nikt nie zna odpowiedzi na moje poprzednie pytania?? :cry:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.