Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne wskazanie poziomu oleju
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 20-02-2009, 15:10   Dziwne wskazanie poziomu oleju

Witam! Zauważyłem cos dziwnego. Od czasów wymiany uszczelniacza wału korbowego co ciekł sprawdzam czesto poziom oleju. Wszystko jest OK oleju nie ubywa wogóle (albo bardzo niewiele max jakies 50-100ml na 4 tyś km. Musze to jeszcze dokładnie sprawdzic) ale jest cos dziwnego..
Mianowicie jak wyjmuje bagnet to z jednaj strony bagnety jest wyższy poziom a z drugiej niższy i tak mam zawsze... Mierze na równym i wkładam bagnet do końca.
Róznica to jakies 3-4mm. Co to moze byc????
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 20-02-2009, 15:20   

A jak sprawdzasz ? Na zimnym po nocy czy na ciepłym po jeździe ?
Na ile czasu wkładasz bagnet po wytarciu ? Na 1 sekundę czy więcej ?
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 20-02-2009, 15:28   

cns80 napisał/a:
Na zimnym po nocy czy na ciepłym po jeździe ?

na zimnym zreszta jak sprawdzam 20 min po jezdzie chyba tez tak jest
cns80 napisał/a:
Na ile czasu wkładasz bagnet po wytarciu ? Na 1 sekundę czy więcej ?

różnie i ale jak wyjme pierwszy raz (czyli bagnet siedzi tam długo) to tez tak mam.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-02-2009, 18:35   

rosomak1983 niczym się nie przejmuj. Mam tak samo w Maździe. To nic strasznego :wink:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 20-02-2009, 19:06   

Hugo napisał/a:
rosomak1983 niczym się nie przejmuj. Mam tak samo w Maździe. To nic strasznego :wink:

hehe nie spada poziom to nie panikuje ale nie moge tego rozkminic jak to mozliwe przeciez olej to płyn (równy poziom ,chyba nie jest az taki menisk wklęsły..). Po drugie które wskazanie oleju jest dobre? Mniejsze czy wieksze?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 20-02-2009, 20:19   

rosomak1983 napisał/a:
nie moge tego rozkminic
rosomak1983, zobacz pd jakim kątem wędruje bagnet. Nie tworzy 90° z podłożem.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-02-2009, 18:02   

rosomak1983 napisał/a:
nie moge tego rozkminic jak to mozliwe
Ja też nie :mrgreen:

[ Dodano: 21-02-2009, 18:02 ]
rosomak1983 napisał/a:
Po drugie które wskazanie oleju jest dobre? Mniejsze czy wieksze?
Większe.
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 22-02-2009, 22:11   

Mam auto z takim samym silnikiem.Tak to jest i już.Zjawisko wklęsłego menisku ma wiekszy promień niż zjawisko menisku wypukłego-w stosunku do realnego poziomu oleum,więc Hugo jest blisko.Dwa rodzaje tych zjawiska po obu stronach bagnetu spowodowane jest kontem styku bagnetu z olejem.A jak jest naprawde można wywnioskować z rysunku-trochę poniżej wskazania więkzsego.Ogólnie to raczej mała różnica więc nic złego Cię nie spotka :mrgreen:
_________________
Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.