Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pinin GDI z SS-4i dla leśnika
Autor Wiadomość
bogdanz 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2,8 TD GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 13
Skąd: Jawornik Polski
Wysłany: 20-01-2010, 15:03   Pinin GDI z SS-4i dla leśnika

Witam wszystkich
Pracuję w Lasach Państwowych. Przez kilka lat byłem biurowy, od półrocza mam przejść ponownie do pracy terenowej, więc zacząłem rozglądacć się za samochodem terenowym. Ważnym czynnikiem jest ekonomika użytkowania. Poczytałem różne fora, rozważam różne możliwości. Doszedłem do wniosku, że ciekawym dla mnie rozwiązaniem byłby Pinin 1,8 lub 2,0 GDI z napędem SS-4i. Proszę Was o informacje o dostępności i cenach części (na wypadek gdyby ewentualnie zakupione auto trzeba było naprawiać), czy można kupić dobre auto do 15 tys. zł. i z jakiego rocznika, no i Wasze osobiste odczucia i doświadczenia związane z tym modelem.
Serdecznie pozdrawiam.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-01-2010, 20:59   

Szczerze? daj se spokój z pininem.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 31-01-2010, 10:05   

Szczerze? GDI w terenówce to nie jest najlepszy pomysł - spalanie w terenie bardzo duże a i to nie do końca taka pełna terenówka - lepiej szukaj normalnego dizla Pajero.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
leśniczy22 
Forumowicz

Auto: pajero 2,8 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 45
Skąd: Widawa
Wysłany: 01-02-2010, 15:21   

I tu popieram w zupełności poprzedników zwłaszcza obecna zima w całej rozciągłości to potwierdza. Mimo, że nie oszczędzam na paliwie co widać po pojemności to i tak mnie ciągnikiem musiał szarpnąć żebym ruszył. Jeżeli chodzi o eksploatację to 2,5td będzie palił o 2l mniej czyli koło 10l. W terenie sprawdzają się jeszcze zwykłe Vitary ale wtedy można przerobić ją na gaz. Przy zakupie samochodu w teren przy naszym zawodzie nie zwracaj uwagi na radio CD, halogeny i inne takie pierdoły bo to ma być wół do roboty.
Gratuluję przejścia w teren i ciekawe jak to Ci się udało w dzisiejszych czasach?
_________________
leśniczy22
 
 
Hudini 
Forumowicz


Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI 16V 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 77
Skąd: Kościelisko
Wysłany: 01-02-2010, 17:09   

To źle trafiłeś, tu jak widzisz, właściciele Pajero, zero obiektywizmu. Bo nie widzę wypowiedzi właścicieli Pinina.
_________________

 
 
bogdanz 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2,8 TD GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 13
Skąd: Jawornik Polski
Wysłany: 20-02-2010, 17:08   

Dzięki za wypowiedzi, doczytałem co nieco tu i tam i rozważam inne auta.
A Leśniczemu 22 odpowiadam:
Jeszcze jestem w biurze, a w teren to dopiero od lipca, oczywiście w ramach optymalizacji zatrudnienia, bo trzeba przerzucić jednego człowieka z biura w teren.
Pozdrawiam.
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 21-02-2010, 13:01   

ta...lepiej kup normalną wersję krótką w dieslu i będziesz się nią cieszył...Słyszałem,że silniki Gdi montowane w pininie są paliwożerne.
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2010, 22:57   

MPI tez sa. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 22-02-2010, 17:48   

Panowie troszeczkę off-topowo: GDI to gasoline direct injection.
Co więc znaczy MPI?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-02-2010, 17:57   

bartek2800 napisał/a:
Co więc znaczy MPI?

Multi
Point
Injection

Wtrysk wielopunktowy
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 22-02-2010, 18:37   

mpi -wtrysk wielopunktowy.
.
bartek2800 napisał/a:
gasoline direct injection

a co to znaczy?
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-02-2010, 20:03   

Bezpośredni wtrysk benzyny do cylindra GDI - patent Mitsubishi. Coś jak FSI w Volkswagenie.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
gootek
[Usunięty]

Wysłany: 22-02-2010, 21:07   Re: Pinin GDI z SS-4i dla leśnika

bogdanz napisał/a:
Doszedłem do wniosku, że ciekawym dla mnie rozwiązaniem byłby Pinin 1,8 lub 2,0 GDI z napędem SS-4i. Proszę Was o informacje o dostępności i cenach części (na wypadek gdyby ewentualnie zakupione auto trzeba było naprawiać), czy można kupić dobre auto do 15 tys. zł. i z jakiego rocznika, no i Wasze osobiste odczucia i doświadczenia związane z tym modelem.
bogdanz,
moim zdaniem, skoro chcesz wydac 15 tys. zł i nie dokładac za dużo w przyszłości do tego auta, to poszukaj jakiejś możliwie utrzymanej Łady Nivy. Za 15 tys. może nawet trafisz już jakąś z instalacją LPG.
pozdrawiam
:)
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 22-02-2010, 21:22   

Hubeeert napisał/a:
bartek2800 napisał/a:
Co więc znaczy MPI?

Multi
Point
Injection

Wtrysk wielopunktowy


I wszystko jasne 8)
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 01-03-2010, 14:14   

Dla leśnika tylko diesel,bo jak chodzi Ci o koszty,do lasu przyjeżdżają składy po drewno,kierowcy takowych zawsze mają duże oszczędności paliwa i można tanio zatankować.Ja zawsze tankuję w lesie.Tylko nie akceptują kart kredytowych i Vitay :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.