Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Po remoncie:)
Autor Wiadomość
Creatinian1990 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 04-06-2009, 23:25   Po remoncie:)

Witam wszystkich:)
Dziś odebrałem kliperka po remoncie:)
A było wymienione:
Rozrząd (paski, rolki, napinacz)
Pompa wody
popychacze zaworów
uszczelniacze zaworów
olej
filtr oleju
świece
uszczelka pod klawiaturą, głowicą i przy kolektorze
no i oczywiście planowanie głowicy;)
koszt części 1580zł zamawiane u KIEPUCZI-EGO:) Naprawde polecam tego użytkownika:)
koszt robocizny 650zł +100 za planowanie głowicy i włożenie uszczelniaczy

A teraz mała historia remontu:)
Mianowicie oddałem go w ostatnią środę:)
Miał być gotowy na sobotę, lecz wynikły problemy i samochód zaczęty został dopiero w poniedziałek.... no cóż bywa:) Mechanik obiecał, że na środę będzie gotowy, niestety mieli jakiś problem z rozrządem;/ źle spasowali rolkę od paska balansowego i po złożeniu misio się telepał i gasł... więc mechanik powiedział, że będzie gotowy na dziś;) Noo i tak było:)
Ale mimo wszystko coś jest nie tak;/
gdy go odbierałem silnik dziwnie chodził... jak na moje oko tak jak bez jednego gara...
Moim zdaniem to przez przewody WN które także muszę wymienić
Lecz mechanik powiedział, że przy zdejmowaniu głowicy musieli ściągnąć jakieś urządzenie: zaznaczyłem je na zdjęciu w linku...
http://www.fotosik.pl/pok...4ce2906169.html
powiedział, że oni nie mają sprzętu żeby to wyregulować bo reguluje się to elektronicznie..
poza tym samochód stał się istnym demonem:D
Znakomicie wkręca się na obroty.... i jest zrywny jak nigdy...
A właśnie te trzęsawkę silnika odczuć można jedynie na biegu jałowym...
Jeżeli ktoś może coś na ten temat powiedzieć to z wielką chęcią wysłucham:)
Pozdrawiam serdecznie:)


Zapomniałem dodać, że przy przekręceniu zapłonu nie pika mi dioda od zapięcia pasów i w dodatku nie gaśnie podczas jazdy.
_________________

 
 
 
wash 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Nissan Pulsar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 286
Skąd: Międzyzdroje/Warszawa
Wysłany: 04-06-2009, 23:52   

To wspaniale, że masz już wyremontowany samochód.
Możesz prowadzić historię/książkę serwisową swojego miśka w specjalnie przeznaczonym do tego dziale:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=21
Chyba nawet więcej osób do niego wtedy dotrze. ;)

Pozdrawiam! :)
_________________
Mój były Misiek.
Mój obecny SAAB :)
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-06-2009, 07:38   

Creatinian1990 napisał/a:
źle spasowali rolkę od paska balansowego i po złożeniu misio się telepał i gasł


Creatinian1990 napisał/a:
reguluje się to elektronicznie


to sprzedał Ci klasyczne KITY..... i potwierdził swoją baldziusieńką wiedzę o 4g63......

po 1. balans NIC nie ma do telepania się silnika a tym bardziej do gaśnięcia - źle ustawiony daje charakterystyczny warkot i wibracje powyżej 2500 obrotów....

po 2. to co wyjeli, to czujnik położenia wału i wałka rozrządu, który reguluje się absolutnie mechanicznie przy pomocy lampy stroboskopowej, przy zmasowanym złączu do ustawiania zapłomu na 5 st. BTC....

a części oryginalne?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Creatinian1990 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-06-2009, 16:36   

Tak części oryginalne:)
_________________

 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 12-06-2009, 21:51   

Widać lampa stroboskopowa to la nich straszna elektronika i niewiarygodnie zaawansowany sprzęt serwisowy :D

To niestety potwierdza tylko moje przekonanie że dobrego(rzetelnego) mechanika ze świecą szukać, swojej V6-stki chyba żadnemu nie dam dotknąć(wyjątek stanowi kilku posiadaczy takich samych V6)
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Creatinian1990 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-06-2009, 22:38   

Hehe;D bez kitu;) :D
Tak a propo to ustawia się ją zwykłym stroboskopem?? czy jakimś "zaawansowanym" ??
_________________

 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 14-06-2009, 10:37   

Wyzwalanym iskrą na pierwszym cylindrze - Poprawcie mnie jeśli sie mylę. Taki dyskotekowy na 1000% sie nie nada(no chyba że przerobisz)
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-06-2009, 07:59   

Creatinian1990 napisał/a:
Hehe;D bez kitu;) :D
Tak a propo to ustawia się ją zwykłym stroboskopem?? czy jakimś "zaawansowanym" ??

zaplon? - zwykla lampa stroboskopoa + PODLACZONE DO MASY ZLACZE ZAPLONU!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.