 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przewód powietrza |
Autor |
Wiadomość |
xborg [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2009, 21:53 Przewód powietrza
|
|
|
Witam,
W komorze silnika jedna z rurek odchodzących za filtrem powietrza nie jest nigdzie podłączona - czy jest to normalne ??
Proszę o informację gdzie ona powinna być podpięta.
 |
|
|
|
 |
TESTER
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 224 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 07-10-2009, 15:05
|
|
|
Zdaje się, że ten wylot jest zaślepiony tyle, że głębiej nie na samym końcu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 07-10-2009, 15:35
|
|
|
"Ja tu widzę niezły burdel" (cyt. - sexmisja)
Obawiam się że jakiś chory gazownik wprowadził swoje "patenty".... Generalnie do zaznaczonego króćca powinien być podłączony wężyk dodatkowego powietrza dla silnika, który idzie do zaworu na przewodzie wysokiego ciśnienia pompy wspomagania i dalej w kolektor ssący. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
xborg [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2009, 16:14
|
|
|
a gdzie mogę znaleźć tą pompę wspomagania ??
wężyk ten nie jest zbyt długi. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 07-10-2009, 16:28
|
|
|
Podjedź na spota w poniedziałek - na zdjęciach wiele nie widać |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
xborg [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2009, 21:13
|
|
|
Bartek napisał/a: |
Obawiam się że jakiś chory gazownik wprowadził swoje "patenty".... Generalnie do zaznaczonego króćca powinien być podłączony wężyk dodatkowego powietrza dla silnika, który idzie do zaworu na przewodzie wysokiego ciśnienia pompy wspomagania i dalej w kolektor ssący. |
Gazownik może i chory ale instalacja działa.
Dzięki wielkie za odpowiedzi - przewód podłączony i wszystko jest już ok.
Pod plastikową maskownicą z przodu silnika są dwie rurki aluminiowe i do jednej z nich on powinien być podłączony. Nie wiem czy to ta pompa ale jak na razie wszystko działa.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|