Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS6 2.0SOHC] Prośba o pomoc
Autor Wiadomość
Hambeck 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2002r USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-05-2010, 18:08   [CS6 2.0SOHC] Prośba o pomoc

Witam,

Mam pytanie, moze ktos pomoze

Mam lancera 2002r. 99kW wersja USA. Dzis po 2 dniach stania odpalilem samochód przejechalem moze ze 2-3km i nie moglem ruszyc spod swiateł.

Auto sie dławi nie moze wskoczyc na wysokie obroty. Raz na jakis czas moc przebija i jedzie dobrze potem znowu to samo. w ten sposob jakos dojechalem 15km do domu ;)

Czy to mozliwe zeby od stania 2 dni na zewnatrz cos zamokło ? Zaznaczam ze auto odpala normalnie jednak nie moze sie podniesc na wysokie obroty.

Dziekuje za kazda sugestie pozdrowienia
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-05-2010, 19:16   

Hambeck napisał/a:
Czy to mozliwe zeby od stania 2 dni na zewnatrz cos zamokło ?

Jeśli coś zamokło to: aparat zapłonowy albo (jeśli występują) kable wysokiego napięcia są do wymiany.
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
Hambeck 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2002r USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-05-2010, 19:19   

tez tak uwazam. ale czy np moze to byc filtr paliwa przkladowo ? auto ma przeblyski chwilowe i jedzize ale po chwile juz nie ma sily. stad wnioskuje ze elektryka
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 07-05-2010, 20:11   

Obstawiam elektrykę. W nocy (lub w zaciemnionym miejscu np gararż) otwórz maskę i przegazuj trochę silnik. Zobacz czy będą świecidełka.
_________________

 
 
 
Hambeck 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2002r USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-05-2010, 16:59   

diagnoza: przepływomierz. Odpięty i auto jezdzi.
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 11-05-2010, 22:06   

Odpięty - znaczy skklad spalin nie taki jak trzeba i osiągi nie takie jak trzeba i spalanie nie takie jak trzeba.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Hambeck 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2002r USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-05-2010, 18:06   

spalanie to nie zauwazylem ale jezdziłem mało. tak zmieniam przepływke "na dniach"
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 12-05-2010, 23:55   

A CE się nie pali?
_________________

 
 
 
Hambeck 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2002r USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-05-2010, 10:25   

tak. przepływka podobno jest padnieta i nie mozna jej regenerowac/czyscic itp. troche rzadka usterka ale co zrobic. szybko trzeba zmienic bo roznie sie czyta jedni pisza ze mozna chwile jezdzic inni ze absolutnie

[ Dodano: 13-05-2010, 10:34 ]
mam tez takie pytanie: mam przepływomierz o oznaczeniu e5t08471. podobno nie mozna go regenerowac/czyscic: nie orientuje sie ktos czy jest to prawda i czy na 100% trzeba kupić nowy ??? dziękuję !!!!!!!!!

[ Dodano: 15-05-2010, 13:02 ]
Mam prosbe, moze ktos wie bo juz trace sily....

mam przeplywomierz (padniety tak wyszlo na diagnozie) o oznaczeniu 605 et508471. kupilem taki sam (uzywka z gwarancja rozruchowa) podlaczylem go wczoraj i dalej to samo. czyli autko nie moze sie wkrecic na obroty ciezko ruszyc itp. Odpinam przeplywke auto jezdzi.

Czy to mozliwe ze 2 urzadzenia sa zle ??? moze trzeba jakos adaptowac przeplywomierz?
Pelno jest ogloszen na przeplywki o oznaczeniu 481 e5t08271. czym to sie rozni?

bardzo dizekuje za pomoc, sam juz nie wiem co moze byc grane

[ Dodano: 25-05-2010, 11:56 ]
Witam,

Jednak sprawa sie rozwikłała niestety wymagała ode mnie przejazdu 200km do innego miasta i zaufanego mechanika. Przyczyna byla sonda lambda - po jej wymianie auto smiga az miło.

