Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:04 |
Przejscie z oleju 10w40 na 5w40 |
Autor |
Wiadomość |
tomasz78
Nowy Forumowicz
Auto: MITSHUBISHI OUTLANDER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: głubczyce
|
Wysłany: 03-11-2009, 22:40 Przejscie z oleju 10w40 na 5w40
|
|
|
panowie jak w poprzednim poscie pisałem mam problem w oltku 2.0 (4G63) z grającymi zaworami gdy silnik jest zimny.Krzychu doradził mi że mój silnik lubi valvoline max life 5w40 a ja jeżdże na mobilu 10w40, który jest prawdopodobnie winowajcom.Czy moge teraz wymienic olej na pełny syntetyk jak jezdzilem na pólsyntetyku.I jakie marki oleju jeszcze polecacie???
z góry dziekuje |
|
|
|
 |
Cezar2
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-11-2009, 16:00
|
|
|
zdejmij pokrywę od zaworów i zobacz czy jest nagar jerzeli go nie ma to śmiało.Jak jest nie wielki to też nie powinno zaszkodzić. Ile przejechałeś na półsyntetyku? Ja do gala 2.5 V6 97r leje castrol slx 5w30 i klepania nie ma(na półsyntetyku valvoline 10w40 było). |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-11-2009, 09:46
|
|
|
Bede robil za jakies 2 tkm wymiane w Colcie. Jezdzil na mineralnym, wiec zmienilem na polsyntetyk. Nic zlego sie nie stalo, wiec zamierzam sprobowac syntetyka (ja wybralem 5W50). Przedtem plukanie silnika preparatem liqui molly. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-12-2009, 23:34
|
|
|
Że tak zapytam wymiana pomogła na kasatory luzów zaworowych? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-12-2009, 08:38
|
|
|
krzychu napisał/a: | Że tak zapytam wymiana pomogła na kasatory luzów zaworowych? |
jeśli pytasz mnie, to:
1. w silnikach, które posiadam nie ma hydro-popychaczy , ale
2. silnik drastycznie ucichł (co ciekawe w środku, bo na zewnątrz jest podobnie)
więcej w dziale Nasze Miśki - tam opisałem co i jak po wymianie |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-12-2009, 15:36
|
|
|
Krzyzak - nie to było pytanie do autora tematu (jak widać po treści pierwszego posta poleciłem autorowi ten olej na hałasujące kastratory w 4G63 które już któryś przypadek hałasują na mobilu lub Shellu) i chciałem się dowiedzieć czy pomogło. |
|
|
|
 |
tomasz78
Nowy Forumowicz
Auto: MITSHUBISHI OUTLANDER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: głubczyce
|
Wysłany: 08-12-2009, 22:02
|
|
|
lipa panowie dalej slychac ale tylko na zmnym silniku.przy nastepnej wymianie sprobuje 0w40 a jak nie pomoze |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-12-2009, 22:15
|
|
|
A wcześniej było cały czas słychać? |
|
|
|
 |
tomasz78
Nowy Forumowicz
Auto: MITSHUBISHI OUTLANDER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: głubczyce
|
Wysłany: 26-12-2009, 14:47
|
|
|
wcześniej na 10w40 po nagrzaniu silnika dalej stukały ale nie tak głosno jak na zimnym silniku 5w 40 uciszył je . ale nie tak zebym był zadowolony. |
|
|
|
 |
|