[EA5A/W 2.5] Zgrzyty w czasie jazdy :/. |
Autor |
Wiadomość |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 22-02-2010, 23:47 [EA5A/W 2.5] Zgrzyty w czasie jazdy :/.
|
|
|
W sobotę co prawda jadę dowiedzieć się co się zepsuło no, ale chciałbym wiedzieć na co się przygotować :/
W czasie jazdy - metaliczne popiskiwanie spor przedniej lewej osi.
W czasie ostrego skręcania słychać ostry metaliczny zgrzyt tak jakby miało mi się koło zaraz urwać :/ Też spod lewej przedniej osi.
Co się mogło stać ? Do dzisiejszego poranka tego nie było ;/. |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-02-2010, 23:49
|
|
|
Kaucz, Klocki hamulcowe wymieniałeś |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 22-02-2010, 23:50
|
|
|
robertdg napisał/a: | Kaucz, Klocki hamulcowe wymieniałeś |
Miały być wymienione do końca tego miesiąca. Dźwięki te nie brzmią jakby szły od klocków :/ |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-02-2010, 23:55
|
|
|
Na klocku jest sygnalizator akustyczny, który potrafi nawet brzęczeć w rytm tramwaju zawracajacego na zajezdni, druga opcją może być osłona tarczy, ktora mogła się podgjać i przywiera do tarczy i brzeczy, w tym temacie znajdziesz podobne objawy http://forum.mitsumaniaki...++trakcie+jazdy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 23-02-2010, 00:04
|
|
|
Kurcze mam nadzieję, że to tylko to bo to brzmi co najmniej jakby miało się zaraz wszystko posypać. Do tego czasem czasem czuje jakby tam lekko coś biło przy okazji tego zgrzytu. Bynajmniej do soboty auta nie ruszam :/. Jak dziś wracałem z roboty to przez chwilę myślałem, że koło mi urwało :/... |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
pipi_ja
Forumowicz
Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 574 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 23-02-2010, 15:33
|
|
|
Ciekawe czy nie poszła gumowa osłona na sworzniu prostego wahacza?
Teraz gdy mrozy muściły mogło sie dostać wody do sworznia i stąd ten odgłos.
To jest piszczenie czy bardziej jak zgrzytanie? Jeśli zgrzyta to stawiam na wahacz.
Jeśli sie okaże, że to jest przyczyną nie lekceważ tego bo one lubią sie rozpinać i wtedy koło ląduje pod samochodem. (wiem z doświadczenia)
Daj znać co ustali mechanik. |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 23-02-2010, 22:51
|
|
|
Kaucz miałem podobny przypadek w Oplu. Przyczyną był urwany łącznik stabilizatora. Poszedł się "kochać" na większej dziurze. Dźwięk się nasilał tylko przy skręcie w jedną stronę, w drugą była cisza. Jak jest u ciebie? |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 23-02-2010, 23:23
|
|
|
pipi_ja napisał/a: | To jest piszczenie czy bardziej jak zgrzytanie? Jeśli zgrzyta to stawiam na wahacz. | na wprost - piszczenie, podczas skrętu zgrzytanie. fj_mike napisał/a: | Jak jest u ciebie? | w prawo mocny zgrzyt, lewo cisza.
Jak pisałem wcześniej auto uziemione. Dopiero w sobotę powoli przeturlam je na oględziny. |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
pelu
Forumowicz

Auto: GALANT 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 75 Skąd: kraków
|
Wysłany: 24-02-2010, 07:54
|
|
|
bez sciagniecia kola nic sie nei dowiesz |
|
|
|
 |
xor
Mitsumaniak handlarz żywopłotem

Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 653 Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24-02-2010, 12:58
|
|
|
Jak wyżej, zdejmij koło, pooglądaj, ew. zdejmij zaciski i sprawdź klocki. Roboty na 15 min, a może sam naprawisz. |
_________________ Rekin bulwarowy |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 26-02-2010, 17:24
|
|
|
Poszło łożysko :/.
Do tego będą do wymiany wahacze z obu stron :/
Kochamy polskie drogi ;/ |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 26-02-2010, 18:21
|
|
|
lozysko
to chyba takie
Informacje Inter Cars o towarze
indeks: VKBA 3307
Cena brutto: 477,09 zł
nazwa: Zestaw łożysk koła
opis : SKF łożysko (zestaw) P MITSUBISHI GALANT V
/4X4/PROTON PERDANA 92-95
producent: SKF
W MAGAZYNIE: 3
Ograniczenia
Typ modelu: EA5A
Typ modelu: EA5W
Strona zabudowy: oś przednia
Części w komplecie
SKF08702: 1 szt.
Seba mowil ze moze miec jakies za 400zl
a to SKFu mozna miec za ok 350zl po znizce w IC
na reszte klamotow zerkne pozniej(jutro) po jakich cenach mozna je kupic zeby bylo tanio a mimo to dobrze |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 26-02-2010, 19:04
|
|
|
No coś takiego. Będę wdzięczny jak spojrzysz bo ja jeszcze się nie orientuję w parametrach |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
DawidW
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 '98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 3 Skąd: Bełchatów/Łódź
|
Wysłany: 27-02-2010, 20:43
|
|
|
ja miałem identycznie i dziś zajrzałem do mechanika no i niestety tez mam wahacze do wymiany co prawda jak się to nasmaruje olejem to nie skrzypi ale tak siak czy owak wymienić trzeba |
|
|
|
 |
|