Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak wyregulować cięgna zmiany biegów?
Autor Wiadomość
biriapro 
Forumowicz


Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Pruszcz gdański
Wysłany: 21-04-2009, 06:50   Jak wyregulować cięgna zmiany biegów?

Witam mam problem z biegami a szczególnie drugim biegiem ale także z trzecim i czwartym,jedynie piątka wchodzi bez trudu i tu nasuwa się pytanie czy te linki od zmiany biegów są wogóle regulowane? a jezeli tak to w jaki sposób.Serdecznie dziekuje za pomoc
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 21-04-2009, 13:29   

biriapro napisał/a:
Witam mam problem z biegami a szczególnie drugim biegiem ale także z trzecim i czwartym,jedynie piątka wchodzi bez trudu i tu nasuwa się pytanie czy te linki od zmiany biegów są wogóle regulowane? a jezeli tak to w jaki sposób.Serdecznie dziekuje za pomoc

nie słyszałem zeby ktos to jakos regulował. Prawdopodobnie synchronizatory juz zuzyte. A zmieniałes olej w skrzyni? Jesli nie od tego zacznij.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
biriapro 
Forumowicz


Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Pruszcz gdański
Wysłany: 21-04-2009, 17:19   

W poniedziałkowym auto świecie jest test colta cjo i jest tam również informacja odnośnie regulacji owych cięgien to się tym zasugerowałem.Pozdrawiam a i olej wymienie
 
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 22-04-2009, 19:06   

zajrzyj pod maskę na łączenie silnika ze skrzynią. Wszystko masz jak na talerzu. Jedynie podpowiem, że przy lewarku nie są regulowane
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-04-2009, 08:23   

miki4x4 napisał/a:
zajrzyj pod maskę na łączenie silnika ze skrzynią. Wszystko masz jak na talerzu. Jedynie podpowiem, że przy lewarku nie są regulowane


taaa - ale tam nie ma nic do regulacji
ciegna reguluje sie pod lewarkiem
 
 
biriapro 
Forumowicz


Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Pruszcz gdański
Wysłany: 23-04-2009, 16:35   

No właśnie mi też koncepcji brakuje,ale na chłopski rozum jakoś to musi być regulowane,tylko gdzie?
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-04-2009, 16:41   

Regulacja Ci nic nie da.
Co innego jakbyś miał już lewarek w krańcowej pozycji a bieg jeszcze niw wszedł to owszem, ale jak nie chce wskoczyć i stawia opór to Rosomak ma rację, prawdopodobnie synchronizatory. Ale olej wymień, moze nie jest za późno. A sprzęgło działa ok?
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 23-04-2009, 23:31   

Krzyzak napisał/a:
ciegna reguluje sie pod lewarkiem


no nie za bardzo...przynajmniej nie w CB0
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.