czy to rozrusznik ? |
Autor |
Wiadomość |
kain
Nowy Forumowicz

Auto: 3000gt (stealth)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 28 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-01-2010, 09:50 czy to rozrusznik ?
|
|
|
Witam spotykam sie w moim stealtcie automat coraz częściej z takim problemem że jak przekręcam kluczyk by odpalić auto to rozrusznik raz zakręci a raz zrobi tylko "cyk" i nic średnio to jest 50 na 50% że sie tak dzieje czasami cały czas i dopiero po kilkunastu razach odpali a czasem odrazu pali. Czy to kwestia zużytych szczotek w rozruszniku, czy macie inne pomysły? |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 21-01-2010, 16:05
|
|
|
Pierwsza myśl - zużyte i zacinające się tak że nie ma dobrego styku i nie kręci. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
gryzon
Nowy Forumowicz

Auto: 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 26 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 21-01-2010, 20:30
|
|
|
Po prostu szczotki Ci się skończyły,u mnie było to samo ;/ |
|
|
|
 |
kain
Nowy Forumowicz

Auto: 3000gt (stealth)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 28 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-01-2010, 20:41
|
|
|
a ktos wie jakie dokładnie szczoteczki kupic (numer model nie wiem jak sie je precyzuje) zeby jak rozbiore nie szukac bo kanał tescia i by sie nie ucieszył jak bym mu zastawił na dłużej, a w warsztacie to pewnie ze 150 sobie zarzyczą..? |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 21-01-2010, 22:22
|
|
|
Kiedys (jakies 4miechy temu)mialem taki sam problem. Mozna powiedziec ze odpalal losowo.
Wtedy odkrecilem kable od rozrusznika i przeszlifowalem je wraz ze srubami i to zalatwilo problem.
Jak do tej pory wszystko smiga dobrze.
Taki sam przypadek mialem kiedys w innym aucie.Wtedy myslalem ze to szczotki albo styki.Po ich sprawdzeniu problem nie znikl. A wystarczylo przeszlifowac kabelek.
Nie twierdze ze u Ciebie jest to samo, ale sprawdzic warto!!!!!!! |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
kain
Nowy Forumowicz

Auto: 3000gt (stealth)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 28 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-02-2010, 17:17
|
|
|
Niestety szczoteczki bardzo długie okazało sie że pada stacyjka coraz bardziej teraz kręci raz na 20, na razie zapłon mam tymczasowo na krótko wiec potrzebuje nowej, sądze że sie stacyjki nie naprawia chociaż kto wie może polak potrfi? I tu pytanie potrzbuje nowej do stealtha podejdzie ta od 3000gt i co z kluczykami musze zakupić i wymieniać wkładki w drzwiach i tylnej klapie?I czy ta z tylnej klapy podejdzie od 3kgt? A może macie inny pomysł...
Gość od awaryjnego otwierania aut we wrocławiu twierdzi że naprawia za 300zł czy to sie opłaca jeśli nowa kosztuje 50-200zł? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 06-02-2010, 19:05
|
|
|
Stacyjka i zamki od 3kgt pasują do stealtha i na odwrót, jak wymienisz stacyjkę to i wkładki w dzwiach i w klapie tylnej musisz powymieniać jesli chcesz otwierac wszystko jednym kluczykiem, wątpie żeby nowa stacyjka w serwisie kosztowała 200zł raczej grubo wiecej może używke gdzies znajdziesz w tej cenie a tez nie wiadomo ile pociągnie więc moze lepiej dac do regeneracji tym specjalistom od otwierania unikniesz wtedy wymiany wkładek w dzwiach i klapie. |
|
|
|
 |
|