Jak wyregulować cięgna zmiany biegów? |
Autor |
Wiadomość |
biriapro
Forumowicz

Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2009 Posty: 233 Skąd: Pruszcz gdański
|
Wysłany: 21-04-2009, 06:50 Jak wyregulować cięgna zmiany biegów?
|
|
|
Witam mam problem z biegami a szczególnie drugim biegiem ale także z trzecim i czwartym,jedynie piątka wchodzi bez trudu i tu nasuwa się pytanie czy te linki od zmiany biegów są wogóle regulowane? a jezeli tak to w jaki sposób.Serdecznie dziekuje za pomoc |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 21-04-2009, 13:29
|
|
|
biriapro napisał/a: | Witam mam problem z biegami a szczególnie drugim biegiem ale także z trzecim i czwartym,jedynie piątka wchodzi bez trudu i tu nasuwa się pytanie czy te linki od zmiany biegów są wogóle regulowane? a jezeli tak to w jaki sposób.Serdecznie dziekuje za pomoc |
nie słyszałem zeby ktos to jakos regulował. Prawdopodobnie synchronizatory juz zuzyte. A zmieniałes olej w skrzyni? Jesli nie od tego zacznij. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
biriapro
Forumowicz

Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2009 Posty: 233 Skąd: Pruszcz gdański
|
Wysłany: 21-04-2009, 17:19
|
|
|
W poniedziałkowym auto świecie jest test colta cjo i jest tam również informacja odnośnie regulacji owych cięgien to się tym zasugerowałem.Pozdrawiam a i olej wymienie |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 22-04-2009, 19:06
|
|
|
zajrzyj pod maskę na łączenie silnika ze skrzynią. Wszystko masz jak na talerzu. Jedynie podpowiem, że przy lewarku nie są regulowane |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-04-2009, 08:23
|
|
|
miki4x4 napisał/a: | zajrzyj pod maskę na łączenie silnika ze skrzynią. Wszystko masz jak na talerzu. Jedynie podpowiem, że przy lewarku nie są regulowane |
taaa - ale tam nie ma nic do regulacji
ciegna reguluje sie pod lewarkiem |
|
|
|
 |
biriapro
Forumowicz

Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2009 Posty: 233 Skąd: Pruszcz gdański
|
Wysłany: 23-04-2009, 16:35
|
|
|
No właśnie mi też koncepcji brakuje,ale na chłopski rozum jakoś to musi być regulowane,tylko gdzie? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 23-04-2009, 16:41
|
|
|
Regulacja Ci nic nie da.
Co innego jakbyś miał już lewarek w krańcowej pozycji a bieg jeszcze niw wszedł to owszem, ale jak nie chce wskoczyć i stawia opór to Rosomak ma rację, prawdopodobnie synchronizatory. Ale olej wymień, moze nie jest za późno. A sprzęgło działa ok? |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 23-04-2009, 23:31
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | ciegna reguluje sie pod lewarkiem |
no nie za bardzo...przynajmniej nie w CB0 |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
|