 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
kolektor wydechu 4G13 4-1 lub 4-2-1 oznaczenia ? |
Autor |
Wiadomość |
tommi14 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-08-2006, 20:48 kolektor wydechu 4G13 4-1 lub 4-2-1 oznaczenia ?
|
|
|
witam niedawno podjołem temat swap, ale widze ze nici ( za wielkie kuderajstwo) więc podejmujękierunek lekkiego podciągnięcia 4g13 / myśleze realne jest do 15 km na plus .tzn wydech , elektronika ,sportowy katalizator o ułatwionym przepływie ! i dobre paliwo ! nowe sondy itp. , i znalazłem kolektor wydchu / długie rury - tak jak się stosuje w rajdówce peugeot 206 cup ! . , spory przyrost momentu ! . ale jedna sprawa 4G13 4-1 lub 4-2-1 to pewnie oznaczenia jaką strona stoi silnik ! ja mam paski z lewej stojąc do auta przodem więc to 4-1 czy 4-2-1 ?
 |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 05-08-2006, 22:16
|
|
|
4-2-1 czyli pierw ida cztery rury potem przechodza w dwie i na koncu w jedna Jak robisz wydech to mozesz dac troche wieksza srednice i koncowy tlumik jakis przelotowy. Bedzie glosniej ale powinno byc lepiej |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2006, 00:40
|
|
|
jak da większą średnice to mu się spaliny cofną i będzie miał chu a nie tuning |
|
|
|
 |
tommi14 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-08-2006, 21:34
|
|
|
święta prawda z tą średnicą , zresztato wypadkowa średnic zaworu wylotowego , i nie wolno tego zmieniać |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 26-08-2006, 10:10
|
|
|
dylson napisał/a: | 10 s do 100? w carismie dieslu? |
im podobno miększe auto , tym podobno g tech bardziej oszukuje, no chyba ze ci ktoś czipa wsadził w tego diesla ........
btw, wszytskie te tuningi kosmetyczne do poprawiania osiągow ( wolny wydech,dlugi dolot, swieczki,sondy.....mozna jeszcze dadac, paski na syzbe i naklejki na dzwii, bez urazy, ale w silnikach wolnossących jak się chce podnosic moc to chyba trzeba by zacząc od wymianay wałka na taki którego krzywki są bardziej agresywne, potem polerowany kolektor i mozna zaczynac się zasnanawiac ile wklad finansowy przyniesie efektu w silniku bez turbo.
chyba szkoda pieniędzy na tego typu mody, lepiej kupic mocniejszy silnik albo odrazu auto. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-08-2006, 10:31
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | btw, wszytskie te tuningi kosmetyczne do poprawiania osiągow ( wolny wydech,dlugi dolot, swieczki,sondy.....mozna jeszcze dadac, paski na syzbe i naklejki na dzwii, bez urazy, ale w silnikach wolnossących jak się chce podnosic moc to chyba trzeba by zacząc od wymianay wałka na taki którego krzywki są bardziej agresywne, potem polerowany kolektor i mozna zaczynac się zasnanawiac ile wklad finansowy przyniesie efektu w silniku bez turbo. |
Bez urazy ale w NA wałki robi się na końcu po reszcie modów o których napisałeś że to tuningi kosmetyczne. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|
|