Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie pali na dwa cylindry
Autor Wiadomość
Daro 
Mitsumaniak


Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 208
Skąd: Stara Miłosna
Wysłany: 01-11-2009, 12:01   Nie pali na dwa cylindry

Witam,

Mam następującą sytuację - samochód jest po generalnym remoncie, a w zasadzie w trakcie (od 3 miesięcy :roll: ), po złożeniu silnika, zapięciu rozrządu itd. przy próbie odpalenia spaliła się jedna cewka zapłonowa. Po wymianie na inną samochód po odpaleniu przez jakiś czas chodził dobrze, jednak za którymś razem znów przestały działać dwa cylindry (pojawia się check engine). Poprzednio problem zniknął dwukrotnie po odpięciu klemy z akumulatora, ale teraz już to nie pomaga. Po zdjęciu klemy i odpaleniu silnik chodzi przez chwilę normalnie i za chwilę tylko na 4 garach. Potem już przy każdym odpaleniu od razu chodzi na 4, po zdjęciu i założeniu klemy sytuacja się powtarza. Jakieś sugestie?
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 01-11-2009, 13:34   

miales padajacy modul zaplonow . a teraz pewnie juz ci padl.
dla pewnosci sprawdz jakie bledy wyskakuja ci na kompie.
zapewne wyjdzie blad moduly oraz czujnika polozenai walu.
ale to winny bedzie modul zaplonowy, niestety nie jestes pierwszym ktoremmu to padlo,
odnosnie PTU modulu , jesli ci sie nie spieszy zamow z US lub UK , jesli bardzo pilnie jest ci potrzebny to pozostaje ci tylko zabno.
tam w cenie nowego masz uzywke , ale za to odrazu
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Daro 
Mitsumaniak


Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 208
Skąd: Stara Miłosna
Wysłany: 01-11-2009, 13:57   

No ok, zobaczymy. Dzieki za sugestie :) Czasu oczywiscie nie mam, ale jednak postaram sie kupic nie w Zabnie, ale to jutro sie rozejrze
 
 
informatyk 
Nowy Forumowicz
życie jest piękne

Auto: 3000GT VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 11
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-11-2009, 22:05   Re: Nie pali na dwa cylindry

mialem ten sam problem przy moim VR4

na samym poczatku myślałem ze padła mi cewka wiec zamieniałem je miejscami - podmieniałem kable- zeby wyeliminowac problem

na poczatku po odpaleniu chodził dobrze a za chwile "check engine" i motor nie pracował na wszystkie cylindry

nie wiem jak tam jest w "zwykłym" 3000GT ale u mnie pod skrzyneczką od bezpieczników są 3 moduły - każdy idzie do jednej cewki ktora odpowada za dwa cylindry

i problem tkwił w kablach które nie łaczyły do tych modułow - a co dziwne zawsze wszytko było OK przy zimnym silniku zaraz po odpaleniu

wywaliłem cała wiązke sprawdziłem kable i znalazłem cholerne przerwy - i teraz GRA GITARA

w niektorych motorach zamiast tych 3 modółow wystepuje MODÓŁ WZMACNIACZA ISKRY przy silniku i tam idą osobne dwa kabelki z wiazki - wtedy wiazka wyglada troszke inaczej

jakby co to mam na sprzedaż ten MODÓŁ WZMACNIACZA ISKRY ktory odpowiada za wszystkie 3 CEWKI
_________________
3000GT VR - auto używane w niedziele i święta :-)
 
 
 
yasiu.usa 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT SL
Kraj/Country: USA
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 28
Skąd: KrK
Wysłany: 13-11-2009, 03:58   

odnoscie "check engine" to jest duze swieto zeby sie zaswiecil u mnie na szczescie poki co jest ok , ale jak remontowalem moj engine to przy probach rozych odlacznia czujnikow to zaswiecil sie dopiero jak odlaczylem przeplywomierz to sie zaswiecil i zgasl, ale tak to przy misfire, jak odlacze kabel albo wtrzyski to nei reaguje, nawet jak odlacze crankshaft posision sensor to nie zaswieci sie:/ to jest chyba nie zniszczalny silnik...:P
 
 
Daro 
Mitsumaniak


Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 208
Skąd: Stara Miłosna
Wysłany: 14-11-2009, 12:45   

No więc kupiłem ten moduł, wymieniłem i samochód chodził dobrze. Pochodził, zgasiliśmy go i do domu. Następnego dnia, jak mieliśmy jechać na przegląd znowu się zesrało - czasami pali na 4, czasami na 6.. :| Macie jeszcze jakieś inne pomysły poza wymianą ECU? Kurde już nawet nie pamiętam, jak się nim jeździ..

Odnośnie modułu, to można znaleźć, polecam poszperać w necie. Dostałem za 200, w Żabnie był po 400
 
 
flamaster 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth R/T 24V 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 29
Skąd: Ruda Śląska / Zabrze
Wysłany: 12-02-2010, 12:26   

i jak? udało się zrobić? pytam bo mam podobny problem (auto pod obciążeniem przestaje palić na dwa gary), chyba od listopada. Zmieniłem warsztat samochodowy , teraz coś jakby ruszyło z robotą.
Wymienili mi pompę paliwa i przewody (wcześniej było robione distalem albo innym shitem i lało na wydechy).
Poza tym nowe kable i świece (kable z katalogu, świece ngk), wymieniłem cewki na inne (ale nie nowe).
Może to co Ty robisz jakoś mnie naprowadzi.

---------------------
12.04.2010 To był przepływomierz. Pogięta klapka i zniszczony trybik.
_________________
===============================
Dodge Stealth R/T, 24V, 1992r. silnik wolnossący
nie znam się na tych autach, mam go krótko
dziękuję za wyrozumiałość
=====Fla(\/)as+er==================
 
 
 
Daro 
Mitsumaniak


Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 208
Skąd: Stara Miłosna
Wysłany: 09-06-2010, 05:44   

Skończyło się naprawą komputera, wszystko chodziło dobrze, dopóki totalnie nie padł dwa miesiące temu. Chyba będę musiał kupić nowy. Jednak nie sugerowałbym się tak na sto procent, bo nie jestem pewien, czy ta cała akcja to nie był wał ze strony mechanika, a w zasadzie jestem prawie pewien, że był
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.