Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] NIE ODPALA POMOCY!
Autor Wiadomość
dzinksior 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 8v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: Pomorski
Wysłany: 13-09-2009, 11:29   [E33A 2.0] NIE ODPALA POMOCY!

WITAM NABYŁEM GALANTA DROGĄ KOMPROMISÓW CENA DO WYGODY ITP SPALANIE
MAM 2.0 8V 108KM NIE MIAŁEM DO NIEGO ŻADNYCH UWAG, AŻ PEWNEGO DNIA WRÓCIŁEM Z TRASY I AUTKO ZAGOTOWAŁO SIE POD MOIM DOMEM, W CHŁODNICY BYŁO PEŁNO MUSZTARDY CZYLI USZCZELKA POD GŁOWICĄ.
AUTO POSZŁO DO MECHANIKA (WCZESNIEJ ROBIONY WYWIAD KTO JEST NAJLEPSZYM MAGIKIEM W GAZOWNI) MAGIK OZNAJMIAL IZ NIE TAKIE AUTA CZAROWAL
AUTO ODEBRAŁEM Z 4 DNIOWYM OPUZNIENIEM, PRZEJECHAŁEM 15 KM I SIĘ ZAGOTOWAŁO... ZWALIŁEM CHŁODNICE I CZYŚCIŁEM ZE SZLAMU. BYŁO OK. RANO POJECHAŁEM W TRASĘ 130KM I TEMP. BYŁA PONAD NORMĘ I TAK (CHODŹ TERMOSTAT WYRZUCIŁEM)
W DRODZE POWROTNEJ SIE ZAGOTOWAŁ, ZWALIŁEM CHŁODNICE PRZECZYSCIŁEM ZNOWU I JAKOS DOJECHAŁEM, ZAPOMNIAŁEM DODAĆ ZE AUTO GASŁO, ŹLE ODPALAŁO (PEWNIE ZAPŁON)I TAK ZOSTAWIŁEM AUTO DO REKLAMACJI, MAGIK ZWALIŁ GEŁOWICE ZPLANOWAŁ 2GI RAZ, DALEJ DO SILNIKA DOSTAWAŁA SIE WODA, ZAŁATWIŁEM MU NOWĄ GŁOWICE.
WYMIENIŁ PO 2 TYGODNIACH!!!
I TERAZ AUTO WOGÓLE NIE ODPALA, NIE WIEM PŁACZE ROZKŁADAM RĘCE CISNE GO... I AUTO DALEJ STOI, MAGIK TWIERDZI ZE WSZYSTKO JEST DOBRZE ROZRZĄD USTAWIONY POPRAWNIE, ISKRA JEST, PALIWO PODAJE, KABLE ZMIENIONE, SWIECE TEZ
I AUTO WOGÓLE SIE NIE ODZYWA ANI NA HOL, ANI NA ROZRUSZNIK
POTRZEBUJE POMOCY NIE WIEM SAM, KOMPUTER? CZY CO BO WYSIADAM?
JESTEM Z POD OKOLIC GDAŃSKA... ZAPŁACĘ TYLKO NIECH MI GO KTOŚ SZYBKO ZROBI/POMOZE BO JUŻ PSYCHICZNIE NIE WYTRZYMAM I ZASILE GRONO POLSKICH DRUK KOLEJNYM GOLFEM BO NIE MAM SIŁ...
Ostatnio zmieniony przez Owczar 28-09-2009, 16:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-09-2009, 12:49   

Po pierwsze primo nie krzycz!! :? (nie pisz z CAPS LOCK'iem)
Po drugie jeśli szukasz kogoś kto dobrze zna się na tych galantach to odezwij się do Krzyżaka. On zna się na rzeczy.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
dzinksior 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 8v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: Pomorski
Wysłany: 13-09-2009, 14:23   

ok przepraszam nie krzycze ;)
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2009, 15:13   

moze złą głowice wymieniles na rownie zła. Sprawdź czy po kreceniu znow swiece nie sa mokre od wody. Jak bedzie cisnienie paliwo i iskra we wlasciwym momencie musi zapalic.
 
 
dzinksior 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 8v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: Pomorski
Wysłany: 13-09-2009, 15:22   

glowica jest dobra sprawdzana cisnieniowo, rozrzad ustawiali przy mnie wedlug autodaty
cisnienie mam 9,5 9,5 9,5 10 także robocze
prosiłbym o jakieś pomysły jeszcze
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 13-09-2009, 15:52   

Może zapłon? Może mechanik ustawił zamiast na 4 to na 1 gar i silnik się nie odzywa. Kiedyś już to przerabiałem.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2009, 16:05   

te 9,5 to troche mało a i co komnkretnie sprawzali cisnieniowo, plaszcz wodny? Glowica peka pomiedzy zaworami i pomiedzy zaworem a otwoem swiecy przez co przy ssaniu tłoka sika na elektrody swiec.
 
 
dzinksior 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 8v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: Pomorski
Wysłany: 13-09-2009, 19:04   

poprzednia byla peknieta pomiedzy zaworem a otworem swiecy
zaplonu nie ustawiali, bo jest sterowany elektronicznie hmmm (tak mi mówili)
skoro ,,siudi'' mówisz ze ma na 4ty gar to rozumiem ze kable pozamieniać ???
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 13-09-2009, 19:13   

Nie pamiętam dokładnie ale ustawialiśmy na 1 gar i nic nie łapał, więc z powodu braku pomysłów spróbowaliśmy na 4 i odpalił. Przewody miałem jeszcze fabryczne i plombę na śrubce od regulacji zapłonu, więc raczej nic nie pozamieniane. Poszukaj w manualu tam powinno być wszystko opisane.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
dzinksior 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 8v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: Pomorski
Wysłany: 13-09-2009, 22:16   

ok jutro pojade do niego i zobacze sprawdze czy ma ok
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6101
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-09-2009, 23:25   

dzinksior napisał/a:
zaplonu nie ustawiali, bo jest sterowany elektronicznie hmmm (tak mi mówili)


bzdura :x zapłon klasyczny na aparacie ze regulacja kota wyprzedzenia :) fabrycznie 5 stopni +,- 2 stopnie , niech sprawdzą jeszcze raz , bo bardzo łatwo sie pomylic :wink: wystarczy jeden ząb na wałku od aparatu i nie odpali :)

Ps: kompresja na granicy normy ponizej 8 bar to dla tego motoru to juz koniec , norma to ok 13 bar :)
 
 
dzinksior 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 8v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: Pomorski
Wysłany: 13-09-2009, 23:30   

to rozumiem deejay kwestia ustawienia zapłonu???
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6101
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-09-2009, 00:02   

najpierw od tego , ale sprawdz takie rzeczy jak np . czy iskra jest ?
 
 
dzinksior 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 8v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: Pomorski
Wysłany: 14-09-2009, 00:41   

pisalem wyzej ze iskra jest, paliwo podaje...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-09-2009, 08:15   

9,5 to prawie zgon silnika...
zaplon mechaniczny, ustawiany na aparacie na 10 (!!!!) a nie 5 stopni
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.