Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Pajero II] Frustracja "zwykłym autem"2.8 Long opi
Autor Wiadomość
ScorpionDH
[Usunięty]

  Wysłany: 21-10-2009, 01:27   [Pajero II] Frustracja "zwykłym autem"2.8 Long opi

Witajcie, Pomimo że nie udało mi się jak dotąd zrealizować marzenia i zakupić III, co więcej sytuacją życiową zostałem zmuszony zakupić półśrodek. Ale bez zbędnych wstępów, Moja frustracja sięgneła zenitu kiedy 2 razy w ciągu 2 tygodni się zakopałem i musiałem korzystać z usług panów na traktorach :evil: W tym momencie Przedni napęd. Ale zmierzając do celu wywodu doszedłem do wniosku aby zamienić niedawno zakupiony pojazd na Pajorke 2 LONG z silnikiem 2.8, long ponieważ mam co i kogo wozić na co dzień także, "chciał nie chciał musiał".

Przechodząc do konsensusu całości chciałbym dowiedzieć się czy znacie może te konkretne modele które poniżej wkleiłem oraz w skrócie opisać co może mnie czekać na dzień dobry.(zwykłe przypadłości) siedze już 2 dni na forum i uważam że moja wiedza na ten temat nie jest zaspokojona. Otóż mam na myśli że w ciągu miesiąca robie średnio 4-5tyś i co by nie mówić obecny samochód mnie niezawodzi, Czy na samochód z roku 93,94 będzie w stanie zapewnić mi komfort psychiczny że jednak dojedzie. Jasną rzeczą jest że niejesteście jasnowidzami i nieznacie dokładnych egzemplarzy ale wiecie i znacie ich przypadłości chciałbym po krótce prosić o coś mniej więcej takiego:

-Przed zakupem sprawdzić:
-...
-...



-Standartowe usterki:
-...
-...


Wcześniej zapomniałem dodać że to wieczne zakopywanie się jest spowodowane tym że zawsze lubiłem błoto i ciągneło mnie do tego dlatego zapędzam sie cywilem nie tam gdzie trzeba w nadzieji że a nuż sie uda i poczuje nutkę emocji. (zamykam oczy i wyobrażam sobie wszechmocne pajero, a tu buba :mrgreen: , znowu zakopany w błocie).


Koniec końców proszę o wyrozumiałość, zapoznałem się z różnymi tematami ale nie uważam aby wypowiedzi tam bły skondensowane i wyczerpujące dla tego proszę o taką odpowiedz. A idąc za doświadczeniem na różnych forach od razu pisze że proszę o opinie na temat samochodu , tego oco pytam. A nie tego żebym użył wyszukiwarki(bo użyłem i to obficie) albo abym zajżał w google(cóż to za farmazon nie po to pisze aby się dowiedzieć żebym szukał w googlach) :axe: Nie jestem napalonym nastolatkiem i szanuje czas innych którzyu być może poświęcą mi chwilę czasu aby pomóc w wyborze.

Dziękuje i Pozdrawiam. Z wyczekiwaniem na odpowiedzi.


Zapomniałem dodać, skrzynia manual.

I czy korozja to norma? Bo czytałem tutaj że sporo osób z tym ma problem.


Edit: nie wyczerpałem pytań:

Czy można wierzyć w przebiegi poniżej 200tyś albo zbliżone do 200? oraz Czy auto za 16-18tyś może być bez wad?


1. ogłoszenie nieaktywne ale:
Było to Granatowe Pajero long 2,8 z przebiegiem 170tysi. Ze skawiny na rej. LC
2.http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10305695
3. Łamiąc swoje zasady, od handlarza.
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9712088
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 21-10-2009, 13:33   

Przed zakupem sprawdzić;1):NAPEDY(najważniejsze i najdroższe w naprawie,a tu trudno jest znaleźć dobry egzemplarz)-czy wszystko robi(działa),czy nie trzeba się szarpać z drążkiem zmiany napędów (powinien pracować w miarę lekko i precyzyjnie),czy nie dochodzą jakieś zgrzyty przy przełączaniu itp.2)Rama w okolicach tylnych kół potrafi korodować.3)karoseria potrafi być skorodowana(przeciętna jakość blach),ale weź też pod uwagę,że to wiekowe auto...4)pompa i wtryski bo to również w miarę drogie ustrojstwo.5)No cóż-reszta jak w każdym aucie;silnik,skrzynia biegów,hamulce,zawias,sprzęgło jeśli manual...po prostu czynności jak w zwykłym aucie...Standardowe usterki;1)w 2.8 td przy około 200-250tyś potrafi siąść głowica.2)auto z takim przebiegiem potrafi mieć kłopoty z zasilaniem paliwa(zapowietrzanie się po długim postoju-opisywane na forum)3)w zależności od ekspluatacji czasem siadają krzyżaki na wale napędowym.4)potrafią występować drobne kłopoty z elektryką/elektroniką.NAPISAŁEŚ;"Czy na samochód z roku 93,94 będzie w stanie zapewnić mi komfort psychiczny że jednak dojedzie". ODPOWIEM z całym przekonaniem,że gdy kupisz zadbany powtarzam zadbany(a o taki ciężko) egzemplarz nie będziesz miał większych kłopotów,bo zadbane i na bieżąco serwisowane Pajero to prawdziwy bezawaryjny czołg :mrgreen: i w tym momencie żeby utopić auto,co by poczuć "nutkę emocji",to będziesz musiał trochę konkretniejszego błotka poszukać bo zwykłe już nie wystarczy :D
Ostatnio zmieniony przez gołąb 21-10-2009, 14:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ScorpionDH
[Usunięty]

