[MSS 1.6] Czyszczenie przepływomierza |
Autor |
Wiadomość |
bazkomp [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2009, 08:47 [MSS 1.6] Czyszczenie przepływomierza
|
|
|
Witam.
Mam samochodzik z instalacją gazową. Na benzynie jedzie tak sobie w porównaniu z jazdą na gazie. Dowiedziałem się/doczytałem, że trzeba by wyczyścić wtryski na czyszczarce rezonansowej ewentualnie zacząć od przeczyszczenia przepływomierza bo może być "zaczadzony" i komputerek źle podaje ilość paliwa.
Czy ktoś już czyścił przepływomierze i gdzie on w ogóle się znajduje.
pozdrawiam forumowiczów przed długim weekendem
Mario |
|
|
|
 |
jewiurz
Forumowicz

Auto: był MSS 1.6 Comfort 2004
Kraj/Country: Russia
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Lut 2008 Posty: 112 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 30-04-2009, 09:16
|
|
|
w Space Starze 1.6 nie ma przepływomierza |
|
|
|
 |
bazkomp [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2009, 09:30
|
|
|
no to ładnie
może jakieś inne pomysły??
mój MSS ma lepsze osiągi na gazie niż na benzynie i poniżej 2,5-3 tys obrotów to nim nie da się energicznie jeździć - poniżej 2,5 - cisnę gaz a on się zbiera i zbiera a jak przekroczy 2,5 to jest wyczuwalne przyspieszenie. Na benzynie jest jeszcze gorzej.
a może to tak ma być w MSS?? |
|
|
|
 |
halbog
Mitsumaniak Homo Swidnicensis

Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 465 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 30-04-2009, 14:12
|
|
|
bazkomp napisał/a: | może jakieś inne pomysły?? | Spróbuj kupić i użyć jakiś dodatek do czyszczenia układu paliwowego, poniżej wklejam link do tematu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18774
Jak nie pomoże, to moim zdaniem nie zaszkodzi
Pozdrawiam
Bogdan |
_________________ Z wiatrem we włosach:)
 |
|
|
|
 |
kolysm
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.9DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 30-04-2009, 21:00
|
|
|
U mojej Żonci w lanosie też było coś takiego. Spec powiedział, że to wtryski. Więc wyczyścił tą myjką magnetyczną i kazał mi do każdego baku baku paliwa dodawać buteleczkę dodatku do czyszczenia układu paliwowego. I jeszcze jedno pytanie mi zadał: Jak często jeżdżę na benzynie. Więc ja mu odpowiedziałem, że po to mam gaz, aby jeżdzić na nim, a nie na benzynie. I tu jest wielki błąd, trzeba więcej korzystać z benzyny niż tylko odpalenie. Od tej pory więcej śmiga moja druga połowa( podobno ta ładniejsza) na benzynce, dodaje dodatek do paliwa i JEST SPOKO |
_________________
Piszę poprawnie po polsku. lub staram się:)1688
 |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 01-05-2009, 16:43
|
|
|
bazkomp napisał/a: | no to ładnie
może jakieś inne pomysły??
mój MSS ma lepsze osiągi na gazie niż na benzynie i poniżej 2,5-3 tys obrotów to nim nie da się energicznie jeździć - poniżej 2,5 - cisnę gaz a on się zbiera i zbiera a jak przekroczy 2,5 to jest wyczuwalne przyspieszenie. Na benzynie jest jeszcze gorzej.
a może to tak ma być w MSS?? | charakterystyka benzyniaka...
dochodzi do tego fakt, że masz stara instalke gazu i małe problemy z nim |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez xjacobs 02-05-2009, 14:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mt60
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Wodzisław Śl.
|
Wysłany: 01-05-2009, 22:42
|
|
|
Witam! Dołączę do tematu.Mój Misiek miał podobne objawy z tym że ,także dużo palił a także mulił.Wymieniłem :świece,przewody,kupiłem sondę lambda Boscha oraz termostat.Chociaż spalanie spadło do 8,2 litra a gazu do 10litrów dalej mulił przy 2,5tyś obrotów.
