Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ssanie ? przepustnica ?
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 23-03-2009, 15:18   ssanie ? przepustnica ?

Bacznie obserwuje autko i oprócz problemów z obrotami pod obciazeniem(nawiew,ogrzewanie) zauwazyłem cos co moze sie z tym wiazac... Po właczeniu autka obroty wskakuja na ponad 2000 i leniwie powolutku spadaja przez pewien czas zanim spadna do 900-1000 wyjac nieco. Gdy dzis ruszyłem (bez czekania az spadna) i zatrzymałem sie po 50 m wcisnałem sprzęgło oborty skoczyły z lekkim wyciem do ok. 2000
Co to moze byc? Ssanie? Jakis czujnik? Czy moze przepusnica?
Dodam ze wczensiej jakos mi szybko te obroty spadały (do 900) po zapaleniu a teraz strasznie wolno i z jakims wyciem lekkim... Macie jakies pomysł????
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Grabarz85 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v CB0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 76
Skąd: Grabowiec
Wysłany: 23-03-2009, 15:22   

Ja mam podobnie, ale tylko wtedy jak silnik jest zimny...
Jak trochę sie nagrzeje to obroty wracają do normy...
Tylko ze u mnie to na ok 1200 -1500 utrzymują sie...
przy odpaleniu ciepłego silnika, obroty są normalne (tzn. ok 800 -900 )
_________________
Wolę pchać swojego Miśka niż jeździć vw
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-03-2009, 15:30   

Cytat:
Po właczeniu autka obroty wskakuja na ponad 2000 i leniwie powolutku spadaja przez pewien czas zanim spadna do 900-1000 wyjac nieco. Gdy dzis ruszyłem (bez czekania az spadna) i zatrzymałem sie po 50 m wcisnałem sprzęgło oborty skoczyły z lekkim wyciem do ok. 2000

Cytat:
Ja mam podobnie, ale tylko wtedy jak silnik jest zimny...

wypisz wymaluj to co się działo u mnie kiedy obroty jeszcze nie szalały 1200-1700, a zanim rozebrałem krokowca. Sprawę załatwiła rozbiórka i wyczyszczenie krokowca, po połamało się w środku kilka plastików.
_________________
 
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 29-03-2009, 18:47   

a ja mam tak, i to tez chyba źle, po odpaleniu zimnego, zanim się nagrzeje, to zamiast na jakieś 1800obr jak kiedyś, to mi na 1200-1400 i tak jakby się przyduszał i szarpał, chwile tak pochodzi, aż się nagrzeje i jest ok, a w drugim lancerze elegancko pracuje, wejdzie na 1800 i powoli spada i nic nie szarpie jak u mnie, czy tez wina leży po stronie krokowca?
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
sebastian85 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 4g92
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 20-06-2009, 14:32   

A ja mam jeszcze inaczej...po zapaleniu zimnego wskakuje na 1200-1300 pochodzi z 15 sekund spadają do 800-900, jak misiek stoi i chodzi na obrotach to jest ok a jak się przejadę choćby 500 m, wezmę na luz lub stanę to mam 1200-1300, jak stoję to nie spadają w ogóle albo baaardzo powoli - zgaszę miśka,zapale i są normalne tak samo na pb i lpg.

Problem nr 2
Wstawiłem drugie serduszko chciałem jeździć na pb... a tu psikus - nie ma mocy, chodzi nierówno, szarpie -szybkie szarpanie równomierne z obrotami silnika, dławi się.
ALE NIE ZAWSZE - czasami nie szarpie, nie dławi się tylko jest mułowaty-wcisnę gaz ,przejdzie przez muła (około 10s) i przyśpiesza ale dalej słabiutko

NA LPG wszystko ok

może ktoś miał coś podobnego...

