Wycie |
Autor |
Wiadomość |
marcinx85
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 34 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 01-06-2009, 21:44 Wycie
|
|
|
Witam koledzy mam taki problem ze od czasu do czasu falują obroty a wraz z nimi towarzyszy temu pewne wycie z pod maski ciezko to opisac niewiem moze ktos bedzie wiedział o co chodzi i co to może byc?? |
_________________ MARCINX85 |
|
|
|
 |
kkriss
Mitsumaniak

Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 402 Skąd: Chotomów
|
Wysłany: 01-06-2009, 21:51
|
|
|
rozumiem, że na biegu jałowym?
hmm - falowanie obrotów to czyszczenie przepustnicy - wpisz w szukajke forumową "czyszczenie przepustnicy" to dowiesz się co zrobić.
Co do wycia to hmm, trudno zgadnąć jakie to wycie.
Jeżeli nikt nie napisze co i jak to może jak masz aparat który nagrywa filmy z dźwiękiem to zrób jakieś nagranie. |
_________________ Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi |
|
|
|
 |
marcinx85
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 34 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 01-06-2009, 21:53
|
|
|
Na biegu jałowym przepustnica była czyszczona jakies 10tys temu przez mechanika wiec niewiem jak dokladnie a to wycie czy moze jakby jakas praca czegos w raz z falujacymi obrotami |
_________________ MARCINX85 |
|
|
|
 |
major
Mitsumaniak Major

Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław
|
Wysłany: 01-06-2009, 21:57
|
|
|
Może klima Ci sie załącza i to powoduje falowanie obrotow. Spręzarka włącza sie i wylącza jeżeli jest uatawiona w trybie eco (chyba ze masz climatronika) |
_________________ Moje autka:
Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 |
|
|
|
 |
marcinx85
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 34 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 01-06-2009, 22:03
|
|
|
No mam climatronica ale tez niewiem czy to najczesciej nie wystpępuje jak klima chodzi |
_________________ MARCINX85 |
|
|
|
 |
agent_olo [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2009, 22:07
|
|
|
marcinx85, Nie patrz na mechanika tylko sam sie dobierz do przepustnicy i ją wyczyść. Też miałem niby czyszczoną przepustnice przez mechanika ale dopiero jak sam ją wyczyściłem to przestały obroty falować.
Te wycie to masz co jakiś czas czy non stop po uruchomieniu silnika? |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-06-2009, 22:20
|
|
|
Mi wyje w taki specyficzny sposób łożysko pompy wspomagania, które kończy żywot. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-06-2009, 22:27
|
|
|
U mojego szwagra w VOLVO wyła sprężarka od klimy, początkowo myślał, że mu padła turbina. ale zaczęła wyć w pełnym zakresie obrotów, więc odkrył wyjca. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
LEWY
Mitsumaniak

Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 516 Skąd: Prabuty/Gdynia
|
Wysłany: 01-06-2009, 22:32
|
|
|
a może to łożyszko skrzyni?
u mnie ma pomału się kończyło i dopuki nie wcisnołem sprzęgła to obroty miałem zbyt niskie może Masz objawy podobne do mnie?.
Spróbuj zapalić z wciśniętym sprzęgłem i poźniej bez niego może to w czymś pomoże choć zależy jakie to wycie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Daniello81
Forumowicz
Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 62 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 02-06-2009, 14:59
|
|
|
Piwor napisał/a: | Mi wyje w taki specyficzny sposób łożysko pompy wspomagania, które kończy żywot. |
możesz coś bliżej na ten temat powiedzieć??
-czy przypadkiem nie wyje ci od czasu do czasu ?
-towarzyszy temu gorsze wspomaganie kierownicy?
jeśli tak to jaka jest (czy jest ) możliwość wymiany samego łożyska?
Czy wchodzi w grę wymiana pompy |
|
|
|
 |
marcinx85
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 34 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 02-06-2009, 16:46
|
|
|
U mnie wyje od czasu do czasu co jakis czas...a wspomaganie mam słabe chyba tzn jechałem ostatnio inna GDI i tam kółko chodziło dużo lżej... |
_________________ MARCINX85 |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-06-2009, 22:01
|
|
|
Dość łatwo to sprawdzić. Jak stoisz skręcaj kołami, powinny się podbić obroty, jeśli wycie zwiększa się, to prawdopodobnie masz odpowiedź. Ewentualnie posadź kogoś za kierownicą i niech kręci, a Ty się wsłuchuj. Z tego, co mi już wiadomo niby się nie wymienia łożyska, ale zobaczę niedługo u siebie i jak coś, to napiszę jak.
Czasem mi gorzej działa, w sensie nie tak delikatnie. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
marcinx85
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 34 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 02-06-2009, 22:05
|
|
|
U mnie podbija obroty jak skrecam w miejscu ale tez czasami gorzej działa-ciężej...A czy silniczek krokowy nie wydaje zadnych odgłosów??
Ewentualnie co to jeszcze może być i czy mogłbym to sam sprawdzic? |
_________________ MARCINX85 |
|
|
|
 |
|