Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MSW 1999 GDi problem z 4WD
Autor Wiadomość
Nikodem
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 12:40   MSW 1999 GDi problem z 4WD

Samochód z usterką przeniesienia napedu na cztery koła. Samochód ma napęd tylko na przód. Czy to poważna usterka techniczna i jaki jeste ewentualny koszt naprawy.
Czy warto podjac ryzyko i kupic ten samochód? Proszę o radę.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 05-09-2006, 13:11   

byly takie rarytasy sprzedawane w europie? :O widzialem takie (nawet w wersji turbo) w japonii ale myslalem ze nikt wersji awd niesprowadzal......ze wzgledu na zadkosc sadze ze moze to byc kosztowne w wyleczeniu, a skoro naped niedziala to awaria zalicza sie do powaznych! to napewno niejest wymiana zarowki.

z drugiej strony auto bardzo warte zainteresowania, wyglada niepozornie, 2,4G DI jezdzi dosc szybko i wmiare oszczednie, na zime jak znalazl i cala rodzina plus duzy pies miesci sie bez najmniejszych problemow...... autko idealne tylko wyglad kwestia gustu


zapytaj sprzedajacego o blizsza diagnoze awarii oraz pochwal sie cena....wtedy bedzie latwiej cos sensowniejszego wywnioskowac
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Nikodem
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 13:18   

cena jest okazyjna 19, 900 : Pytałem sprzedającego mówił że to awaria reduktora. Nie potrafił albo nie chciał nic więcej powiedzieć. W serwisie Mitsubishi u nas też niewiele powiedzieli. W zasadzie tylko jakieś ogólniki i bez konkretów ile to w najgorszym scenariuszu kosztuje. Samochód wyglada b. dobrze i przebieg podobno udokumentowany 77 tys. Jestem skołowany troche i nie wiem co robić? Wzbudza to mój niepokój a jednoczesnie mnie ciągnie.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 05-09-2006, 13:29   

awarie ukladow AWD nigdy do tanich nienalezaly....... i reduktor? ten model ma biegi terenowe czy co?

radze popatrzyc na ceny czesci na ebay.com albo ebay.co.uk

autko prawdziwa okazja ale boje sie ze bedzie trudno z tym,w polskich katalogach pewnie nawet nieznajdziesz tej wersji w spisie. dobrze by bylo znalesc jakies japonskie forum anglojezyczne albo angielskie, ale niewiem czy te wersje wystepowaly w UK.Jesli tego auta niema w Uk to napewno niema go nigdzie wiecej w Europie, Angole na wlasna reke importuja tego duzo z JPN

najwiecej o tym aucie powinni wiedziec wlasciciele innych MSW, musisz cierpliwie poczekac

[ Dodano: 05-09-2006, 13:34 ]
http://www.cardomain.com/ride/2227576

tak dla tych ktorzy mysla ze zartowalem z tym silnikiem turbo

http://www.cardomain.com/ride/2227576

piekna sprawa, zrobic killa komus z pod swiatel minivanem i pokonac kogos w subaru czy evo
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Nikodem
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 13:54   

Dzięki TOmmi za te sugestie, możesz mieć dobre intuicje ze jest trudnosc z naprawa tego, dlatego spasowali i tanio go sprzedaja. Ja niestety niespecjalnie mam czas na szukanie czesci i naprawe. Więc chyba nie podejme tego ryzyka.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-09-2006, 09:03   

Nikodem, MSW z silnikiem 4G64 GDI był normalnie sprzedawany w Europie także z napędem na cztery koła.
To co piszesz że auto ma tylko napęd na przednią oś jest raczej niemożliwe. MSW ma stały napęd na cztery łapy i VCU na centralnym dyfrze. Jeżeli byłaby odłączona tylna oś, auto nie pojechałoby bo nie wierzę żeby wiskoza montowana w cywilnym aucie była tak mocna. Myślę że wystąpiła taka sytuacja że kiedyś ktoś nieświadomy go holował mając przednią oś w górze a tylna normalnie jechała po ziemi. W tej sytuacji nastąpiło spalenie VCU na centralnym dyfrze i byc może uszkodzenie satelitów w centralnym mechanizmie różnicowym.
Naprawa może być droga ponieważ w oryginale częścią zamienną jest cały transfer(mylnie nazywany reduktorem). Być może wysypane są satelity na centralnym dyfrze i wtedy konieczna jest rozbiórka skrzyni biegów. Tutaj naprawa bedzie znacznie tańsza.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.