I jeszcze coś w czasie jazdy na pb zapala mi sie CE ale nie odrazu około po 5 km(na ciepłym silniku) przełączę na lpg CE czasami gaśnie , czasami nie (instalacja gazowa II generacji bez komputera założona 7 lat temu) przejade kawałek przełaczam na pb i CE gaśnie i sie zapętla...
_________________

 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 21-06-2009, 14:49   

sebastian85, odnośnie problemu nr2, to jeżeli na lpg jest ok (czyli przewody wn, świece, aparat zapłonowy i inne podzespoły są sprawne), a na pb szarpie to wg mnie winny może być: filtr paliwa, pompka paliwa, listwa wtryskiwaczy lub ogólnie coś związanego z paliwem. Swoją drogą sprawdziłbym, czy komputer informuje o jakiś błędach. W jaki sposób to zrobić jest opisane na forum. Osobiście jeszcze tego nie robiłem, pozdrawiam.
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
ann87 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer '93 1.6 v16
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Lut 2009
Posty: 107
Skąd: Krosno
Wysłany: 21-06-2009, 21:18   

Sebastian85 co do szarpania i pieprzenia na benzynie to można powiedzieć że mam podobnie. Teraz się uspokoiło i jakoś jeździ na benzynie czuć tylko lekkie szarpnięcie jak odpuszczam gaz ale wcześniej było nieciekawie czasem kompletny brak mocy przez pierwsze 2-10km po odpaleniu (przy włączaniu do ruchu robiło się nie ciekawie) raz zachciało mi się Pb98 to jeździć się nie dało bo jak się nie przyśpieszało to okropnie szarpał, potem trafił do mechanika który wyregulował mu gaz, przepustnice i ją wyczyścił i jakoś jeździ. Z zapalaniem się CE mam tak samo na benzynie zapala się gaśnie zapala się :/ Prawdopodobnie to wszystko przez wtryski jak wymienie to będe wiedzieć napewno. Sprawdź błędy komputera to powinno być wszystko jasne.
_________________
Z idiotą się nie dyskutuje, najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem pobije doświadczeniem!
 
 
 
sebastian85 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 4g92
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 21-06-2009, 22:00   

Jutro wezmę się za te błędy,poczytam i zobaczymy.Filtr wymienię .
Z obrotami już sobie poradziłem-teraz są poprawne jak stoi , 1200 obr jak lecę na luzie i podczas zwalniania do około 15-20 km/h spadają do 900 obr (za bardzo podkręcona przepustnica)

jak pojeżdżę na gazie i wezmę na pb to nie szarpie przyspiesza ale ale opornie,jak by mu paliwo nie dochodził wież zacznę od filtra i zobaczymy
_________________

 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 22-06-2009, 00:57   

Cytat:
Z obrotami już sobie poradziłem-teraz są poprawne jak stoi , 1200 obr jak lecę na luzie i podczas zwalniania do około 15-20 km/h spadają do 900 obr (za bardzo podkręcona przepustnica)

Myślę, że powinno być odwrotnie. U mnie (i gdzieś na forum czytałem że to poprawny stan)jest tak, że jak samochód się toczy (na luzie powoli) to obroty są na ponad 1000rpm (zwykle około 1100) a jak się zatrzyma to równiutko trzymają wartość 900rpm.
 
 
 
sebastian85 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 4g92
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 22-06-2009, 16:34   

idas napisał/a:
Cytat:
Z obrotami już sobie poradziłem-teraz są poprawne jak stoi , 1200 obr jak lecę na luzie i podczas zwalniania do około 15-20 km/h spadają do 900 obr (za bardzo podkręcona przepustnica)

Myślę, że powinno być odwrotnie. U mnie (i gdzieś na forum czytałem że to poprawny stan)jest tak, że jak samochód się toczy (na luzie powoli) to obroty są na ponad 1000rpm (zwykle około 1100) a jak się zatrzyma to równiutko trzymają wartość 900rpm.


czyli jak u mnie teraz jak się toczy to 1100-1200 a jak staje -od 15-20 km/h powoli spadają, jak sie zatrzyma jest 900 więc z tego co napisałeś kolego wnioskuje ze jest ok:)
(też gdzieś na forum kiedyś czytałem coś takiego)
_________________

 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 22-06-2009, 19:15   

Chyba źle odczytałem Twojego posta;) późna noc i już nie zwracam uwagi na interpunkcję:) Przepraszam, mój błąd:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.