Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
napięcie na czujniku
Autor Wiadomość
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 07-04-2010, 23:13   napięcie na czujniku

Czy ktoś z Was jest w stanie powiedzieć mi jakie powinno być prawidłowe napięcie na czujniku temp. silnika? Był wymieniany w tamtym roku, ale podejrzewam, że być może znów zaczyna się sypać, bo objawy są takie jak przed wymianą, ale ECU jeszcze nie wywala błędów, dlatego chcę się upewnić. Nie potrafię znaleźć tej wartości, będę wdzięczna za jakieś info :wink:
_________________
 
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 09-04-2010, 17:23   

Jeśli chodzi ci o ten 2 pinowy to nie napięcie a oporność. Powinno być na zimnym ok 3 kiloomy a na gorącym 300 omów
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 09-04-2010, 18:37   

Tak, oporność, tak mi się napisało, idę pomierzyć, dzieki
_________________
 
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 09-04-2010, 20:21   

Zawsze staram się pomóc, a już kobiecie i to grzebiącej samodzielnie w aucie szczególnie :biggrin:
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 12-04-2010, 20:02   

:biggrin: no przyznaje się bez bicia, że nie zawsze sama grzebię hehe, ale mierzyłam na ciepłym i jest omów 300... więc czujnik ma właściwe wskazania, co prawda nie mierzyłam na zimnym jeszcze, ale to chyba wystarczy. Muszę więc znaleźć inną przyczynę gorszego odpalania, świece czyściutkie, kable dobre, kopułka i palec wymieniane przy okazji czujnika czyli stosunkowo niedawno. To kombinuję dalej hehe
_________________
 
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 12-04-2010, 21:47   

Zanim odpalisz zimny silnik, po prostu zdejmij wtyczkę z tego czujnika. Da to taki efekt jak by był sprawny czujnik podlączony. Jak będzie poprawa to chyba jednak będzie zwalony.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 12-04-2010, 22:40   

Wtedy jak mierzyłam, to najpierw zapaliłam normalnie, a za chwilkę odpaliłam z odpiętym czujnikiem, bez różnicy, czyli...? Poza tym nie zobaczę poprawy przy odpalaniu na zimnym, bo zimny odpala tak jak zwykle idealnie, tylko już kolejne odpalania są nieco gorsze
_________________
 
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 13-04-2010, 21:49   

Skoro nie było różnicy to czujnik jest OK.

ECU nauczony? Przepustnica czysta? Sonda sprawdzona? Kondensatory w ECU pomieniane (to chyba raczej poza tematem, ale konieczne)? Tyle na teraz mi do głowy przyszło.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 13-04-2010, 23:24   

ECU nauczony, przepustnica czyściutka, kondki profilaktycznie wymieniane dawno, jedynie sonda nie ruszona, ale to chyba byłoby większe spalanie hm?
_________________
 
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 14-04-2010, 18:22   

No niby tak, ale sprawdź.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-04-2010, 13:29   

avangarda napisał/a:
Był wymieniany w tamtym roku, ale podejrzewam, że być może znów zaczyna się sypać, bo objawy są takie jak przed wymianą
Jakie były/są objawy?
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 16-04-2010, 19:26   

Takie, że na zimnym auto pali świetnie, od pół obrotu, ale na ciepłym znacznie gorzej, nie ma tragedii ale widać różnicę, trzeba dłużej kręcić, wcześniej tak nie było.
_________________
 
 
 
Kasper79 
Forumowicz

Auto: CARISMA 1,8 GDI, 1997 rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 31
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18-04-2010, 14:18   

a może by tak ciśnienie sprężania pomierzyć? Zaworki może popodpierane.i na zimno ok a jak ciepły to już nie to??
_________________
CARI GDI... zobaczymy
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 22-04-2010, 11:52   

Kasper79, ciśnienia nie mierzyłam, kilka dni temu były regulowane zawory i jest lepiej, ale jeszcze nie chcę oceniać na razie, pojeżdżę i zobaczę.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.