[CB4 1.6] jak sie zabrac za krokowca |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 13-01-2009, 14:11 [CB4 1.6] jak sie zabrac za krokowca
|
|
|
Witam! prawdopodobnie przyczyna falowania (czasami sa za niskie obroty ok.500 po czym wskazówka z trudem powoli dochodzi do 900 po czym znów opada przewaznie. Czasem trzyma na ok.900 ) jest silniczek krokowy. Jak przeczyscic (czym i jak) oraz jak go nasmarowac czy tam zakonserwowac (czym i jak)
POZDRO |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
Ostatnio zmieniony przez mkm 04-10-2009, 11:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 13-01-2009, 14:30
|
|
|
nigdy nie robilem tego w mitsu ale napewno musisz uzyc benzyny ekstarkcyjnej, napewno tez musisz uwazac zeby nie maczac w niej gumowych uszczelek,.. mysle ze wieksze filozofi z tym nie bedzie |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 13-01-2009, 15:49
|
|
|
rosomak1983, wiesz gdzie znajduje się krokowy? Jeśli tak to poniżej opis:
1. Odepnij wtyczkę z tyłu przepustnicy
2. Odkręć 2 wkręty krzyżakowe.
3. Zdejmij blachę osłaniającą silniczek, uważając przy tym, żeby tryby nie wystrzeliły bo są zamocowane na sprężynkach.
4. Wyjmij ostrożnie wszystkie elementy ze środka i wymyj je w benzynie ekstrakcyjnej albo w innym mało agresywnym środku.
5. Wyczyść przepustnicę. Czyść tak długo aż na szmatce nie będzie już nagaru.
6. Po wyczyszczeniu wszystkie składaj wszystko w odwrotnej kolejności smarując smarem silikonowym (koszt ok. 12zł)
7. Załóż uszczelkę i dekielek, skręć wszystko i poskładaj wszystko do kupy.
Podepnij wtyczkę.
To wersja bez zdejmowania przepustnicy. Jeśli chcesz ją wyjąć kup w ASO (tylko tam ją dostaniesz) uszczelkę przepustnicy (koszt ok. 30 zł).
Żeby wyjąć przepustnicę, wypnij wszystkie przewody podciśnień, odkręć cztery śruby na około przepustnicy (klucz 14 bodajże). Jeśli będą problemy ze zdjęciem je włóż śrubokręt pomiędzy przepustnicę a kolektor ssący i lekko puknij młotkiem - powinna odejść.
W razie wątpliwości pisz |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 14-01-2009, 02:09
|
|
|
londolut napisał/a: | Jeśli chcesz ją wyjąć kup w ASO (tylko tam ją dostaniesz) uszczelkę przepustnicy (koszt ok. 30 zł). |
musze kupowac ta uszczelke? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 14-01-2009, 06:49
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | musze kupowac ta uszczelke? |
jesli sciagasz przepustnice to taka jest zasada aby wsadzic nowa uszczelke,to jest papierowa uszczelka ktora czesto przykleja sie do kolektora badz przepustnicy i przy wyciaganiu poprostu sie niszczy |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 14-01-2009, 13:31
|
|
|
puntspusy napisał/a: | jesli sciagasz przepustnice |
przepustnica była wyciagana przy okazji jej czyszczenia. Ale machanik nic nie mówił o zadnej uszczelce... Kurde w takim razie szukam ASO ale w Rzeszowie chyba nie ma... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 14-01-2009, 15:18
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | w takim razie szukam ASO ale w Rzeszowie chyba nie ma... |
Poszukaj tutaj http://www.mitsubishi.pl/Dealerzy.html
Swoją droga jeśli była ściągana przepustnica i nie założył kolo nowej uszczelki mogą być przedmuchy w tym miejscu i dlatego masz siupy z obrotami. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 14-01-2009, 15:49
|
|
|
No nie ma w Rzeszowie dopiero w Boguchwale... Nie mozna tego załatac silikonem? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-01-2009, 17:09
|
|
|
londolut napisał/a: | klucz 14 bodajże | Napewno 12 . rosomak1983 napisał/a: | musze kupowac ta uszczelke? | rosomak1983 napisał/a: | Nie mozna tego załatac silikonem? | Można. Zrobiłem tak w Colcie, jak i w Maździe. Nie było/nie ma żadnych problemów. Tylko uważaj z ilością silikonu. Daj tylko cieniutką warstwę na jedną z przylegających powierzchni. Jak dasz za dużo to przy dokręcaniu może się nadmiar wycisnąć do środka i silnik wessie go do kolektora ssącego. I nie pozatykaj żadnych kanałow. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 14-01-2009, 19:53
|
|
|
Hugo, co do reszty tak jak pisze londut?
PS wielkie dzieki Londolut (pomógł)
Hugo, jak myslisz jak wskazówka podnosi sie z trudem i opada to moze to byc krokowiec? Po drugie czasem sie pieknie ustawia na ok 950 i grzecznie lezy tam. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2009, 19:58
|
|
|
bo to jest na 90% krokowiec -sam walczę od 2 miesięcy z tematem
wyciągnij go i zmierz miernikiem i będzie wszystko jasne.
Tu masz mój temat KLIK
Ja sie dowiedziałem jak. jak masz 6 pinów to mierzysz zewn ze środkowym -musi być ok 29ohm. prawdopodobnie jak Ci siadł to ten pin co mnie czyli dolny lewy -jak połączysz go ze środkiem to nic nie daje.
jak wykręcisz krokowca to można z nim jeździć tylko musisz tą metalową cześć z łożyskiem wsadzić i ręcznie pokręcając częścią za łożyskiem ustawić obroty -mój tak przeszedł właśnie przegląd bo nie miałem wyjścia.....
Aaaa i krokwoca odkręca sie kluczem rozmiar 6 lub 7 -musi być wygięty bo tam nie ma miejsca. Ja akurat wziąłem końcówkę samą z zestawu i kombinerkami nią kręciłem |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 15-01-2009, 00:34
|
|
|
dm17, juz nie czaje to co ja w koncu mam zrobic? Tak jak pisze londolut jest OKI? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2009, 07:48
|
|
|
rosomak1983, zadaj sobie wreszcie trochę trudu! Nie jesteś tu nowy, a wciąż zachowujesz się, jakbyś dopiero co się zalogował, w dodatku internet byłby dla Ciebie jakimś kompletnym novum. Nie zdziw się, gdy kiedyś dostaniesz ostrzeżenie.
Czyszczenie silniczka wolnych obrotów. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 15-01-2009, 08:28
|
|
|
Dzieki za pomoc gregobru ale szukajka to jakos dziwnie szuka jak wpisze to wyskakuje tysiace tematow z reguły to całkowicie nie na ten temat... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2009, 09:52
|
|
|
To na przyszłość zajrzyj jeszcze do FAQ&How-to-Do. Wiele instrukcji tam nie ma ale mogą pomóc. |
|
|
|
 |
|