Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z przeniesieniem napedu L200 model na 00r
Autor Wiadomość
remick 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 16-01-2010, 17:06   problem z przeniesieniem napedu L200 model na 00r

Witam Wszystkich:)
mam pytanko co moglo sie stac, wczoraj wyczyscilem sobie zawor EGR oraz przeczyscilem styki od zaworkow podcisnienia przejechalem sie bylo ok. na drugi dzien odpalam elzunie wszystko cacy jade ale po paru km, braknie mocy obroty wchodza jak trzeba natomiast autko stoi, pare km dalej gorka autko nie moze sie wtoczyc w konsekwencji wrzucony bieg 1 sprzeglo puszczone autko ani drgnie nie gasnie 2 to samo skonczylem na 5 puszczam sprzeglo stoi w miejscu i chodzi. co to moze byc sprzeglo? skrzynia czy moze cos innego
pozdrowka
 
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-01-2010, 19:52   

sprzęgło, albo skrzynia... nie ma żadnych dodatkowych odgłosów??? jakies objawy przejsciowe???

opisz to cos bliższego może podpowiem...

pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
remick 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-01-2010, 20:06   

dziwnych odglosow nie bylo i nie ma. dzisiaj zalaczylem bieg i wał napedowy stoi w miejcu, predkosciomierz nie pokazuje predkosci.
z gory dzieki (jutro mam zamiar polozyc sie pod autem i odkrecic oslonke sprzegla mam nadzieje ze snieg i mroz mnie nie wystraszy :) )
 
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-01-2010, 09:57   

mam dziwne podejrzenie, ze ci sie nagle sprzęgło skończyło...
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
remick 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-01-2010, 23:46   problem rozwiazany :)

okazalo sie ze padlo sprzeglo :) pozdrawiam
 
 
 
Art-200 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 23
Skąd: Płock
Wysłany: 26-01-2010, 20:00   

Witam podobnie było u mnie w trakcie jazdy przejeżdzajac wiadukt dodałem gazu i juz wtoczył się na luzie biegi bez sprzęgła ;D
Jak mozesz to kup dobre japońskie sprzęgło w intercars albo daj do firmy by nabiła ci spieki i wtedy bedziesz miał wieczne sprzęgło jak lubisz blotko i poszaleć.

Pozdrawiam
_________________
Novy MitsuManiak
 
 
Screw78 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi L200 2.5TD 2003
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 52
Skąd: Dublin
Wysłany: 06-06-2011, 19:58   

Witam, Czy ktos z Was wymienial sprzeglo samemu ? (eLa rocznik 2003- czyli jeszcze nie taka stara :) silnik 4D56 TD )

Po raz kolejny "udalo" mi sie spalic sprzeglo :/ wczesniej przypalilem je juz dwa razy ale smigalo jeszcze dlugo po tym. W ta niedziele mialem jazde na orientacje w lesie w terenie gorzystym i niestety dojechalem tarcze na amen. Jeszcze jezdzi na bardzo lekkiej nodze ale juz sie bardzo czesto slizga a zwlaszcza pod wiekszym obciazeniem (pod gorke) i chcialbym jutro kupic kompletne sprzeglo aby wymienic, tylko nie wiem czy jesto to w miare realne i nieskomplikowane abym sam sobie poradzil pod domem.

Czy wystarczy w tym przypadku wymienic jedynie tarcze (biegi wchodza normalnie), czy konieczna jest wymiana kompletu z dociskiem i lozyskiem dociskowym ???

W Service Manual niestety nic nie ma na ten temat, jest tylko regulacja pedalu oraz rozbiorka pompki :(

Mam nadzieje, ze nie bede musial jechac do serwisu (stac mnie jedynie na sprzeglo w tej chwili)

Z gory dziekuje za odpowiedz.
_________________
4x4
 
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-06-2011, 14:12   

jak spaliłeś, to polec am wymianę kompletu tarcza docisk i łożysko.

pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
Screw78 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi L200 2.5TD 2003
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 52
Skąd: Dublin
Wysłany: 07-06-2011, 15:11   

Dzieki @Kibloo ;) tak tez myslalem i wlasnie szukam kompletu oraz mechanika, poniewaz sam juz stwierdzilem, ze nie dam rady zrobic tego przed domem (zbyt duza skrzynia).

pozdro
_________________
4x4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.