Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:04
[I 2.0] Pompka spryskiwacza szyb
Autor Wiadomość
sobol 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander I
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 1
Skąd: rumia
Wysłany: 04-01-2010, 19:53   [I 2.0] Pompka spryskiwacza szyb

Czy w OutkuI jest zabezpieczenie bezpiecznikiem pompka spryskiwacza szyb, a jeśli tak to który to jest bezpiecznik i gdzie on się znajduje? Czy ktoś z kolegów może ma e-book "instrukcja obsługi MitsubishiOutkaI w języku polskim?
Pozdrawiam i życzę powodzenia w 2010 roku i jak najmniej problemów z miśkami.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-01-2010, 20:27   

sobol napisał/a:
Czy w OutkuI jest zabezpieczenie bezpiecznikiem pompka spryskiwacza szyb

do konca nie wiem, ale wydaje mi sie ze nie.
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
tomek.rzepek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 239
Skąd: polska
Wysłany: 04-01-2010, 21:58   

ooo, mi własnie tylni odmówił wspołpracy. Wydaje mi się że nie ma bezpiecznika, przynajmniej u mnie na 90% pompka nie działa. Ale jak by się okazało że bezpiecznik to super. Jakbyś coś więcej wiedział to daj znać (również jak znajdziesz pompkę w dobrej cenie). Montują tam denso bodajże.
_________________
Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 04-01-2010, 23:44   

tomek.rzepek napisał/a:
mi własnie tylni odmówił wspołpracy
raczej zamarzł ci wężyk. Też to miałem. Radziej się używa, to i letni płyn u mnie się ostał. Ale była kilka dni na + to skrzętnie lałem ile się da, to teraz działa OK.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
tomek.rzepek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 239
Skąd: polska
Wysłany: 05-01-2010, 00:39   

u mnie to już wcześniej pojawił się ten problem, zdjąłem wężyk od tylnego spryskiwacza pod maską co jest i płyn w ogóle przezeń nie leci, a pompka jest cicho, także na pewno nie wina wężyka.
_________________
Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 05-01-2010, 00:43   

tomek.rzepek napisał/a:
zdjąłem wężyk od tylnego spryskiwacza pod maską
no tak, z faktami się nie dyskutuje. Jak nie leci to pewnie zasilanie pompki albo ona sama.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 05-01-2010, 07:12   

Prawdopodobnie powiela się problem ten sam co w Carismie,
trzeba dostać sie do pompki, zobaczyć jaka jest i kupić albo do Poloneza albo od Daewo Tico lub Espero, koszt ok. 15-18zł. i 1 godz. pracy z wymianą.

Powodzenia.

PS. Każdy element elektryczny w samochodzie zabezpieczany jest bezpiecznikiem, nie zawsze osobnym ale zawsze jest.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 08-01-2010, 13:00   

Dla wariantu z silnikiem 4G63 (benzyna, 2.0 bez turbo ani mivec):
Przedni spryskiwacz:
1. przekaźnik zamontowany na stałe w przednim ECU, z tego co pamiętam w okolicy nadkola od strony kierowcy
2. bezpiecznik nr 7, ten sam zasila też przednie wycieraczki.
3. przekaźnik jest sterowany po magistrali (tak samo jak wycieraczki i większość akcesoriów)

Tylni spryskiwacz
1. przekaźnik zamontowany na stałe w module ETACS (za bezpiecznikami)
2. bezpiecznik nr 14, ten sam co zasila tylną wycieraczkę
3. przekaźnik jest sterowany po magistrali (tak samo jak wycieraczki i większość akcesoriów)

Moja sugestia, jeśli wycieraczki działają to posłuchaj czy przekaźnik nie reaguje. Jeśli przekaźnik słychać to albo urwany kabel albo silnik pompki. Jeśli przekaźnika nie słychać to przypuszczalnie padł jakiś element elektroniki lub przełącznik na kolumnie kierownicy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.