Po remoncie:) |
Autor |
Wiadomość |
Creatinian1990
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 101 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 04-06-2009, 23:25 Po remoncie:)
|
|
|
Witam wszystkich:)
Dziś odebrałem kliperka po remoncie:)
A było wymienione:
Rozrząd (paski, rolki, napinacz)
Pompa wody
popychacze zaworów
uszczelniacze zaworów
olej
filtr oleju
świece
uszczelka pod klawiaturą, głowicą i przy kolektorze
no i oczywiście planowanie głowicy;)
koszt części 1580zł zamawiane u KIEPUCZI-EGO:) Naprawde polecam tego użytkownika:)
koszt robocizny 650zł +100 za planowanie głowicy i włożenie uszczelniaczy
A teraz mała historia remontu:)
Mianowicie oddałem go w ostatnią środę:)
Miał być gotowy na sobotę, lecz wynikły problemy i samochód zaczęty został dopiero w poniedziałek.... no cóż bywa:) Mechanik obiecał, że na środę będzie gotowy, niestety mieli jakiś problem z rozrządem;/ źle spasowali rolkę od paska balansowego i po złożeniu misio się telepał i gasł... więc mechanik powiedział, że będzie gotowy na dziś;) Noo i tak było:)
Ale mimo wszystko coś jest nie tak;/
gdy go odbierałem silnik dziwnie chodził... jak na moje oko tak jak bez jednego gara...
Moim zdaniem to przez przewody WN które także muszę wymienić
Lecz mechanik powiedział, że przy zdejmowaniu głowicy musieli ściągnąć jakieś urządzenie: zaznaczyłem je na zdjęciu w linku...
http://www.fotosik.pl/pok...4ce2906169.html
powiedział, że oni nie mają sprzętu żeby to wyregulować bo reguluje się to elektronicznie..
poza tym samochód stał się istnym demonem:D
Znakomicie wkręca się na obroty.... i jest zrywny jak nigdy...
A właśnie te trzęsawkę silnika odczuć można jedynie na biegu jałowym...
Jeżeli ktoś może coś na ten temat powiedzieć to z wielką chęcią wysłucham:)
Pozdrawiam serdecznie:)
Zapomniałem dodać, że przy przekręceniu zapłonu nie pika mi dioda od zapięcia pasów i w dodatku nie gaśnie podczas jazdy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
wash
Mitsumaniak Mateusz

Auto: Nissan Pulsar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 286 Skąd: Międzyzdroje/Warszawa
|
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-06-2009, 07:38
|
|
|
Creatinian1990 napisał/a: | źle spasowali rolkę od paska balansowego i po złożeniu misio się telepał i gasł |
Creatinian1990 napisał/a: | reguluje się to elektronicznie |
to sprzedał Ci klasyczne KITY..... i potwierdził swoją baldziusieńką wiedzę o 4g63......
po 1. balans NIC nie ma do telepania się silnika a tym bardziej do gaśnięcia - źle ustawiony daje charakterystyczny warkot i wibracje powyżej 2500 obrotów....
po 2. to co wyjeli, to czujnik położenia wału i wałka rozrządu, który reguluje się absolutnie mechanicznie przy pomocy lampy stroboskopowej, przy zmasowanym złączu do ustawiania zapłomu na 5 st. BTC....
a części oryginalne? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Creatinian1990
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 101 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 05-06-2009, 16:36
|
|
|
Tak części oryginalne:) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 12-06-2009, 21:51
|
|
|
Widać lampa stroboskopowa to la nich straszna elektronika i niewiarygodnie zaawansowany sprzęt serwisowy
To niestety potwierdza tylko moje przekonanie że dobrego(rzetelnego) mechanika ze świecą szukać, swojej V6-stki chyba żadnemu nie dam dotknąć(wyjątek stanowi kilku posiadaczy takich samych V6) |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
Creatinian1990
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 101 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13-06-2009, 22:38
|
|
|
Hehe;D bez kitu;)
Tak a propo to ustawia się ją zwykłym stroboskopem?? czy jakimś "zaawansowanym" ?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 14-06-2009, 10:37
|
|
|
Wyzwalanym iskrą na pierwszym cylindrze - Poprawcie mnie jeśli sie mylę. Taki dyskotekowy na 1000% sie nie nada(no chyba że przerobisz) |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-06-2009, 07:59
|
|
|
Creatinian1990 napisał/a: | Hehe;D bez kitu;)
Tak a propo to ustawia się ją zwykłym stroboskopem?? czy jakimś "zaawansowanym" ?? |
zaplon? - zwykla lampa stroboskopoa + PODLACZONE DO MASY ZLACZE ZAPLONU! |
|
|
|
 |
|