Przesunięty przez: Gene 29-07-2010, 13:51 |
chce kupić pinina |
Autor |
Wiadomość |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
Wysłany: 13-01-2010, 23:20 chce kupić pinina
|
|
|
Panowie, ma jeszcze ma trochę miejsca na ulicy przed domem do wykorzystania i chciałbym kupić Pinina. Która wersja i z jakim silnikiem jest najsensowniejsza, która ma turbinę a jak nie to do której najłatwiej zapakować, jak wygląda sprawa napędów, zawieszenia itp...
Dziękuje za pomoc |
_________________ Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397 |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 13-01-2010, 23:43
|
|
|
stegano napisał/a: | Która wersja i z jakim silnikiem jest najsensowniejsza, która ma turbinę |
z tego co pamietam to z benzyniakow zadna nie ma turbiny i do kazdej dolozenie turbiny bedzie kosztowymym przedsiewzieciem.
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
|
|
|
 |
Sk00tie [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2010, 10:23
|
|
|
Każda wersja jest sensowna, zależy czego potrzebujesz, jakich parametrów.
Zawieszenie miękkie, napędy doskonałe. Silnik benzynowy (1.8 GDI) sprawuje się bardzo dobrze, trzeba jedynie uważać na jakość paliwa. Dobra moc przy niewielkim spalaniu. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14-01-2010, 15:57
|
|
|
stegano napisał/a: | jak wygląda sprawa napędów, zawieszenia |
ale dokladniej o co chodzi?
Rodzaje napedow:
2H - naped na tyl
4H - stały naped na 4 kola z blokada wiskotyczna rozdzial mocy 33:67, a sprzegło lepkosciowe VCU w zaleznosci od potrzeb zmienia rozdzial napedu do 50:50, jezdzac po czystym asfalcie przod odlaczany automatycznie
4HLc - staly naped na 4 kola z pelno blokada, 50:50
4LLc - jw + reduktor
Napęd nazywany SS4-i zarezerwowano dla wersji z silnikami o bezpośrednim wtrysku benzyny (GDI). Daje on możliwość poruszania się "na samym tyle", automatycznego dołączania przedniej osi (ale sprzęgłem wiskotycznym, a nie poprzez między ospowy dyferencjał), całkowitego mechanicznego zablokowania sprzęgła i załączania reduktora.
Przekladnia SS4-i byla stosowana w Pininach z silnikiem GDI.Wersje 1.8 SOHC ECI-Multi nie mialy skrzyni SS4-i tylko staly naped na obie osie [4H].
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14-01-2010, 16:11
|
|
|
Przednie zawieszenie niezależne, z tyłu oś sztywna.
stegano napisał/a: | A jak wyglada zawieszenie, sprężyny , zwojnice czy coś innego? |
co chcesz wiedziec dokladniej?
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14-01-2010, 16:20
|
|
|
tutaj mini schemat napedow:
a tutaj przedniego mostu:
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2010, 16:51
|
|
|
Fotka gałki od SS4-i. Jednak nie mam pewności czy to od wersji LHD czy RHD.
 |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2010, 16:52
|
|
|
PS. A to nie jest Pajero Junior? Czy jak on się tam nazywał...
[ Dodano: 14-01-2010, 16:55 ]
Pininy były samonośne. Na tyle oś sztywna. |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
Wysłany: 14-01-2010, 17:07
|
|
|
bartek2800 napisał/a: |
PS. A to nie jest Pajero Junior? Czy jak on się tam nazywał...
[ Dodano: 14-01-2010, 16:55 ]
Pininy były samonośne. Na tyle oś sztywna. |
Junior a Pinin to nie to samo? |
_________________ Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397 |
|
|
|
 |
yanes
Forumowicz
Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 111 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 14-01-2010, 19:44
|
|
|
Pinin a Shogun to jest dopiero to samo. |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
Wysłany: 14-01-2010, 20:03
|
|
|
yanes napisał/a: | Pinin a Shogun to jest dopiero to samo. |
Ty, sorki, ale co za bzdury mi tu wypisujesz?
No chyba że jaja se robisz to jestem wstanie zrozumieć... |
_________________ Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397 |
|
|
|
 |
|