Jak ktos jest z Krakowa to moge mu odradzic pewien zaklad w zabierzowie - jedna wielka niekompetencja i bledne diagnozy. Sparzyłem sie bardzo.
 
 
M.B. Records 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sport 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 2
Skąd: Strzyżowice
Wysłany: 14-07-2010, 23:19   

Dzień Dobry
Jestem tutaj nowy
4 czerwca 2010r. zakupiłem Lancera sport 2,0 z 2005r
Samochód kupiony w salonowym komisie w Krakowie RM Filipowicz Klimeckiego 25
Miał przebieg 102000 i od nowości jest w nim zamontowany gaz

Problem polega na tym, że zapala mi się kontrolka silnika która po jakimś czasie sama gaśnie. Od czasu do czasu bez względu na to czy kontrolka świeci czy nie pojawia się dziwna praca silnika, niskie obroty ok 500, 600, spadek mocy, nierówna praca.
Został wymieniony reduktor gazu i komplet świec. Problem nadal się pojawia.
Po podpięciu do komputera błąd zapamiętany to: "błąd zapłonu" czy coś w tym stylu. Po podpięciu auta do innego kompa stwierdzili że wszystko jest dobrze i nie ma żadnych błędów (silnik wtedy pracował normalnie i nie świeciła kontrolka silnika)

Jeśli Ktoś mi może coś doradzić to DZIĘKI
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 15-07-2010, 12:59   

Na gazie czasem może się zapalić CE (choć teoretycznie nie powinna) i wszystko jest ok jeśli po jakimś czasie sama gaśnie a auto pracuje bez zmian bez względu na świecenie CE?

Jaką masz instalacje?

Jedź do ASO tak gdzie kupiłeś niech Ci to ustawią. W końcu kupiłeś w ASO a nie u Pana Tadka.
_________________

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-07-2010, 13:03   

Jeśli CE zapala się na gazie i wtedy pracował dobrze silnik to albo mieszanka na wolnych obrotach była źle dobrana albo po dłuższej trasie powyżej 80km/h zgłosił błąd katalizatora... W obu przypadkach wypadało by się tym zająć

W każdym razie to że nierówno pracuje może nie być związane z gazem... Swoją drogą kiedy miałeś wymieniane świece bo jeśli irydowe to mogły być od nowości i 100 tys to już za dużo. Kable wysokiego napięcia też można przetestować testerami.
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 15-07-2010, 15:26   

krzychu napisał/a:
Kable wysokiego napięcia


A gdzie w 2.0 masz kable wn?
Masz na myśli cewki wn?
_________________

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-07-2010, 15:34   

Aż pobiegłem do garażu sprawdzić Twoje sugestie na temat układu zapłonowego w 4G63 i masz rację :P Co tam że rozrząd jest chyba najbardziej skomplikowany przynajmniej kabli WN nie ma :P
W każdym razie te cewki czasami tez podlegają wymianie jeśli są uszkodzone.
 
 
M.B. Records 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sport 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 2
Skąd: Strzyżowice
Wysłany: 15-07-2010, 22:03   

Dzięki

Instalacja gazowa to PRINS przy wymianie reduktora wszystko zostało ustawione.
Kontrolka CE zapala się raczej na benzynie a auto lepiej jeździ na gazie niż beznynie.
Świece zostały wymienione jakieś dwa tygodnie temu na NGK IGR6A-11 (tego jestem pewny bo sam je wymieniałem).
Komputer był podpinany u gazownika w ramach wymiany reduktora i On stwierdził że to bład zapłonu. Bo problem nie za każdym razem się pojawa. Jest to obojętne czy samochód jest zimny czy ciepły. Siadam odpalam i od razu obroty utrzymują się na wartości ok 600 obr/min i po chwili zapala sie CE, potem samoczynnie przełancza na gaz i jest lepiej ale moim zadaniem nie tak jak powinno.
Tak sobie jeszcze myśle że to mogą być kable WN, cewki lub aparat zapłonowy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.