Alarm - starość nie radośc |
Autor |
Wiadomość |
mario-borek [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2006, 16:26 Alarm - starość nie radośc
|
|
|
Witam , mam alarm założony jeszcze przez dilera czyli od nowości.
Od jakiegoś roku zauważyłem że alarm coraz miej skwapliwie reagóje na pilota, doszło już do tego że czasami dreptam wokół samochody dobrą minute zanim zechce zareagować.
Myślę że pada synchronizacja sygnału.
Gdzie w tamntych latach mogli chować centralkę od alarmu
Niechce rozbierać połowy środka.
Może jakieś sugestie- rady
Sądząc po wyglądzie pilota ten problem musiał się zacząć 3-4 lata temu. Teraz tracę cierpliwość i osrtrze siekierkę |
|
|
|
 |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 22-09-2006, 16:57
|
|
|
bateria w pilocie kiedy wymieniana?
Pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
mario-borek [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2006, 17:06
|
|
|
Bateria jest OK , kiedyś odrazu pomyślałem o bateri ale po wymianie żadnej zmiany. |
|
|
|
 |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 22-09-2006, 17:07
|
|
|
no właśnie, bo ja już dwa razy miałem takie objawy, ale za kazdym razem wymiana barterii pomagała. Też w Warszawie jak zamknąłem auto to już nie mogłem go otworzyć . Ale za któryms-set naciśnięciem guzika w końcu sie otworzył...
Pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2006, 17:29
|
|
|
to moze jeszcze daj przeczyscic pilota - zatluszczone styki i nowa bateria malo daje? |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-09-2006, 18:49
|
|
|
czasami ponoć pomaga wlutowanie nowego kondziołka do pilota... |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
mario-borek [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2006, 19:25
|
|
|
Na gołej płytce jest to samo, ja w pilocie mam mikro włączniki . |
|
|
|
 |
MichalM [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2006, 21:31
|
|
|
Jeśli po naciśnięciu guzika mruga na pilocie dioda to styki są na pewno dobre. Ja stawiam na rozstrojenie nadajnika. W pilocie masz taki mały trymerek (czy śróbkę, jak kto woli). Spróbuj ruszyć go o kilka stopni w prawo lub w lewo sprawdzając czy alarm zaskoczy. Dla pewności wcześniej zaznacz sobie pozycję wyjściową. Trymerek kręci się na około więc krzywdy mu nie zrobisz.
Jeśli pilot będzie zasakakiwał to postaraj sie jek najlepiej zestroić linię. Zestrojenie odpowiada wprost za zasięg plikota więc tak reguluj aby pilot sterował samochodem z jak największej odległości.
W moim poprzednim lichym alarmie pilot się rozstrajał po upadku na ziemię. Działał tak jak u Ciebie. Po regulacji łapał z 12 metrów !
Na koniec ważna sprawa. Do regulacji trymerka NIE UŻYWAJ metalowego śróbokręta. Najlepiej zrób sobie jakieś narzędzie z plastiku. |
|
|
|
 |
mario-borek [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2006, 09:00
|
|
|
tak wygląda mój pilot bez ubranka i czym tu kręcić ? |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23-09-2006, 10:03
|
|
|
baterią |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
mario-borek [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2006, 11:43
|
|
|
Ale w lewo czy prawo |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 23-09-2006, 12:08
|
|
|
widac ze juz poorana jest to penwie kreciles przed zrobieniem foty, z ciekawosci zrob zdjecie obudowy jeszcze |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
mario-borek [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2006, 12:38
|
|
|
Niby tak dla śmiechu
no dobra , LASER jemu było na imie , a oto i on ztyrany życiem.
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 23-09-2006, 13:27
|
|
|
a co z drugim pilotem? to samo, bo jakos tak nie wyglada mi ten alarm zeby to byl wielo kanalowy pilot - ale to bys musial specyfikacji poszukac |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
mario-borek [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2006, 14:42
|
|
|
Sprawdziłem przed godzinką i drugi pilot mimo znacznie gorszego stanu wizualnego o dziwo działa o wiele lepiej nie jest to miodzio ole przynajmiej teraz moge otworzyć normalnie dzwi a nie jak jakiś cichociemny łazić wokuł samochodu i strzelać z pilota
Więc przyczyna prawdopodobnie jest w pilocie a nie w centralce tak jak myślałem poprzednio |
|
|
|
 |
|