 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Dodatkowe wskaźniki ? |
Autor |
Wiadomość |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 15-04-2010, 20:10
|
|
|
W opisie aukcji jest napisane że to uniwersalny element i że może być wymagana modyfikacja, wiec raczej bez rzeźby się nie obejdzie |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 15-04-2010, 20:36
|
|
|
a mozna dostac do 3000gt jakies bez modyfikacji ? |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 15-04-2010, 21:49
|
|
|
nie , raczej nie bedzie pasowal , kupilem kiedys taki "uniwersalny" niby do 3000gt/gto/evo ale wogole nei pasowal. mamy dosc plasko szybe.
oddalem go kochajowi bo mi do niczego by sie nie przydal..ten wyglada podobnie wiec raczej nie ebdzie pasowal..
do naszych miskow taki bajer na slupek to kosztuje ok 150usd..porazka... |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 15-04-2010, 21:52
|
|
|
to jak najlepiej pokombinować z dodatkowymi wskaźnikami ? |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 16-04-2010, 00:52
|
|
|
jak jestes cierpliwy zastap 3 seryjne wraz z zegarem na zamienniki. ponoc dostac sie tam to dramat.
ja mam to rozwiazane tak:
3 wskazniki pod radiem. oraz 3 wslazniki przyczepione nad tymi 3 seryjnymi. ( na desce rozdzielczej) szalu nie ma ,ale potrzebuje je w dobrze widocznym miejscu
http://www.youtube.com/watch?v=zNaB0Lxiz0Q
troche druciarstwo ale z czasem postaram sie to zrobic ladnie. czesc kabli na dzien dzisiejszy juz zniknela i wyglada lepiej to wszystko.. ale wskazniki na desce pozostaly do tej pory. inne kompy umiescilem pod podlokietnikiem oraz w nim |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 16-04-2010, 09:34
|
|
|
jakie dodatkowe zegary zamieszczałeś ? |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 16-04-2010, 09:42
|
|
|
najwazniejsze to w sumie EGT, BOOST, AFR ,
cisnienie oleju , temp oleju , temp wody
w tej kolejnosci |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 16-04-2010, 09:51
|
|
|
a z jakiej firmy warto wziąć ? z Auto Gauge będzie ok ? |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 16-04-2010, 19:25
|
|
|
ja akurat mam autogauga bo mi sie podobaja , ponoc , ale sa to tylko plotki nalezy brac te z serii swiss/step motor. ja takie tez mam . jesli chodzi o wskaznik boosta np to w porownaniu do greddiego oraz HKS wszystkie pokazuja ko 5-10% roznicy , autogaugde lekko przeklamuje na wieksza wartosc , HKS pokazuje srednio 0.05 bara mniej.
ostatnio porownaalem sobie wlasne zapisy z trzech roznych czujnikow, wlasciwie to z czterech bo swego czasu mialem podlaczony map sensor motorolii jeszccze wraz z ecumasterem
wydaje mi sie ze cena/jakosc to niezly zakup no i ladnie swieca |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 17-04-2010, 08:59
|
|
|
A ta temp Wody i cisnienia Oleju co sa w seri nie sa dokladne ? ze zmieniales ? |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 17-04-2010, 09:05
|
|
|
mam je dalej ale sa bardzo niedokladne.
wskaznik temp wody seryjny jesli auto ma 108 stopni lekko drgnie powyzej polowy...jesli juz jest 118 stopni to jest prawie na czerwonyn... taka wycieczka trwa doslownie 2-3 sekundy i trzeba miec niezly refleks i podzielnosc uwagi zeby to zauwazyc. takze ten wskazniki jest do d... cisnienie oleju nawet nie ma skali jak i boost.... bardziej pogladowo tylko. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 17-04-2010, 09:25
|
|
|
Dzieki za pomoc |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 17-04-2010, 12:14
|
|
|
Ja jak na razie wymienilem te trzy seryjne wlasnie na Auto Guage.Mam zamontowane 52mm i taka przerobka wymaga dosc duzo cierpliwosci,poniewaz jak wyciagniesz seryjne to one maja taka skosne szybke i jak ja usuniesz to zostanie taka niedorobiona tapicerka u gory.Zeby to zaslonic mosisz zostawic orginalna szybke i czarna zaslepke ,ktore widac na orginalnych zegarach,ktore przyktywaja czesciowo wskazowki.
W sumie duzo kombinowania i grzania plastiku i ciecia.
Lepszym rozwiazaniem jest kupienie zegarow 60mm i one wtedy zaslonia wszystko,nie trzeba kombinowac z szybkami ,a reke da sie wsadzic tak wiec kable podlaczysz.
Wystarczy zdemontowac radio,panel klimy i kratki nawiewu.
A u mnie trzeba bylo podmienic czujnik temperatury i czujnik cisnienia oleju,naszczescie gwinty na czujniki byly takie same.
Foto zegarow sa w mojej galerii |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 19-04-2010, 21:32
|
|
|
to zamaist tych seryjnych 3 lepiej wsadzic 60mm zeby bylo mniej roboty |
|
|
|
 |
|
|