Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
29-05-2014, 13:40
[Carisma] Przed liftem 1.8 czy po lifcie 1.6
Autor Wiadomość
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 30-08-2009, 14:38   [Carisma] Przed liftem 1.8 czy po lifcie 1.6

Lepiej wybrać Carisme przed liftingiem ale z motorkiem 1.8 (nie GDI, szukam auto do zagazowania),
czy może lepiej po liftingu z tym że 1.6?

Jakie zmiany oprócz kosmetyki wystąpiły podczas liftingu?

Czy 99r zmienili coś w zawieszeniu?

Tutaj:
http://www.motofakty.pl/a...1995_2004_.html

można przeczytać że w autach przed 1999 r. występują usterki wahaczy osi przedniej i gumowych łączników stabilizatorów.
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 30-08-2009, 14:48   

ja bym polecał wersje przed liftem ze wzgledu na slnik bo sam przez 4 lata jezdzilem taka carisma i nie miałem rzadnych problemów z tym silniczkiem a byl on zagazowany i to zwykła instalacja mieszalnikowa i sprawowal sie bez zarzutu.jesli chodzi o zawieszenie to bardziej tylem bym sie przejmował niz przodem bo problemów niema z wymiana przedniego zawieszenia i nie sa to drogie kosztu gorzej juz jest z tylnim gdzie jest ono wielowachaczowe.obecnie mam carisme 1,6 z holenderska instalacja gazowa i powiem ci ze zamieniłbym sie spowrotem na moja stara cari z silniczkiem 1,8 115KM bo tam to było czym jechać a w 1,6 to juz nie to samo ale wybór należy do Ciebie
 
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 30-08-2009, 17:32   

Spoko :) o taką właśnie odpowiedź mi chodziło. A jak jeszcze z tym zawieszeniem szukać rodzcznika od 99 w góre. Czy się tym aż tak nie przejmować?
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 30-08-2009, 18:32   

ale w carismach silniki 1,8 115 KM montowano tylko do 1997 roku a pozniej to juz GDI byly montowane a go zagazowac jest ciezko choc sa osoby co maja zagazowane akie silniczki ale to sa duzo koszty zalozenia instalacji gazowej wiec ja bym polecił raczej poszukac zadbanego egzemplarza z silniczkiem 1,8 115KM i zagazowac sekwencja dobra.Jesli jednak wolicz wersje po lifcie to tam tylko i wylacznie 1,6 silnik wchodzi w gre do gazu.sadze ze niema czym sie przejmowac jesli chodzi o zawieszenie bo to niejest kłopot bardziej bym zwrocil uwage na stan skrzyni biegów bo to bolaczka carismy jesli chodzi o silnik 1,8 i 1,6 oczywiscie GDI odpada bo tam made in Japan skrzynia a nie francuska.
 
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 30-08-2009, 18:57   

Silnik 1.8 ma 116 koni jeśli być drobiazgowym i był produkowany do 2000r. Jest jeszcze wersja 140 konna. Takie dane podaje autocentrum.pl. Widziałem nawet raz taką po lifcie z tym silnikiem, ale cena była nieosiągalna dla mnie.

Jak zwrócić uwage na skrzynie, na co patrzeć? Kto ma zagozowane GDI? pogadał bym z nim. Rozmumiem że instalacja z wtryskiem gazu podchodzi, tak? Tylko kosztuje mocno.
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 30-08-2009, 19:23   

turek61 ma cari taka własnie wiec do niego prosze o kontakt. ciezko tak wzrokowo ocenic skrzynie ale zawsze mozna podjechac do jakiegos dobrego mechanika i niech zobaczy jak biegi wchodza czy niema wycieków i czy niepracuje za głosno.do zwyklego silniczka mozesz i mieszalnikowa zalozyc ale ja bym polecał jednak sekwencje chic sam 4 lata na mieszalnikowej i nienarzekalem
 
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 30-08-2009, 19:47   

Powiedz mi jeszcze jakie przebiegi wytrzymują te silniki. Jest jedna niedaleko mnie na sprzedasz ma już ponad 240tys. Dużo? Mało? Średnio? Jak jak się do tego ustosunkować?
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 30-08-2009, 19:56   

ja swoja obecna cari kupilem z przebiegiem 193000km a silniczki te wytrzymuja spokojnie 400.000km
 
 
 
ZEROSUPER 
Mitsumaniak
MastaOfDiseasta


Auto: Space Star 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 420
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 30-08-2009, 19:58   

Po lifcie nie montowano w Cari jednostek 1.8 SOHC 116KM i 1.8DOHC 140KM tylko zmodyfikowane (słabsze) 1.8 GDI 122KM. Przed liftem GDI ma 125 KM. Silnik 140KM był montowany w wersji MSX.
GDI mozna zagazować, jest do tego instalacja V generacji LPI. W polsce chyba tylko trzy warsztaty które sie tym zajmują. Koszt instalacji to jakieś 8-9 tyś zł.
Co do silników to na forum są egzemplarze mające koło 500tyś przebiegu i latają więc 240 to przynajmniej połowa drogi :)
_________________
Space Star GDI:
http://forum.mitsumaniaki...1024356#1024356

Carisma GDI:
http://forum.mitsumaniaki...p=512513#512513

http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/77098
 
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 01-09-2009, 12:19   

Ech tym razem ostatne pytanie :) jak ocenicie koszt utzymania carismy wogule oraz między pierwszą a drugą generacją.
 
 
ZEROSUPER 
Mitsumaniak
MastaOfDiseasta


Auto: Space Star 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 420
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 01-09-2009, 13:14   

Koszt utrzymania modelu z przed liftingu z takim poliftingowym przy tych samych silnikach jest taki sam.
Co do silników, koszty utrzymania 1.6 są takie same jak 1.8GDI, części do GDI droższe trochę, ale żadziej wymieniamy świece i rozrząd i trochę mniej pali niż 1.6 więc wychodzi mniej więcej na równo (no chyba że 1.6 z junkersem) a GDI dynamiczniejsze i szybsze :)
Najekonomiczniej wypada TD.
_________________
Space Star GDI:
http://forum.mitsumaniaki...1024356#1024356

Carisma GDI:
http://forum.mitsumaniaki...p=512513#512513

http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/77098
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-09-2009, 21:28   

kazik70 napisał/a:
Jakie zmiany oprócz kosmetyki wystąpiły podczas liftingu?

standart to stabilizator na tylnej osi, tarczowe hamulce w kazdej wersji silnikowej, poszerzenie rozstawu kol bodajze osi tylnej, standart to 15calowa felga, ogolnie poprawili bledy (usterki) wielku dzieciecego.
kazik70 napisał/a:
jak ocenicie koszt utzymania carismy wogule oraz między pierwszą a drugą generacją.

wszystko zalezy jak dane autko jest utrzymane. Jesli jest z dobrych rak to i Renault czy fiat nigdy nie zawiedzie :P
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.