Gdzie rozpiać instalację przy ściaganiu karoseri z ramy |
Autor |
Wiadomość |
esteban00
Nowy Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-02-2010, 01:18 Gdzie rozpiać instalację przy ściaganiu karoseri z ramy
|
|
|
Witam.
Może ktoś z was wie czy jak będę ściągał karoserie z ramy to lepiej odpiąć instalację elektryczną od silnika czy raczej rozebrać deskę i tam rozpiąć?
[ Dodano: 16-02-2010, 15:20 ]
Czy naprawdę nikt nie wie jak to zrobić??? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-02-2010, 23:35
|
|
|
Dla mnie bardziej logicznym i prostszym sposobem jest rozpięcie instalacji elektrycznej na silniku, niz wydłubywanie deski rozdzielczej i wygrzebywanie stamtąd grubej wiązki kabli. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
esteban00
Nowy Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-02-2010, 23:34
|
|
|
Mnie też tak się wydawało ale już kilka osób które coś liznęły podobne tematy powiedziało mi że jednak lepiej rozpinać pod deską. Zadałem to pytanie na tym forum bo myślałem że są tu konkretne osoby które zajmują się naprawą takich samochodów ale chyba się pomyliłem. Dzięki za chęci robertdg ale szukałem pewnej konkretnej odp. a nie tego jak się komuś wydaje lub jak jest logicznie. Temat do zamknięcia jakoś sobie poradzę. Będę jednak rozpinał pod deską. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 18-02-2010, 07:46
|
|
|
Poprzedni model eLżbiety dobrze zna Japaneze. Może on coś pomoże (raczej zadzwoń 42 215 44 02, bo na forum nie zagląda często) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
romero
Mitsumaniak

Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 629 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 18-02-2010, 20:01
|
|
|
esteban00 napisał/a: | Zadałem to pytanie na tym forum bo myślałem że są tu konkretne osoby które zajmują się naprawą takich samochodów ale chyba się pomyliłem. Dzięki za chęci robertdg ale szukałem pewnej konkretnej odp. a nie tego jak się komuś wydaje lub jak jest logicznie. |
Grzeczne to nie było |
_________________
 |
|
|
|
 |
RoveR
Mitsumaniak porządany VR4
Auto: GALANT 2.5 V6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 219 Skąd: Łódź/Moskwa
|
Wysłany: 03-03-2013, 17:35
|
|
|
Ostatnio odcinałem przód od L200 z 2008 roku, instalacja nie była mi potrzebna bo to był angol, ale pamiętam że wiązki na lewym i prawym fartuchu szły dalej po deskę i musiałem je uciąć, nie wystarczyło tylko rozpiąć przy silniku. Jak będę miał znowu okazję rozbierać L 200 to zwrócę uwagę jak to zrobić najprościej i dam znać. |
|
|
|
 |
|