Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS6 2.0SOHC] silnik 2.0 lancer
Autor Wiadomość
bemoth 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2.0 intense
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: tychy
Wysłany: 26-03-2009, 13:34   [CS6 2.0SOHC] silnik 2.0 lancer

Panowie i Panie mam bardzo przykrą sprawę.. otóż dałem pewnej kobiecie auto lancer 2006 2.0l 135ps i generalnie nie potrafila jezdzic autem.. plac byl ogromny bo stare powojenne lotnisko.. i dziewczyna tak pocisnela na dwojce ze tak jakby umarl byla rezerwa na dwojce bardzo wysokie obroty były jak myślicie mogę zacząc plakac? :////// samochód normalnie wszystko wlacza cala elektryke ale odalic sie nie da myslalem ze paliwo dolalem sprobowalem jeszcze raz i nic wyskoczyl silniczek na czerwono i wylaczylem auto nie ruszam juz.. boje sie bardzo ze bedzie lipa straszna.. mlody silnik 22tys.
Ostatnio zmieniony przez gigant87 12-02-2010, 23:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-03-2009, 14:03   

Faktycznie bardzo przykra sprawa :roll:

A auto jeszcze na gwarancji to jedź do ASO. Ale nawet jak by przejechała 100m na odcince na 2-jce to temu silnikowi nic nie powinno byc. Przy takim przebiegu rozrząd tez raczej nie poszedł. Więc jedź do ASO albo zadzwoń na MAP przecież wszystko to powinieneś mieć.

Krzychu
 
 
bemoth 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2.0 intense
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: tychy
Wysłany: 26-03-2009, 15:02   

sprawa wygląda następująco.. auto oczywiście ma zapłon ale nei odpala okazało się, że nie ma napięcia w silniku i pompa paliwa nie probuje sie wlaczyc dlatego doszliśmy z mechanikiem do wniosku, że to wina komputera.. jakaś blokada.. ale tak czy siak obawy mam najgorsze.. zadzowni na MAP? a znasz taki numer?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-03-2009, 15:11   

http://www.mitcar.pl/mits...od=card&id=7768

Ogólnie MAP = ASSISTANCE

Ale czemu się bawisz z jakimś mechanikiem jak masz na gwarancji auto? No chyba że nie masz na gwarancji....

Krzychu
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 26-03-2009, 15:49   

No ale co się stało jak dziewczyna jechała na dwójce? Silnik zgasł? Coś strzeliło? Jakieś odgłosy słyszałeś dziwne?
_________________

 
 
 
bemoth 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2.0 intense
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: tychy
Wysłany: 26-03-2009, 16:39   

to znajomy mechanik zagląnął tylko.. nie było żadnego huku przynajmniej nie słyszałem nic takiego po prostu wylaczyl sie silnik i koniec.. jechała na dwójce gdzie praktycznie paliwa nie było miałem jecha zaraz na stacje przycisnęla troche zestresowana powiedzialem zeby zmienila bieg nie zrobila tego i na dwojce szlo obroty w góre podejrzewam ze nie doszlo do nawet 8 tysiecy no i silnik się wyłączył. Nie wiem chyba zawioze go do servisu
 
 
mfniwins 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer kombi 1.6
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-03-2009, 18:20   

A nie ma w Miśku takiego dinxa, co ocina przy jakimś uderzeniu albo przeciążeniu? Zwykle jest takie coś w nowych autach i trzeba przycisnąć żeby odblokować.
Pozdrawiam
 
 
Radowan 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 362
Skąd: Jelenia Góra/MRO
Wysłany: 09-02-2010, 00:22   

Przepraszam, że odświeżam temat, ale jaki był finał tego zdarzenia?
Bo jak na razie wiem tylko jedno: żadnej kobiecie mojego Misia :mrgreen:
 
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 09-02-2010, 08:56   

No wlasnie - to wyglada jakby odcielo pompę przy uderzeniu tak jak to np jest we fiatach - powyżej 40km/h odcina i trzeba wcisnąć przycisk.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Tony_Halik 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CS0 2.0 2006 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 16
Skąd: Chrzanów/Kraków wkrótce Oslo
Wysłany: 17-03-2010, 16:57   

Pozwole sie przylaczyc i odgrzac temat.
Wydaje mi sie ze mam podobny problem. Otoz po kolei.
Zapalilem dzisiaj samochów w ciagu dnia i po 10 sek. zgasl. Wszystkie kontorlki swieca,i gasna wtedy gdy powinny ale samochod nie chce zapalic. Po ogledzinach z mechanikiem doszukalismy sie tego ze na pompie nie ma napiecia. On mowi ze moze to byc cos co nazywa sie bezpiecznik uderzeniowy/zdrezeniowy, przekaznik lub najnormalniej w swiecie kabel gdzies sie przetarl lub peknal.
Teraz moje pytanie: Czy ktos z was wie gdzie w Lancerze 2.0 kombi jest taki bezpiecznik i ewentualnie ktory przekaznik jest odpowiedzialny za pompe paliwa?


Przekaznik wyeliminowany. Pozostaje ten nieszczesny bezpiecznik lub szukanie dziury w kablu
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-03-2010, 23:23   

Tony_Halik napisał/a:
bezpiecznik uderzeniowy/zdrezeniowy,

Nie ma czegoś takiego w tym samochodzie
 
 
Pawel`85 
Forumowicz
Lancerniety


Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 295
Skąd: 3 Miasto
Wysłany: 18-03-2010, 08:59   

W komorze silnika bezpiecznik z numerem 15 na rysunku jest od pompy paliwa (15A)
_________________
 
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 19-03-2010, 08:30   

A może maciie alarm z odcięciem i to ten przekaźnik nawalił - chociaż reszta alarmu dziala - u mojego brata tak bylo - ale w innym samochodzie - puknął w przekaźnik od odcięcia i po sprawie :)
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.