 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Chce kupic 3000GT vr4 |
Autor |
Wiadomość |
lukas
Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 77 Skąd: Stąd
|
Wysłany: 24-09-2009, 00:00 Chce kupic 3000GT vr4
|
|
|
Mam okazje kupic 3000GT VR-4, jakies najczstrze usterki? co sprawdzic? |
Ostatnio zmieniony przez lukas 11-06-2011, 20:31, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 24-09-2009, 16:11
|
|
|
odrazu zwrocilbym uwage na przenisienie napedu. jesil wymienil gosc VCU.. to znaczy ze rozwalil albo walek skrzyniki biegow , albo cos w reduktorze. usmazyl VCU.
zobacze jaki intercooler zamonotwal i jaki pipe kit do tego.
popsuc to sie moze wszystko tak powaznie duzo zalezy jak poprzednicy traktowali auto. zwroc uwage na luzy 2bieg i 4 bieg.. jak wchodza. czy turbiny pompuja do konca obrotomierza.
najlpiej przejdz sie autem , zobacz czy chodzi rowno , nic nie bije przy hamowaniu, no i silnik
jak masz mozliwosc sprawdz czy trzyma kompresje. czy na kazdym cylindrze tyle samo
podpytaj na jakis doladowaniu jezdzil.. jakie ma wtryski(seria?) pompa walbro hotwired czy nie?
duzy sie dowiesz po odpoweidziach. Nie sztuka podniesc doladowanie, wazny abyt z tym szly inne modyfikacje. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
lukas
Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 77 Skąd: Stąd
|
Wysłany: 24-09-2009, 23:52
|
|
|
Dzieki bardzo. Dopiero w Grudniu sie umowilem na przejazdzke w takim razie tak zrobie. Na szczescie mam tate mechanika wiec troche sie tez zna i dzieki za propozycje jakie pytania mam zadac, napewno zadam a odpowiedzi napewno dam na forum i zobaczymy co WY na to. Mam nadzieje ze bedzie wszystko ok.
Jeszcze raz dzieki i pozdrawiiam. |
|
|
|
 |
andrzej5
Nowy Forumowicz
Auto: 3000 vr4 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 26 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-10-2009, 23:11
|
|
|
Zacząłem kiedyś pisać w innym temacie - ale ten jest bardziej "na temat"
Chodzi mi o VIN - wchodzę na ruską stronę i mam - rok, wersje, kolor, na jaki rynek wyprodukowany.. i tu ostatnio pojawił mi się problem i pytanie do Was w związku z tym:
czy są jakoś wyróżniane wersje angielskie ?? czyli auta które szły do Europy ale do Anglii??
Żyłem sobie w radosnym przekonaniu, że I gen ze spryskiwaczami reflektorów to nie będzie przekładka.... czy jakoś to można odróżnić po numerze VIN??. Jest jeszcze chyba inne oznaczenie na tylnej blendzie. Oświećcie mnie plizzzzz
[ Dodano: 21-10-2009, 09:20 ]
Dobra, jest ok - widzę - pisze LHD
JMBMNZ16APY001231 Сборка: Европа Марка: STARION/3000GT(53T) Модель: 3000/4WD/4WS(Z16A) Классификация: DOHC(TURBO/4WD/4WS),5FM/T LHD(MNGFL6) Опция: U02 Внешн цв.: RA1 Внутр цв.: 14D Дата: 02/1993.2 |
|
|
|
 |
lukas
Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 77 Skąd: Stąd
|
Wysłany: 23-10-2009, 14:39
|
|
|
...... |
Ostatnio zmieniony przez lukas 11-02-2010, 19:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 23-10-2009, 21:29
|
|
|
hmm .. wiem jestes mlody.. moglo cie to zszokowac.. tez mialem takie wrazenie kiedy pzresiadlem sie na 163 konne galanta , potem na mondeo 226 konne , i teraz na 3000gt. za kazdym razem WOW..
4,1 do 100km/h mozliwe...choc trudne na seryjnych turbinach. to by oznaczalo ze auto robi 1/4 mili w ok 12s..... wymaga wielu zmian. modyfikacja skrzyni , sprzegla.. Seria tego nie zniesie , a przynajmniej nie zbyt dlugo.
Jesli chodzi o silnik to akurat masz farta bo po 93 roku jest juz wzmocniony wal . niestety korby (choc kute) , panewki, tloki juz czegos takeigo nie zniosa..ludzie pisza ze ok 450AWHP moze da rade ten silnik seryjnie..
jesli chodzi o vin wyslij maila do serwisu mitsubishi w warszawie . odpisali mi po 2 godzinach .
Plusem takiego auta jet to ze duzo jest juz w nim dlubniete wiec nie zaczynasz od zera jak ja..
napisz wiecej co zostalo w aucie zrobione.
|Viscous center differential i viscous
Mounted Intercooler
znizony poprzez Tein S-techs
Boost Controller
Walbro 255
Boost i air/fuel w slupku ( w drzwiach)
to raczej podstawowe rzeczy do zrobienia
jesil zle pali (nierownao) na jalowym to moze byc ze wzgledu na uzycie wiekszych wtryskow niz seryjne , trudno zestroic auto na jalowych obrotach jesli montujemy wtryski duzo wieksze niz seria uzywajac swinki. nie musi to wcale oznacza problemow mechanicznych z silnikiem
hmm , bierz auto napewno bedziesz mial z nim duzo zabawy:) |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Miki 3kgt [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2009, 18:42
|
|
|
4.1 do setki. . .-TO MI SIĘ NAJBARDZIEJ PODOBAŁO |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 25-10-2009, 23:34
|
|
|
miki , 4.1 do setki to auto moze zrobic...ale nie na serii..praktycznie trzeba by go zakuc, i miec wieksze turbiny , pelny wydech , lepsze spzreglo, i wmozniona skrzynie ,redutkor , wieksze wtryki , pompe,swiece, cos do zmapowania auta....no.. i to by bylo na tyle...
w sumie jakies extra 10tys $ lub wiecej, nie mowie o regularnym serwisie.. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 26-10-2009, 07:25
|
|
|
dokładnie tu wszystko rozbija się o kasę jaka się włoży, osobiście to wątpię żeby egzemplarz o którym pisze Lukas miał takie osiągi ale w stanach są 3kgt które robią 9s na 1/4 mili tyle że to naprawdę kosztuje masę pieniędzy. |
|
|
|
 |
Miki 3kgt [Usunięty]
|
Wysłany: 26-10-2009, 20:49
|
|
|
To ze 3000GT VR4 może zrobić setke po 4sekundach to ja wiem...ALE$$$!!
co do tego o którym rozmawiamy , jestem pewny ze nie zrobi jej w 5sek...
(zresztą Sławek twój wypluł 4,9 a zobacz ile tam wsadziłeś pracy i $ no i jakie masz turbiny...) ps:miałem okazje kilka dobrych razy startować z miejsca do 130-140km/h Lancerem evo 9,jakieś 390-400km ze spiekiem i przeciążenia jakie tam występują przy tym są nie do osiągnięcia dla VR-a.-WEDŁUG MNIE UKŁAD PRZENIESIANIA NAPĘDU W EVO JEST JEDNYM Z NAJLEPSZYCH NA ŚWIECIE! |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 26-10-2009, 21:03
|
|
|
Tak jak napisałem wyżej wszystko zależy od tego ile się zainwestuje w auto, w stanach są VR-y które mają po 1000-1200 koni i myślę że tam to dopiero występują przęciążenia hehe |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
|
|