Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] ECU
Autor Wiadomość
mad-max
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2006, 03:11   [CA5A 1.8] ECU

Witam,
mam Colta 1.8 GTI 89 rok.
Przyczyny jeszcze nie znalazlem.
Problem:
Po wlaczeniu stacyjki pojawia sie CHECK ENGINE, za jakas minute zgasa, tak jak ma byc.
Po dalszej minucie pojawia sie znowu CHECK ENGINE. Obojetnie czy silnik chodzi czy nie.
ECU daje blad numer 14, to ma byc TPC. Jest wymieniony, kondensatory w ECU nowe, przepustnica czyszczona.
A teraz cos na dodatek: jak dodaje powoli gazu do CHECK ENGINE nie gasnie, jak dodam szybciej albo depne, to gasnie ale sie zaraz znowu pojawia.
Niewiem co dalej robic.
POMOCY

DZIEKI za odpowiedzi

wielkie dzieki dla autora strony www.mitsubishifan.webpark.pl ( barzo przydatna )
Ostatnio zmieniony przez karolgt 11-10-2007, 22:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 12-07-2006, 07:18   

mad-max napisał/a:
Po wlaczeniu stacyjki pojawia sie CHECK ENGINE, za jakas minute zgasa

no powinien zgasnąć po jakichś 5-8s
mad-max napisał/a:
A teraz cos na dodatek: jak dodaje powoli gazu do CHECK ENGINE nie gasnie, jak dodam szybciej albo depne, to gasnie ale sie zaraz znowu pojawia.

może coś źle podłączone, np. zwiera, wyrzuca błąd, a jak szarpniesz linką to rozłącza na chwilę? a TPS ustawiany na o,5V i tak dalej (jak na stronie Krzyżaka?)
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
Ostatnio zmieniony przez tomusn 12-07-2006, 09:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-07-2006, 09:06   

jedyne co mogę poradzić, to sprawdzić napięcia panujące na wtyczce ECU - tyle, że nie wiem, które piny są tu odpowiednie
 
 
mad-max
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2006, 10:15   

Na ktorym pinie powinno byc 0,5 V przy TPS ?
nie znalazlem dobrego opisu do ustawiania TPS, tyklo na omomierz ( przekrecic w lewo zobaczyc czy zwarcie jest, potem krecic w prawo az zwarcia nie bedzie ). ma morze ktos was cos lepszego.
w ECU wymienialem Kondensatory niestety juz po wylaniu sie ich. pare scierzek bylo spalonych.
Byl bym bardzo wdziechny za zdziecie pyty ECU z dolu i z gory, zeby sprawdzic scierzki czy dobrze z rekonsturktowalem. (bo nie wiele z nich zostalo po kwasie i zwarciu).
mam wlasnie to na oku, ze nie tak podlaczona scierzka daje jakies dziwne bledy.

DZEKI
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-07-2006, 10:31   

z badaniem omomierzem jest do silnika 1.8, ale 4G93 a w tym Colcie jest 4G67 i reguluje się go jak 4G63DOHC (o ile pamięć mnie nie myli), ustawiając oczywiście przepustnicę na 0.5V - między pierwszym a drugim pinem (od lewej, przodem do auta).
edit:
mad-max napisał/a:
wielkie dzieki dla autora strony www.mitsubishifan.webpark.pl ( barzo przydatna )

nie ma sprawy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.