Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
16-08-2009, 13:13
[CK1A 1.3] Brak mocy silnika laner 1.3 12v 1998r
Autor Wiadomość
duniorek 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 1998 1.3 12v
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 4
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 24-03-2009, 09:47   [CK1A 1.3] Brak mocy silnika laner 1.3 12v 1998r

Kilka dni temu wracalem z pracy do domu i wpadlem w pare mniejszych dziur,nastepnego dnia pojawil sie problkem z odpaleniem miska.. w koncu odpalil ale... stracil calkowicie moc!!predkosc max 60 km/h z wielkiej gory ,10l/100km spala paliwa, slychac powietrze na wyzszych obrotach, jakby stozkowy filtr powietrza byl zalozony,objawy takie jak by palil na 2 lub 3 cylindy,chodz na wszystkich jest iskra..swiece nowe NGK o wlasciwej cieplocie(kupione w serwisie po nr VIN), kable dobre.Moze macie jakies pomysly co moglo sie stac??
Ostatnio zmieniony przez mkm 16-08-2009, 18:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
elturu 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-03-2009, 11:15   

Ja miałem taką opcję w Renault Kangoo kiedyś :) . Brak mocy i w ogóle ledwo jechał (na biegu jałowym normalnie wkręcał się na obroty). Okazało się że katalizator pękł i sie tak przekręcił że blokował wylot spalin. Proponuje więc warsztat :) bo jak widzisz przyczyna może być dosyć zaskakująca.
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 24-03-2009, 11:24   

Jeśli powiązać te dziury ze spadkiem mocy w grę wchodzi jako przyczyna uszkodzenie mechaniczne - właśnie np wydech. Objawy pasują: tzn spadek mocy, odgłos powietrza, większe spalanie (lambda głupieje)
Obstawiam więc to samo co elturu - sprawdź wydech !
 
 
duniorek 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 1998 1.3 12v
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 4
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 24-03-2009, 11:52   

obawy moje ida w innym kierunku po wykreceniu swiec zaplonowych,okazuje sie ze swieca na 3 cylindrze jest czarna i mokra ,natomiast pozostale sa ladnie wypalone i maja kolor bezowy lanc ma przejechane 120 tys km jestem jego pierwszym wlascicielem kupiony byl w polskim salonie ale.... nie wymieniony zostal rozrzad i mysle ze poprostu przeskoczyl stad takie anomalie w silniku,nie jestem specjalista ale takie mam przypuszczenia.samochod zabieram na lawete i jade na wymiane rozrzadu moze panowie macie jakies wizje na ten temat....?
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 24-03-2009, 17:02   

Nie wymieniony rozrząd przy 120 kkm :shock: no odważniak jesteś :wink:
Tak czy siak pasek musisz wymienić, więc przy okazji się wyda czy to on był przyczyną. Przy okazji wizyty u mechaniora nie zaszkodzi jednak kiknąć na ten wydech.
 
 
duniorek 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 1998 1.3 12v
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 4
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 24-03-2009, 18:24   

jurekschroda, myślę ze to nie odwaga a raczdej niedbalstwo z mojej strony!!!,przy tak waznnej czesci jak rozrzad nie widze usprawiedliwienia!!!,oczywiscie do ukladu wydechowego tez zajrzy mechanik....

[ Dodano: 25-03-2009, 07:12 ]
Lanc trafił wczoraj do mechaniora..,zmierzona została kompresja ,na wszystkich 4 cylindrach 11,5 więc silnik jest jeszcze zdrowy...,dzisiaj zabiera sie do wymiany rozrzadu zobaczymy czy rozwiaze to moj problem mam nadzieje ze tak, a jeszcze taka ciekawostka iskra jest na wszystkich swiecach natomiast ewidentnie nie pali na 1i2 cylindrze po zdjeciu kabli wogole nie ma roznicy w pracy silnika , zdejmujac kable z 3 lub 4 cylindra roznica jest od razu zauwazalna....
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-08-2011, 14:22   

Mierzyłem kompresję i wyszło jak w dieslu 16,16,15,5,16, troche przesadziłem z dolewką oleju prawie max, czy to mogło wpłynąć na pomiar? ile powinno być normalnie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.