[Pajero II] otomoto - co to za wersja? |
Autor |
Wiadomość |
doc [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2010, 02:36 [Pajero II] otomoto - co to za wersja?
|
|
|
Popatrzcie na zdjecie, gdzie widac lewarki. Wajcha napedow ma tylko 3 pozycje - chyba 4L, 4H i 2H - nie ma blokad? Co to za wersja jest?
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10931001 |
|
|
|
 |
watcher79
Mitsumaniak

Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 21-01-2010, 20:53 Re: otomoto - co to za wersja?
|
|
|
O jakie blokady ci chodzi? O HLC? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-01-2010, 12:06
|
|
|
To klasyczny Challenger/Pajero Sport pierwszej generacji. Ma skrzynie rozdzielcza EasySelect. Jedyne co mnie martwi to te lampy bi-xenonowe. Ciekawe czy zrobione jak trzeba.
|
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
doc [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2010, 13:06 Re: otomoto - co to za wersja?
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: |
O jakie blokady ci chodzi? O HLC? |
O blokade centralnego mechanizmu roznicowego. Zjadlo mi literke |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-01-2010, 15:03
|
|
|
Doc napisał/a: | O blokade centralnego mechanizmu roznicowego. | Generalnie Sporty byly sprzedawane z systemem Easy Select. To klasyczne i proste rozwiazanie przeniesienia napedu gdzie obie osie spinane sa na sztywno. Nie wystepuje tu miedzyosiowy mechanizm roznicowy. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
valdi.kasia
Mitsumaniak valdi_sport
Auto: PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 31 Skąd: kraków
|
Wysłany: 28-01-2010, 17:45
|
|
|
Gene napisał/a: | Jedyne co mnie martwi to te lampy bi-xenonowe. Ciekawe czy zrobione jak trzeba.
|
W tym modelu są ryflowane klosze i raczej bedą dawac po oczach. Znam temat z autopsji. Ja zamontowałem w sporcie (2000r po lifcie lampy sa gladkie) takie zródla swiatła o barwie 4300 i dawały rade. Ale troche trwało zanim znalazłem dobre jakosciowo.
A ogólnie to autko bardzo ladne. Cena raczej nie powala na kolana. |
_________________ waldek
 |
|
|
|
 |
azja
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT AVANCE EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 18 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 28-01-2010, 17:59
|
|
|
Rozmawiałem z nim, mówi że je zamontował bo już był przyzwyczajony do ksenonów z wcześniejszych aut i tu też chciał mieć coś podobnego. Sam je zakładał moc mają k12000 to z tego co ja się orientuję to znaki drogowe w nocy " świecą na fioletowo" |
_________________ nigdy nie jest tak żebyś nie mógł więcej niż myślisz
 |
|
|
|
 |
valdi.kasia
Mitsumaniak valdi_sport
Auto: PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 31 Skąd: kraków
|
Wysłany: 29-01-2010, 09:33
|
|
|
Przy tej barwie wszystko na fioletowo świeci. Poza tym policja moze sie juz o to czepiac. barwa 4300k lub 4000K jest najbardziej zblizona do białej. Praktycznire nie ma różnicy tylko moc swiatła jest to 180% zwyklej zarówki. Ale przy ryflowanych kloszach wyglada jak byś na drogowych jechal. Spotr po 2000 r lepiej sie do tego nadaje. |
_________________ waldek
 |
|
|
|
 |
|