[Sport] Proszę o poradę. Pajero Sport 3000 v6 |
Autor |
Wiadomość |
azja
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT AVANCE EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 18 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 24-01-2010, 17:24 [Sport] Proszę o poradę. Pajero Sport 3000 v6
|
|
|
Poszukuję Pajero Sport , proszę o poradę , na co zwracać szczególną uwagę, czy ktoś z okolicy jest w stanie kto ma np. takie auto oglądnąć ze mną? Pozdrawiam.
co o tym sądzicie?
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10931001 |
_________________ nigdy nie jest tak żebyś nie mógł więcej niż myślisz
 |
|
|
|
 |
valdi.kasia
Mitsumaniak valdi_sport
Auto: PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 31 Skąd: kraków
|
Wysłany: 28-01-2010, 12:05
|
|
|
Przy kupnie zwróc uwage na rame. Szczególnie w miejscu gdzie wydech jest bardzo blisko. Temperatura wypala konserwacje i rama tam koroduje.
Ja juz musiałem wspawac nie chude blachy. Sprawa spalania to 15 do 17 na trasie.
Zdażyło mi sie ze zszedł na 14l/100 ale to juz abstarakcja. Na miescie juz troche wiecej.
Przód można dopiąć przy 100 km/h. Jechałem kiedyś droga szutrowa która bardzo dobrze znam. Spieszyło mi się bardzo ale nie wiedziałem ze ta droga przy tej prędkości jest taka kręta. Nie słyszałem większych sensacji z mechanizmów ale przyznaje ze to nie koniecznie jest zdrowe dla nich.
Co do wiekszych predkosci to na szosowych oponach przy 140 km/h konczy sie wygoda zaczyna halas. Powyzej 160 km/h myszkuje troche przy zmianie pasa lub po wyjsciu z zakretu.
v-max to 180 km/h po zmianie katalizatora na strumienice i filtra na K&N 200 km/h |
_________________ waldek
 |
|
|
|
 |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 29-01-2010, 14:07
|
|
|
A jak kwestia wytrzymałości silników 3.0V6? Montowane w Galantach 2.5V6 spokojnie wytrzymują podobno 500tys. km, co mogę potwierdzić po przygodzie ze swoim ex. Czy V6 z Pajero szczyci się podobną opinią? |
_________________ EA5W 2.5 V6 - - już nie pali Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉 |
|
|
|
 |
valdi.kasia
Mitsumaniak valdi_sport
Auto: PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 31 Skąd: kraków
|
Wysłany: 31-01-2010, 10:17
|
|
|
Podejrzewam ze może być nawet więcej. Skoro z 3000 ccm/3 jest TYLKO 177 (BMW z tego roku w 2500ccm miało wiecej koni) znaczy ze silnik jest nie za mocno wyżyłowany. Ja na gazie jezdze wiec pewnie krutszu dystans wykreci. Ale jak narazie nie było problemów
(200 000 km) |
_________________ waldek
 |
|
|
|
 |
angelo-80
Nowy Forumowicz angelo-80
Auto: Pajero sport 3.0V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 6 Skąd: SANOK
|
Wysłany: 06-02-2010, 11:56 pajerek
|
|
|
witam jesli chodzi o spalanie to na trasie przy prędkości do 120 km/h w jeżdzie mieszanej jak na naszych drogach wyszło średnio 9l na 100km mysle że to dobry wynik jak na 3.0 a teraz założyłem sekwencje i wychodzi przez pół. |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 11-06-2010, 08:23
|
|
|
Powoli też rozglądam się za sportem w benzynce....czy są jeszcze jakieś dodatkowe kruczki względem tego pojazdu...kurcze, drażni mnie, że praktycznie nie ma w nich blokady mostu...ES jeszcze bym przeżył, ale brak tej blokady |
|
|
|
 |
|