Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] jak sie zabrac za krokowca
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-01-2009, 14:11   [CB4 1.6] jak sie zabrac za krokowca

Witam! prawdopodobnie przyczyna falowania (czasami sa za niskie obroty ok.500 po czym wskazówka z trudem powoli dochodzi do 900 po czym znów opada przewaznie. Czasem trzyma na ok.900 ) jest silniczek krokowy. Jak przeczyscic (czym i jak) oraz jak go nasmarowac czy tam zakonserwowac (czym i jak)
POZDRO
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez mkm 04-10-2009, 11:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 13-01-2009, 14:30   

nigdy nie robilem tego w mitsu ale napewno musisz uzyc benzyny ekstarkcyjnej, napewno tez musisz uwazac zeby nie maczac w niej gumowych uszczelek,.. mysle ze wieksze filozofi z tym nie bedzie
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 13-01-2009, 15:49   

rosomak1983, wiesz gdzie znajduje się krokowy? Jeśli tak to poniżej opis:

1. Odepnij wtyczkę z tyłu przepustnicy
2. Odkręć 2 wkręty krzyżakowe.
3. Zdejmij blachę osłaniającą silniczek, uważając przy tym, żeby tryby nie wystrzeliły bo są zamocowane na sprężynkach.
4. Wyjmij ostrożnie wszystkie elementy ze środka i wymyj je w benzynie ekstrakcyjnej albo w innym mało agresywnym środku.
5. Wyczyść przepustnicę. Czyść tak długo aż na szmatce nie będzie już nagaru.
6. Po wyczyszczeniu wszystkie składaj wszystko w odwrotnej kolejności smarując smarem silikonowym (koszt ok. 12zł)
7. Załóż uszczelkę i dekielek, skręć wszystko i poskładaj wszystko do kupy.
Podepnij wtyczkę.

To wersja bez zdejmowania przepustnicy. Jeśli chcesz ją wyjąć kup w ASO (tylko tam ją dostaniesz) uszczelkę przepustnicy (koszt ok. 30 zł).
Żeby wyjąć przepustnicę, wypnij wszystkie przewody podciśnień, odkręć cztery śruby na około przepustnicy (klucz 14 bodajże). Jeśli będą problemy ze zdjęciem je włóż śrubokręt pomiędzy przepustnicę a kolektor ssący i lekko puknij młotkiem - powinna odejść.

W razie wątpliwości pisz ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-01-2009, 02:09   

londolut napisał/a:
Jeśli chcesz ją wyjąć kup w ASO (tylko tam ją dostaniesz) uszczelkę przepustnicy (koszt ok. 30 zł).

musze kupowac ta uszczelke?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 14-01-2009, 06:49   

rosomak1983 napisał/a:
musze kupowac ta uszczelke?

jesli sciagasz przepustnice to taka jest zasada aby wsadzic nowa uszczelke,to jest papierowa uszczelka ktora czesto przykleja sie do kolektora badz przepustnicy i przy wyciaganiu poprostu sie niszczy
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-01-2009, 13:31   

puntspusy napisał/a:
jesli sciagasz przepustnice

przepustnica była wyciagana przy okazji jej czyszczenia. Ale machanik nic nie mówił o zadnej uszczelce... Kurde w takim razie szukam ASO ale w Rzeszowie chyba nie ma... :(
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 14-01-2009, 15:18   

rosomak1983 napisał/a:
w takim razie szukam ASO ale w Rzeszowie chyba nie ma... :(

Poszukaj tutaj :arrow: http://www.mitsubishi.pl/Dealerzy.html

Swoją droga jeśli była ściągana przepustnica i nie założył kolo nowej uszczelki mogą być przedmuchy w tym miejscu i dlatego masz siupy z obrotami.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-01-2009, 15:49   

No nie ma w Rzeszowie dopiero w Boguchwale... Nie mozna tego załatac silikonem?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-01-2009, 17:09   

londolut napisał/a:
klucz 14 bodajże
Napewno 12 :P .
rosomak1983 napisał/a:
musze kupowac ta uszczelke?
rosomak1983 napisał/a:
Nie mozna tego załatac silikonem?
Można. Zrobiłem tak w Colcie, jak i w Maździe. Nie było/nie ma żadnych problemów. Tylko uważaj z ilością silikonu. Daj tylko cieniutką warstwę na jedną z przylegających powierzchni. Jak dasz za dużo to przy dokręcaniu może się nadmiar wycisnąć do środka i silnik wessie go do kolektora ssącego. I nie pozatykaj żadnych kanałow.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-01-2009, 19:53   

Hugo, co do reszty tak jak pisze londut?
PS wielkie dzieki Londolut (pomógł)

Hugo, jak myslisz jak wskazówka podnosi sie z trudem i opada to moze to byc krokowiec? Po drugie czasem sie pieknie ustawia na ok 950 i grzecznie lezy tam. :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2009, 19:58   

bo to jest na 90% krokowiec -sam walczę od 2 miesięcy z tematem
wyciągnij go i zmierz miernikiem i będzie wszystko jasne.
Tu masz mój temat KLIK
Ja sie dowiedziałem jak. jak masz 6 pinów to mierzysz zewn ze środkowym -musi być ok 29ohm. prawdopodobnie jak Ci siadł to ten pin co mnie czyli dolny lewy -jak połączysz go ze środkiem to nic nie daje.

jak wykręcisz krokowca to można z nim jeździć tylko musisz tą metalową cześć z łożyskiem wsadzić i ręcznie pokręcając częścią za łożyskiem ustawić obroty -mój tak przeszedł właśnie przegląd bo nie miałem wyjścia.....

Aaaa i krokwoca odkręca sie kluczem rozmiar 6 lub 7 -musi być wygięty bo tam nie ma miejsca. Ja akurat wziąłem końcówkę samą z zestawu i kombinerkami nią kręciłem :)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 15-01-2009, 00:34   

dm17, juz nie czaje to co ja w koncu mam zrobic? Tak jak pisze londolut jest OKI?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2009, 07:48   

rosomak1983, zadaj sobie wreszcie trochę trudu! Nie jesteś tu nowy, a wciąż zachowujesz się, jakbyś dopiero co się zalogował, w dodatku internet byłby dla Ciebie jakimś kompletnym novum. Nie zdziw się, gdy kiedyś dostaniesz ostrzeżenie.
Czyszczenie silniczka wolnych obrotów.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 15-01-2009, 08:28   

Dzieki za pomoc gregobru ale szukajka to jakos dziwnie szuka jak wpisze to wyskakuje tysiace tematow z reguły to całkowicie nie na ten temat... :?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2009, 09:52   

To na przyszłość zajrzyj jeszcze do FAQ&How-to-Do. Wiele instrukcji tam nie ma ale mogą pomóc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.