Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Sworzeń wahacza
Autor Wiadomość
gpm72 
Forumowicz

Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 72
Skąd: LBN
Wysłany: 06-07-2009, 22:14   [CAxA] Sworzeń wahacza

Witam czy w CA0 możliwa jest wymiana samego sworzenia czy konieczna jest wymiana całego wahacza ?
Ostatnio zmieniony przez karolgt 13-07-2009, 00:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-07-2009, 22:50   

Jest możliwa.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 07-07-2009, 01:25   

wymieniałem ok. rok temu czyli jest możliwa
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 11-10-2014, 11:19   

czy do CA0 1.3 z 95r pasują może sworznie i wahacze z CJ0? Bo nie mogę dobrać lewego przedniego sworznia. Jakieś pomysły dlaczego?
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 11-10-2014, 15:32   

http://e-katalog.intercar...acza-przod.html tu masz. Zadzwoń do tych gamoni i dobierz coś w ten deseń. Po numerze tej części powinni mieć całą resztę zamienników.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 15-10-2014, 15:29   

Niektore zamienniki maja zle przypisane referencje.
Np te firmy Swag / Febi. Po numerach sworznia wychodzi sworzen mniejszy, bez segera i tego "gwintu" i taki sworzen nie bedzie pasowal bo jest za luzny.
Wiem ze firmy TRW pasuje. A i z tych tanszych, azjatyckich wynalazkow tez powinny pasowac
Musi byc z segerem w razie czego!
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
RoXall
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2014, 13:32   

Większość zamienników tak ma niestety - przerabiałem parę razy.
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 26-01-2015, 17:22   

Kiedyś wymieniałem w swoim lancerze i śmiga już 60kkm i jest ok. Założyłemł Febi Bilstein i fajnie bo był radełkowany na obwodzie i miał pierścień zabezpieczający.
Po jakimś czasie znów kupiłem febi na drugą stronę i okazało się iż nie jest radełkowany tylko gładki i nie ma pierścienia zabezpieczającego. Po wprasowaniu okazało się że sworzeń jest luźny.
Moja sugestia jest taka że lepiej odżałować kase na cały wahacz i mieć spokój na długo.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 27-01-2015, 13:41   

Cały wahacz w oryginale to będzie bardzo duży wydatek, a zamienniki jakie są takie są, czyli kiepskie.
Problem samych sworzni to po pierwsze stan samego wahacza - jak to kilkuletni zamiennik to z reguły trzeba obspawywać nowy sworzeń, bo wahacze w zamienniku są "jednorazowe".
Przy używanych oryginałach trzeba uważać co było wcześniej robione, gdzie sworzeń miał luz i co wyrobił :wink:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 28-01-2015, 11:36   

Sworznie do tego modelu polecam Lemforder.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
RoXall
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2015, 20:37   

A ja z kolei polecam odwiedzanie szrotów :) .
Często da się wyrwać za grosze takie pierdoły.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.