Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
04-05-2008, 01:35
[MSS ALL] SKRZYNIA BIEGÓW Problem z pierwszym biegiem
Autor Wiadomość
niutiger
[Usunięty]

Wysłany: 11-08-2006, 16:26   [MSS ALL] SKRZYNIA BIEGÓW Problem z pierwszym biegiem

Witam!

Czy może ktoś z użytkowników spotkał się z ciężko wchodzącą jedynką w MSS? Wchodzi za którymś razem. Nie wiem czy to moze być poważne czy niekoniecznie. Prawda jest taka, że chciałbym ten samochód kupić ale wiem, że istnieje taki problem.

Dzięki za jakąkolwiek pomoc.

Pozdrawiam.

MSS 2003, 140kkm, family, 1,6
Ostatnio zmieniony przez cns80 09-02-2009, 10:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-08-2006, 16:30   

Tulejki w skrzyni biegów? Niech mnie ktos poprawi jeżeli sie mylę.
Jeżeli się nie myle to polecam dział Carisma FAQ i Carisma techniczne - problem znzny i opisany.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 11-08-2006, 18:41   

Loozik, absolutna norma w tych autach - tzw. wybieraki zmiany biegów, czyli tuleje wodzików. Koszt tulejek ori ok. 80zł plus godzinka roboty.
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 11-08-2006, 19:05   

Jackie napisał/a:
80zł plus godzinka roboty.


potanialy czy do space sa inne czy to tylko 2 szt. ??
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
gumas_72
[Usunięty]

Wysłany: 11-08-2006, 20:00   

Jackie napisał/a:
Loozik, absolutna norma w tych autach - tzw. wybieraki zmiany biegów, czyli tuleje wodzików. Koszt tulejek ori ok. 80zł plus godzinka roboty.
Pozdrawiam


:mrgreen:

mam tak samo jak ty :) - jestem po i przed :?
 
 
AniołekM 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1.6 COMFORT 2003/2004
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 150
Skąd: Bydgoszcz
  Wysłany: 11-08-2006, 22:06   

Dokładnie - tulejki plasikowe jak się nie mylę - kiepskie rozwiązanie i często to denerwuje.
Choć zauważyłem, że jeżeli po zaparkowaniu samochodu nie pozostawiamy go na jedynce czy na wstecznym (czyli bieg - skrzynia nie trzyma masy samochodu) tylko hamulec ręczny bieże ten ciężar to po wymianie tych tulejek będą nam służyły kilkakrotnie dłużej.
Obiążenie jakie jest pozostawiane na te tulejki + syf od dołu samochodu który swobonie może je zapaprać automatycznie niszczy to fanstyczne rozwiązanie. Co ciekawe tak przy okazji w samochodach na gwarancji jedne ASO wykonyją naprawe gwarancyjnie inne każa sobie za to płacić. Mam też przypadek, że po wymianie tych tulejek nic się nie zmieniło, ale ponoć gdzieś już czytałem, że to tak czasami bywa - może następny komplet tulejek lepiej się będzie sprawował. Czasami nawet 20tys km potrafi załatwić je na amen i wtedy nie tylko jedynka ale i wsteczny trzeba młotem pakować.
_________________
MSS 1.6 Comfort 2003
 
 
niutiger
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2006, 15:09   

Dzięki wielkie za pomoc. W dziale carismy znalazłem juz wszelkie szczegóły techniczne (dzięki Wam oczywiście). Wobec tego kupuję miśka!!! Mam nadzieję, że się będzie dobrze sprawował.
Pozdrawiam,
 
 
AniołekM 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1.6 COMFORT 2003/2004
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 150
Skąd: Bydgoszcz
  Wysłany: 17-08-2006, 15:54   

Powodzenia i zadowolenia z MSS życzę.

[ Dodano: 20-05-2007, 01:20 ]
Oprócz tulejek okazało się, że jeszcze istnieje jedna możliwość szybkiego bezkosztowego zaradzenia na niewchodzącą jedynkę. Jedyne co potrzebne to .......... klucz nasadkowy 13.
Dwie osoby jakiś kanał lub podnośnik i czas około 1 minuty i po sprawie. Już drugi MSS po takim krótkim regulowanku chodzi jak nowy - tzn wybieranie biegów a szczególnie jedynka.
Szczegóły na PW - chyba konkurencję ASO zrobie.
_________________
MSS 1.6 Comfort 2003
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.