Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
22-06-2009, 07:50
[3.2 DID] Dobry mechanik w Warszawie
Autor Wiadomość
emka 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-06-2009, 09:47   [3.2 DID] Dobry mechanik w Warszawie

Witam,
Ponieważ z racji wykonywanej pracy berdzo dużo czasu spędzam w stolicy poszukuję dobrego mechanika w okolicach. 3.2 DID wagonik 2004 czeka na przegląd po 90k.
Jakieś sugestie? Dzięki z góry.
Ostatnio zmieniony przez Gene 22-06-2009, 07:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-06-2009, 08:05   

Dzien dobry,
moge polecic dwa miejsca, ktore zajma sie Twoim Pajero. Pierwsze to Mitcar. Jest to najstarsza w Polsce ASO Mitsubishi. Przeglad po 90 tysiacach to kosztowna impreza ale nieunikniona. Jesli zaniechasz czynnosci serwisowych wymaganych przez fabryke po przejechaniu takiego dystansu to potem moze byc tylko gorzej. Na stronie internetowej znajdziesz informator przegladowy. Po wpisaniu danych otrzymasz informacje o przewidywanych kosztach.
Pozostaja takze inne ASO ale tych firm nie znam.
Drugie miejsce to warsztat AutoTW na Pulawskiej. Maja dobra opinie i od lat siedza w Mitsubishi.
Ja mimo wszystko polecam Mitcar. Przy okazji moze Twoje auto zostanie obiete akcjami serwisowymi wprowadzanymi przez MMC.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
emka 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-07-2009, 13:22   Auto TW

Dzięki za podpowiedź. Wybrałem Auto TW. Wrażenia pozytywne. W warsztacie można jeść z podłogi, taka czystość, wszystko poukładane. Ludzie kompetentni i widać że w Mitsu siedzą. W trakcie dnia przewaliło się przez warsztat kilka plaskaczy, szybko i sprawnie.

Co do mojego przeglądu - wszystko OK, jedyna mała uwaga to wymiana płynu w automacie... Nie dynamicznie ale węże z chłodnicy zdjęte... Zwalam to na to, że mieli mało płynu (orginał Mitsu Dia podobno nie do kupienia obecnie w PL, jest jakiś chwiliowy "shortage") więc nie dało rady dokładnie przepłukać. Weszło 6,5 l...

Ogónie polecam.

Pozdro,
 
 
jedrum 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 Di-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 13
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 28-07-2009, 21:50   

A mógłbyś trochę szczegółowiej - co zrobione i ile wyniosło?
 
 
emka 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-07-2009, 09:25   

Pewnie.
Przegląd po 90k.
Filtry: oleju, paliwa, pyłkowego(kabinowego), powietrza przedmuchany bo był OK.

Wymiana oleju (9l Mobil 5W40).
Wymiana plynu ATF (6,5l)
Wymiana oleju w przednim dyfrze i skrzyni rozdzielczej (w sumie 3L). Dyfer tylni był robiony niedawno więc kazałem nie ruszać.
Klocki przód, tył rozebrany i wczyszczony z syfu. Zarówki tablicy rejestracyjnej (obie padły).

Pytałem o sławny górny ślizgacz rozrządu ale gościu powiedział, że jeszcze za wcześnie a poza tym samochód jest z 2004 i te mają już zmodyfikowane ślizgacze.

Ogólne posprawdzanie, oblookanie i szukanie dziury w całym. Na szczęscie dla kieszeni - nic dodatkowego nie znaleziono. ;-) Wyczułem brak naciągania i wymiany elementów na siłę. Jak nie trzeba to mówią, że nie trzeba i zostawiają w spokoju.

Cena za całość 1700 PLN. Czas realizacji 6 godzin. Czekałem i patrzyłem co robią bo nie miałem jak wrócić do domu. Trochę strata czasu ale wiem co mam ;-)

Pozdro,
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 03-08-2009, 00:06   

emka napisał/a:


Pytałem o sławny górny ślizgacz rozrządu ale gościu powiedział, że jeszcze za wcześnie a poza tym samochód jest z 2004 i te mają już zmodyfikowane ślizgacze.
Pozdro,

A kto modyfikował te slizgacze i po co? Ślizgi sa bez awaryjne, napinacz siadał i nie zależnie z którego roku. Napinacz kontroluje się co 90 tyś km.
Jak chcesz to pokażę ci z 50 szt padały od 2000 do 05 roku, przebieg hm od 70 do 200 tyś.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-08-2009, 00:27   

zbyszekm2 napisał/a:
A kto modyfikował te slizgacze i po co?

Fabryka. Po to żeby się nie rozpadały zbyt wcześnie.
_________________

 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 03-08-2009, 01:23   

Ślizgi nie były modyfikowane bo nie ma takiej potrzeby. Lekkim modernizacjom poddano tylko napinacz.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.