 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 11-02-2007, 00:47 |
MSW 2.0 TDI gaśnie na wolnych obrotach |
Autor |
Wiadomość |
Jeffrey [Usunięty]
|
Wysłany: 09-06-2006, 20:48 MSW 2.0 TDI gaśnie na wolnych obrotach
|
|
|
Witam. Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem MSW 2.0 TDI. Do tej pory chodził super, ale nagle zaczął gasnąć na wolnych obrotach. Czy ktoś może mi podpowiedzieć co może być tego przyczyną? ąuto było tankowane na shellu i do tej pory nie było problemów. |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 11-06-2006, 15:46
|
|
|
Napisz dokładniej, w jakich sytuacjach to się zdarza np. zimny czy ciepły silnik, na postoju czy podczas toczenia się itd. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
DarekCz [Usunięty]
|
Wysłany: 30-06-2006, 08:51
|
|
|
przyczyn gaśnięcia na wolnych obrotach może byc kilka
jakie mi w tej chwili przychodza na myś to
1. filtr paliwa jest zapchany
2. filtr powietrza zabrudzony
3. woda w paliwie
4. cholera wie co jeszcze
jak kamilek pisał podaj więcej szczegółów
[ Dodano: 30-06-2006, 08:57 ]
kamilek napisał/a: | Pieska . |
kamilek piesów to ja mam juz dosyc narazie. A po 2 to jamników za bardzo nie lubie
a to moje pociechy
 |
|
|
|
 |
Pawelkus [Usunięty]
|
Wysłany: 19-07-2006, 11:27
|
|
|
Jesli zatankowales bio-diesla, albo jakies inne cuda to moze sie tak wlasnie dziac. Szczerze odradzam takie eksperymenta z silnikami na PD. Ciekawskim polecam przeglad niemieckiego forum motor-talk.de |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 19-07-2006, 13:24
|
|
|
To może ja jeszcze raz wypowiem się w tej sprawie. Rozmawiałem z autorem tematu na pw i co się okazało: przyczyną był przestawiony o jeden ząbek pasek rozrządu. Oprócz w/w. objawów auto ciężko odpalało, mocno kopciło, na wolnych obrotach szarpało silnikiem, na wyższych szarpanie ustawało lub wyrównywało się, na wyższych biegach zauważono spadek mocy. Tak więc jeśli ktoś z Was zauważa u siebie podobne objawy, radzę sprawdziś pasek, zanim będzie za późno... |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
|
|