Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C53A 1.6] Hamulce
Autor Wiadomość
stsko 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt GTi C53A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-04-2010, 20:39   [C53A 1.6] Hamulce

Mam problemy z hamulcami z tyłu. mianowicie prawe koło hamuje tak samo dobrze jak przód.
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 19-04-2010, 21:21   

Może ręczny z tej strony nie odbija? Podnieś na lewarku i sprawdź czy się nie blokuje.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-04-2010, 22:18   

Sprawdz tez czy sie nie grzeje felga.
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
stsko 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt GTi C53A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-04-2010, 23:13   

nic się nie blokuje. wymienione reperaturki. wszystko elegancko chodzi ale efekt ten sam
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 31-05-2010, 10:49   

Podlacze sie pod temat. Jaki jest rozmiar nakretki do zdjecia bebna z tylu? Musze zajrzec do Colta, ktorego siostra teraz uzytkuje bo podobno reczny jej co rano zapieka sie jak w zime a trudno ja prosic o zdjecie kola i pomiar sruby :) W manualu niestety nie napisano. Przy okazji co moze byc przyczyna zapiekania? Wczoraj stwierdzila ze zlapalo nawet jak nie zaciagnela recznego. Mozliwe by lozysko zlapalo?
_________________
Gaz jest... tani
Mój Galant
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-05-2010, 11:38   

brodzky napisał/a:
Przy okazji co moze byc przyczyna zapiekania?
Linka utykajaca w pancerzu, zakorodowana dzwignia recznego na szczece (wychyla sie i nie powraca), rozklejona okladzina na szczece, za slabe sprezynki nie powodujace powrotu szczek przy hamowaniu.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-05-2010, 13:31   

brodzky napisał/a:
Jaki jest rozmiar nakretki do zdjecia bebna z tylu?
Kurcze 30 albo 32 mm.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 31-05-2010, 13:52   

brodzky napisał/a:
Jaki jest rozmiar nakretki do zdjecia bebna z tylu

CA i CJ 32 przod 30 tyl, wiec podejrzewam że tak samo w C5
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 31-05-2010, 20:49   

Dziekuję serdecznie za ten numerek. Dzisiaj miała mi auto zostawic przed wylotem ale zablokowało i nie puściło. Tak wiec musze sie w zestaw naprawczy uzbroić i jechać na osiedlu to odblokować a potem u siebie naprawić. Dobrze ze akurat dzisiaj była ostatni dzień pracy a za granica do środy siedzi :) Oby tylko nie lało jutro :/

[ Dodano: 04-06-2010, 12:40 ]
Hmmm no i zagwozdka. Chcialem autem ruszyc i kolo na tyle trzymalo, ze trzeba bylo sie nim zajac ale jak zaczalem sciagac kolo to auto mi sie zaczelo bujac co mnie zdziwilo bo przeciez jest zablokowane. Tzn. jak sie okazalo odblokowalo sie jak srubke ktoras popuscilem. Przyjechalem do siebie, zdjalem kolo - beben leciutko sie kreci a jak nim zakrecic to jeszcze sie chwile pokreci. Zdjalem beben (klucz 30mm, dzieki) - ksiazkowa grubosc okladzin cylinderek szczelny gdy nacisnac pedal to ladnie sie rozchodzi i schodzi, beben sie nie swieci od srodka co prawda ale kantu tez za duzego nie ma (strzelilbym ze gdybosci papieru) delikatnie wyczuwalny. Linka od recznego i mechanizm tez leciutko chodzi ladnie sie porusza a i lozysko nie budzi podejrzen. Nie mam pojecia. Prawdopodobnie jesli to reczny to gdzies w pancerzu....

Przy okazji pytanko gdzie kupic przewod hamulcowy elastyczny miedzy buda a belka? Kupilem w zeszlym roku w InterCars ale okazuje sie ze za krotki i ma zle koncowki (meska+damska a ma byc 2xdamska). Dodatkowo ten na aucie jest "zbrojony" taka jakby sprezynka wokol.

[ Dodano: 08-06-2010, 20:22 ]
Hmm... odświeżę temat... Czy padło komuś serwo hamulcowe? Auto stalo tydzien i sie nic w kole nie zapiekło więc na razie temat odstawiam jednakże jakieś słabe te hamulce mi się wydają i zrobiłem teścik. Tak samo auta hamuje z włączonym jak i wyłączonym silnikiem więc chyba wina serwo. Zrobiłem test jak w manualu. Zgasiłem silnik napompowałem pedał i nieco sztywnieje ale chyba za mało. Wydaje mi się ze jeżeli pełny skok pedału to a (uwaga matematyka) to po zgaszeniu silnika i wypstrykanuiu tego co w serwo zostało mam skok b i teraz wydaje mi się, że 3*b =~ a. Tak przynajmniej to w galancie wyglada i tak chyba kiedys w kolcie bylo. Jest sens zmieniać serwo? Pedal mi powinien zesztywniec do 1/3 glebokosci a on sztywnieje 1/3 i 2/3 dalej moge wcisnac. Dobrze prawie czy nie? Niech ktoś u siebie rzuci okiem jeśli można...
_________________
Gaz jest... tani
Mój Galant
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.