|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: glina 16-05-2014, 10:50 |
Carisma - zakup |
Autor |
Wiadomość |
Kosmos
Nowy Forumowicz
Auto: Nie mam
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 18-12-2009, 15:55 Carisma - zakup
|
|
|
Witam wszystkich użytkowników forum.
Nadchodzi wielkimi krokami dzień mojego zakupu Carismy. Przewertowałem całe forum i zrezygnowałem z kierowania się silnikiem, gdyż poszczególne warianty maja za sobą szereg potencjalnych wad i zalet, a ja nie jestem jeszcze wyrobionym kierowcą. Postanowiłem po prostu szukać okazji.
Proszę Was o opinię dotyczącą następujacych ofert:
1.
http://auto.plius.lt/skel...risma/id-607764
-9 tys. zł
-r.1999
-160000 km
-automat
-1.8 GDI
- + opony zimowe
2.
http://www.autogidas.lt/s...0118878335.html
-11 tys. zł
-r.2001
-114000 km
-1.6
Pomóżcie Panowie, bo dosłownie się na tych dwóch zasupłałem. |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-12-2009, 16:17
|
|
|
Ciężko coś o nich powiedzieć, zdjęcia są mało dokładnie, z tym modelem GDI to wogóle porażka odnośnie fotek.
Ale wydaje mi się, że prześwit pomiędzy nadkolem a kołem z przodu pomiędzy lewą stroną a prawą jest różny, tłumik jest w stanie "krzywo wiszącym", do tego auto miało hak, ale ukradli no może schował , wygląda jak by prawe tylne drzwi miał ładnie drapnięte. Ale ciężko coś powiedzieć, przez krople wody nawet cieniowe jest cokolwiek trudno do zauważenia. Noi brak wnętrza.