Znalazłem post dotyczący paska rozrządu a mianowicie sprawdzenia jego położenia względem znaków na głowicy i na osłonie paska.Idąc tym tropem właśnie dziś ustawiłem rozrząd gdyż był przesunięty o jeden ząbek.Ku mojemu zaskoczeniu Misiek odzyskał wigor.
Idąc tym tropem sprawdź ustawienie rozrządu czy jest prawidłowe.
Pozdrawiam Mirek
MMS 1,3
Punto II
ZX
wszystkie sprawne |
|
|
|
 |
bazkomp [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2009, 10:31
|
|
|
i tydzień minął
1. kupiłem dodatek STP do LPG - przejechałem pół baku na paliwie i nie widzę różnicy
2. rozrząd już kiedyś sprawdzałem ale zrobię to jeszcze raz bo jak pamiętam ciężko mi to szło, brak miejsca i ogólnie coś tam nie mogłem znaleźć tych cech na kole i bloku silnika (może nie odkręciłem to co powinienem?? ta najwyższa czarna obudowa ? - może jakiś foto-manaul ktoś by wrzucił?? - z tego co się naczytałem to wynika, że to częste niedopatrzenie mechaników
Mam jeszcze jedno zjawisko - wciskam gaz do podłogi i samochód lekko przyspiesza ale jak ujmuje tego gazu to dochodzi do momentu że przyspiesza lepiej a jak dobije ponownie to znowu zaczyna mulić - efekt coś jak by go "zalewało" (wiem że niemożliwe ale taki to jest efekt) |
|
|
|
 |
kolysm
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.9DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 05-05-2009, 12:53
|
|
|
a jak jeździsz na gazie to strzela? A może na tym dodatku do paliwa to tak ze 2-3 baki trzeba pojeździć:) Przecież nie od razu Kraków zbudowano:) |
_________________
Piszę poprawnie po polsku. lub staram się:)1688
 |
|
|
|
 |
bazkomp [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2009, 13:34
|
|
|
nic nie strzela - bardzo dobrze i płynnie silnik pracuje tylko że jakiś zamulony jest
będę jeździł dalej na benzynie z tym środkiem aż wyjadę całość - ok 60 litrów no chyba że szybciej coś się z tym wymyśli - ta benzyna to teraz kosztuje i mnie serce boli jak mam tyle jeździć na benzynie... nie po to mam LPG |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 05-05-2009, 14:11
|
|
|
bazkomp, gdzieś czytałem że masz instalkę II-giej generacji. Żeby się nie skończyło jak u kolegi madcod, który też miał taką instalkę i auto mu się muliło, aż w końcu musiał zmieniać silnik, bo tamten padł. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
bazkomp [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2009, 14:23
|
|
|
nie no tak źle to nie będzie - nie wiem co by się musiało stać żeby padł - co tam może paść
a na moją korzyść przemawia fakt że na gazie jedzie o dużo lepiej niż na benzynie ale jak dla mnie i na 100KM to trochę za mułowato |
|
|
|
 |
kolysm
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.9DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 05-05-2009, 21:13
|
|
|
A masz problemy z odpaleniem go na benzynie? U mnie też tak było, na benzynie był słaby i przerywal na gazie wszystko OK. A co dalej to już opisałem, czyszczenie wtryskiwaczy na tej magicznej myjce kosztowało mnie 150 zł jakieś 2 lata nazat |
_________________
Piszę poprawnie po polsku. lub staram się:)1688
 |
|
|
|
 |
bazkomp [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2009, 21:36
|
|
|
tyle mogę dać - nawet raz na dwa lata - bo tak to sie jeździć nie da.
Co do problemów z odpalaniem na benzynie to nie mam ale raz/dwa razy na miesiąc nie chce odpalić ale po przeczekaniu 30 sekund jest wszystko OK aż do następnego razu (silnik zimny czy gorący bez znaczenia)
pytanko - czy po tym czyszczeniu było odczuwalne zwiększenie mocy ?? |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 05-05-2009, 22:48
|
|
|
Jeśli chodzi o bardzo rzadkie problemy z odpalaniem to może to być immobiliser. Było o tym na forum zarówno w MSS jak i Cari. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
|