Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ECU KOMPUTER wolonssący twinturbo
Autor Wiadomość
bula983 
Nowy Forumowicz
bula983

Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 25
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-03-2010, 20:59   ECU KOMPUTER wolonssący twinturbo

Witam!
Mam pytanko?!
Do wolonosaka włożyłem twinturbo sam słupek czyli od miski olej do głowic:wtryskiwacze pompa paliwa i komp. silnika z woloss jedynie co z twina to przepływomierz.
pali jeszcze nie próbowałem jeździć,można tak?
Co wy na to?
Może jakaś podpowiedź ewentualnie pomoc w dograniu tego wszystkiego?
Dzięki
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 09-03-2010, 23:55   

Nie wiem czy dobrze zrozumialem.
Silnik turbo z turbinami a komp , pompa paliwa i wtryski itd od wolnossaka.
Chodzic bedzie ale jak........
Wedlug mnie bedziesz mial za uboga mieszanke paliwowo powietrzna ,czyli za malo paliwa w stosunku do powietrza.Bo komp nie poda tyle paliwa ile podalby komp od twin turbo.
Efektem moze byc brak mocy powyzej okolo 4,5 tysiecy obrotow ,tak jakby przerywanie.A jak bedziesz mial mniej szczescia to poleca ci tloki itd.
Krotko mowiac zajedziesz silnik bo temperature bedzie duzo szybciej nabieral, nawet jakbys nie przekraczal 4,5tys obrotow.Ale nie po to wsadzales turbo zeby jezdzic do 4 tys obr a jak bedziesz cisnol to pozegnasz sie z silnikiem.
Porada :silnik turbo to ecu ,wtryski i reszta tez
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 10-03-2010, 08:57   

Dobrze powiedziane, przeszczep silnika robi się kompletny z ecu, wiązką, pompa, wtryskami itp. tu nie ma miejsca na druciarstwo bo nic z tego nie będzie a tylko zniszczysz sobie silnik.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
bula983 
Nowy Forumowicz
bula983

Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 25
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-03-2010, 10:49   

Witam!
Ma moze ktoś takie ecu ewentualnie gdzie mozna dostac pomozcie!
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 10-03-2010, 11:00   

W PL to jedynie facet z żabna http://moto.allegro.pl/it...sterowniki.html albo szukać w usa lub w uk przez ebay.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.