Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:04
Przejscie z oleju 10w40 na 5w40
Autor Wiadomość
tomasz78 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSHUBISHI OUTLANDER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: głubczyce
  Wysłany: 03-11-2009, 22:40   Przejscie z oleju 10w40 na 5w40

panowie :?: jak w poprzednim poscie pisałem mam problem w oltku 2.0 (4G63) z grającymi zaworami gdy silnik jest zimny.Krzychu doradził mi że mój silnik lubi valvoline max life 5w40 a ja jeżdże na mobilu 10w40, który jest prawdopodobnie winowajcom.Czy moge teraz wymienic olej na pełny syntetyk jak jezdzilem na pólsyntetyku.I jakie marki oleju jeszcze polecacie???
z góry dziekuje
 
 
Cezar2 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-11-2009, 16:00   

zdejmij pokrywę od zaworów i zobacz czy jest nagar jerzeli go nie ma to śmiało.Jak jest nie wielki to też nie powinno zaszkodzić. Ile przejechałeś na półsyntetyku? Ja do gala 2.5 V6 97r leje castrol slx 5w30 i klepania nie ma(na półsyntetyku valvoline 10w40 było).
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-11-2009, 09:46   

Bede robil za jakies 2 tkm wymiane w Colcie. Jezdzil na mineralnym, wiec zmienilem na polsyntetyk. Nic zlego sie nie stalo, wiec zamierzam sprobowac syntetyka (ja wybralem 5W50). Przedtem plukanie silnika preparatem liqui molly.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-12-2009, 23:34   

Że tak zapytam wymiana pomogła na kasatory luzów zaworowych?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-12-2009, 08:38   

krzychu napisał/a:
Że tak zapytam wymiana pomogła na kasatory luzów zaworowych?

jeśli pytasz mnie, to:
1. w silnikach, które posiadam nie ma hydro-popychaczy :) , ale
2. silnik drastycznie ucichł (co ciekawe w środku, bo na zewnątrz jest podobnie)

więcej w dziale Nasze Miśki - tam opisałem co i jak po wymianie :)
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-12-2009, 15:36   

Krzyzak - nie to było pytanie do autora tematu (jak widać po treści pierwszego posta poleciłem autorowi ten olej na hałasujące kastratory w 4G63 które już któryś przypadek hałasują na mobilu lub Shellu) i chciałem się dowiedzieć czy pomogło.
 
 
tomasz78 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSHUBISHI OUTLANDER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: głubczyce
Wysłany: 08-12-2009, 22:02   

lipa panowie dalej slychac ale tylko na zmnym silniku.przy nastepnej wymianie sprobuje 0w40 a jak nie pomoze :axe:
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-12-2009, 22:15   

A wcześniej było cały czas słychać?
 
 
tomasz78 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSHUBISHI OUTLANDER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: głubczyce
Wysłany: 26-12-2009, 14:47   

wcześniej na 10w40 po nagrzaniu silnika dalej stukały ale nie tak głosno jak na zimnym silniku 5w 40 uciszył je . ale nie tak zebym był zadowolony.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.