Wysłany: 21-10-2009, 13:46   

Konretna i treściwa pomoc, a egzemplarze które wymieniłem? Tak swoją drogą znajomy który ma patrola z 94 roku ostro mnie na niego namawia argumentując:
-rozrząd nie więcej jak 300zł|
-ma go 2 lata i ani razu na trasie go niezawiódł a używa go do pracy(rozwożenie napojów), katuje go przyczepami z balonami.ogólnie Niema lekko a auto jak jeździło tak jeździ.
-Noi przedewszystkim nie rdzewieje :p

Problem w tym że po czarnym nie można nim jeździć z 4h. co dla mnie jest dość dziwne. ale tak jest.

No cóż narazie szukam, ale widze że znaleźć dobry egzemplarz to troche potrwa, Zdecydowałem nawet że zgodziłbym się na zakup samochodzu przygotowanego do offroadu(snorkel,oponki 33 ablo 35,lift) Coraz bardziej mnie to wciąga :oops:
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 21-10-2009, 14:00   

Odnośnie skrzyni biegów zdania są podzielone która jest lepsza.Podobno w teren wytrzymalszy automat(nie ma problemu zkatowanego sprzęgła).W. przebiegi bym nie wierzył,jednak 2,8 to wytrzymały motor więc nie ma się co przejmać,tylko szukać porządnego egzemplerza.Za 16-18tyś będzie Ci ciężko coś kupić,ale jest to realne realne. Ze zdjęcia ciężko jest ocenić auto więc tu nie pomogę. :wink: A na forum kop,wertuj i przeglądaj,bo wszystko co napisałem tam jest a nóż widelec jeszcze coś wychwycisz.I powodzenia w poszukiwaniach 8)

[ Dodano: 21-10-2009, 14:06 ]
Tu z napędami to pajero wygrywa bezapelacyjnie.W kategorii woła roboczego pajero również nie powinno zawieść.Z blachą tragedii aż takiej nie ma,z resztą karoserię (podobno) można sobie wymienić i odmłodzić bo nr. :lol: VIN na ramie jest

[ Dodano: 21-10-2009, 14:12 ]
No i Pajero moim skromnym zdaniem ładniejsze od patrola :wave:
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
Wysłany: 22-10-2009, 20:54   

Myślę, że Pajero II nie spełni Twoich marzeń. Jeżeli jeździsz sporo /jak piszesz 4-5 tkm/ musisz się liczyć ze sporymi wydatkami na paliwo/ min10 l/10km/ i niskim komfortem jazdy. Na trasie trudno Ci będzie przekroczyć 120 km/h. Powyżej silnik kręci na b. wysokich obrotach i bardzo hałasuje. O zużyciu paliwa nie wspomnę. Im bardziej autko będziesz uterenawiał tym większe kłopoty będzie sprawiało na czarnym. Coś za coś. Jednak gdy przesiądziesz się z plaskacza do pajero /obojętnie jakiego modelu/ to doznasz szoku sprawdzając jego możliwości terenowe :biggrin: Nawet na łysych oponach. A wrzucając do autka MT-ki / wystarczą 10.5R15/ i wywalając chlapacze masz już na prawdę auto terenowe. Nie wierz, że Pajero za 16-18 tys. może być bez wad. Jeżeli decydujesz się na taki samochód to musisz być dobrym mechanikiem lub posiadać sporo kasy i dobre nerwy.
Z pewnością Trójka, o jakiej marzysz, spełniła by Twoje oczekiwania. I na czarnym i w terenie /czytaj głębszym błotku,takim po kolana :mrgreen: /
Moja rada na dziś:
Zostaw osobówkę , z której jesteś zadowolony i kup sobie za niewielką kasę Samuraja. Dostarczy Ci w terenie adrenaliny, że hej!
Pozdrawiam Piotr
_________________

 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 23-10-2009, 11:56   

PiotrC Nie do końca zgadzam się z twoją opinią,a już napewno odnośnie komfortu!Poza tym wiadome jest że pajero to nie płaskacz i jest wolniejszy,ale te 130 można podróżować i wcale nie jest bardzo głośny przy tym.CO do wyboru za 16-18tysi za auto-napisałem że będzie ciężko,ale możliwe...(może nawet nie ideał,ale do jazdy-wiem z autopsji,bo swój egzemplarz kupiłem za19tysi i oprócz głowicy która padła mi na samym początku nie dzieje się w zasadzie NIC poważnego,a jeżdzę nim sporo.)Natomiast im bardziej uterenowisz auto-tym większe kłopoty na czarnym,tu się zgadza i dotyczy to każdego dłubanego auta-tu przyznam świętą rację!

[ Dodano: 23-10-2009, 12:05 ]
Ps.Jeszcze odnośnie spalania,to fakt że pajero jest paliwożerne!Ja w swoim automacie nie schodzę poniżej 12litrów na setkę,tu również święta racja dla Ciebie piotr.Tak że to akurat kolego ScorpionDH weź pod uwagę.
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.