 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
ECU KOMPUTER wolonssący twinturbo |
Autor |
Wiadomość |
bula983
Nowy Forumowicz bula983
Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 25 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-03-2010, 20:59 ECU KOMPUTER wolonssący twinturbo
|
|
|
Witam!
Mam pytanko?!
Do wolonosaka włożyłem twinturbo sam słupek czyli od miski olej do głowic:wtryskiwacze pompa paliwa i komp. silnika z woloss jedynie co z twina to przepływomierz.
pali jeszcze nie próbowałem jeździć,można tak?
Co wy na to?
Może jakaś podpowiedź ewentualnie pomoc w dograniu tego wszystkiego?
Dzięki |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 09-03-2010, 23:55
|
|
|
Nie wiem czy dobrze zrozumialem.
Silnik turbo z turbinami a komp , pompa paliwa i wtryski itd od wolnossaka.
Chodzic bedzie ale jak........
Wedlug mnie bedziesz mial za uboga mieszanke paliwowo powietrzna ,czyli za malo paliwa w stosunku do powietrza.Bo komp nie poda tyle paliwa ile podalby komp od twin turbo.
Efektem moze byc brak mocy powyzej okolo 4,5 tysiecy obrotow ,tak jakby przerywanie.A jak bedziesz mial mniej szczescia to poleca ci tloki itd.
Krotko mowiac zajedziesz silnik bo temperature bedzie duzo szybciej nabieral, nawet jakbys nie przekraczal 4,5tys obrotow.Ale nie po to wsadzales turbo zeby jezdzic do 4 tys obr a jak bedziesz cisnol to pozegnasz sie z silnikiem.
Porada :silnik turbo to ecu ,wtryski i reszta tez |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 10-03-2010, 08:57
|
|
|
Dobrze powiedziane, przeszczep silnika robi się kompletny z ecu, wiązką, pompa, wtryskami itp. tu nie ma miejsca na druciarstwo bo nic z tego nie będzie a tylko zniszczysz sobie silnik. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
bula983
Nowy Forumowicz bula983
Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 25 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 10-03-2010, 10:49
|
|
|
Witam!
Ma moze ktoś takie ecu ewentualnie gdzie mozna dostac pomozcie! |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
|
|
|
 |
|
|