napięcie na czujniku |
Autor |
Wiadomość |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 07-04-2010, 23:13 napięcie na czujniku
|
|
|
Czy ktoś z Was jest w stanie powiedzieć mi jakie powinno być prawidłowe napięcie na czujniku temp. silnika? Był wymieniany w tamtym roku, ale podejrzewam, że być może znów zaczyna się sypać, bo objawy są takie jak przed wymianą, ale ECU jeszcze nie wywala błędów, dlatego chcę się upewnić. Nie potrafię znaleźć tej wartości, będę wdzięczna za jakieś info |
_________________
 |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 09-04-2010, 17:23
|
|
|
Jeśli chodzi ci o ten 2 pinowy to nie napięcie a oporność. Powinno być na zimnym ok 3 kiloomy a na gorącym 300 omów |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 09-04-2010, 18:37
|
|
|
Tak, oporność, tak mi się napisało, idę pomierzyć, dzieki |
_________________
 |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 09-04-2010, 20:21
|
|
|
Zawsze staram się pomóc, a już kobiecie i to grzebiącej samodzielnie w aucie szczególnie |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 12-04-2010, 20:02
|
|
|
no przyznaje się bez bicia, że nie zawsze sama grzebię hehe, ale mierzyłam na ciepłym i jest omów 300... więc czujnik ma właściwe wskazania, co prawda nie mierzyłam na zimnym jeszcze, ale to chyba wystarczy. Muszę więc znaleźć inną przyczynę gorszego odpalania, świece czyściutkie, kable dobre, kopułka i palec wymieniane przy okazji czujnika czyli stosunkowo niedawno. To kombinuję dalej hehe |
_________________
 |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 12-04-2010, 21:47
|
|
|
Zanim odpalisz zimny silnik, po prostu zdejmij wtyczkę z tego czujnika. Da to taki efekt jak by był sprawny czujnik podlączony. Jak będzie poprawa to chyba jednak będzie zwalony. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 12-04-2010, 22:40
|
|
|
Wtedy jak mierzyłam, to najpierw zapaliłam normalnie, a za chwilkę odpaliłam z odpiętym czujnikiem, bez różnicy, czyli...? Poza tym nie zobaczę poprawy przy odpalaniu na zimnym, bo zimny odpala tak jak zwykle idealnie, tylko już kolejne odpalania są nieco gorsze |
_________________
 |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 13-04-2010, 21:49
|
|
|
Skoro nie było różnicy to czujnik jest OK.
ECU nauczony? Przepustnica czysta? Sonda sprawdzona? Kondensatory w ECU pomieniane (to chyba raczej poza tematem, ale konieczne)? Tyle na teraz mi do głowy przyszło. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 13-04-2010, 23:24
|
|
|
ECU nauczony, przepustnica czyściutka, kondki profilaktycznie wymieniane dawno, jedynie sonda nie ruszona, ale to chyba byłoby większe spalanie hm? |
_________________
 |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 14-04-2010, 18:22
|
|
|
No niby tak, ale sprawdź. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-04-2010, 13:29
|
|
|
avangarda napisał/a: | Był wymieniany w tamtym roku, ale podejrzewam, że być może znów zaczyna się sypać, bo objawy są takie jak przed wymianą | Jakie były/są objawy? |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 16-04-2010, 19:26
|
|
|
Takie, że na zimnym auto pali świetnie, od pół obrotu, ale na ciepłym znacznie gorzej, nie ma tragedii ale widać różnicę, trzeba dłużej kręcić, wcześniej tak nie było. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kasper79
Forumowicz
Auto: CARISMA 1,8 GDI, 1997 rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 31 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18-04-2010, 14:18
|
|
|
a może by tak ciśnienie sprężania pomierzyć? Zaworki może popodpierane.i na zimno ok a jak ciepły to już nie to?? |
_________________ CARI GDI... zobaczymy |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 22-04-2010, 11:52
|
|
|
Kasper79, ciśnienia nie mierzyłam, kilka dni temu były regulowane zawory i jest lepiej, ale jeszcze nie chcę oceniać na razie, pojeżdżę i zobaczę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|