[CS6 2.0SOHC] Prośba o pomoc |
Autor |
Wiadomość |
Hambeck
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2002r USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 8 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-05-2010, 18:08 [CS6 2.0SOHC] Prośba o pomoc
|
|
|
Witam,
Mam pytanie, moze ktos pomoze
Mam lancera 2002r. 99kW wersja USA. Dzis po 2 dniach stania odpalilem samochód przejechalem moze ze 2-3km i nie moglem ruszyc spod swiateł.
Auto sie dławi nie moze wskoczyc na wysokie obroty. Raz na jakis czas moc przebija i jedzie dobrze potem znowu to samo. w ten sposob jakos dojechalem 15km do domu
Czy to mozliwe zeby od stania 2 dni na zewnatrz cos zamokło ? Zaznaczam ze auto odpala normalnie jednak nie moze sie podniesc na wysokie obroty.
Dziekuje za kazda sugestie pozdrowienia |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-05-2010, 19:16
|
|
|
Hambeck napisał/a: | Czy to mozliwe zeby od stania 2 dni na zewnatrz cos zamokło ? |
Jeśli coś zamokło to: aparat zapłonowy albo (jeśli występują) kable wysokiego napięcia są do wymiany. |
_________________ 1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...) 
 |
|
|
|
 |
Hambeck
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2002r USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 8 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-05-2010, 19:19
|
|
|
tez tak uwazam. ale czy np moze to byc filtr paliwa przkladowo ? auto ma przeblyski chwilowe i jedzize ale po chwile juz nie ma sily. stad wnioskuje ze elektryka |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 07-05-2010, 20:11
|
|
|
Obstawiam elektrykę. W nocy (lub w zaciemnionym miejscu np gararż) otwórz maskę i przegazuj trochę silnik. Zobacz czy będą świecidełka. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hambeck
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2002r USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 8 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-05-2010, 16:59
|
|
|
diagnoza: przepływomierz. Odpięty i auto jezdzi. |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 11-05-2010, 22:06
|
|
|
Odpięty - znaczy skklad spalin nie taki jak trzeba i osiągi nie takie jak trzeba i spalanie nie takie jak trzeba. |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
Hambeck
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2002r USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 8 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-05-2010, 18:06
|
|
|
spalanie to nie zauwazylem ale jezdziłem mało. tak zmieniam przepływke "na dniach" |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 12-05-2010, 23:55
|
|
|
A CE się nie pali? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hambeck
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2002r USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 8 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-05-2010, 10:25
|
|
|
tak. przepływka podobno jest padnieta i nie mozna jej regenerowac/czyscic itp. troche rzadka usterka ale co zrobic. szybko trzeba zmienic bo roznie sie czyta jedni pisza ze mozna chwile jezdzic inni ze absolutnie
[ Dodano: 13-05-2010, 10:34 ]
mam tez takie pytanie: mam przepływomierz o oznaczeniu e5t08471. podobno nie mozna go regenerowac/czyscic: nie orientuje sie ktos czy jest to prawda i czy na 100% trzeba kupić nowy ??? dziękuję !!!!!!!!!
[ Dodano: 15-05-2010, 13:02 ]
Mam prosbe, moze ktos wie bo juz trace sily....
mam przeplywomierz (padniety tak wyszlo na diagnozie) o oznaczeniu 605 et508471. kupilem taki sam (uzywka z gwarancja rozruchowa) podlaczylem go wczoraj i dalej to samo. czyli autko nie moze sie wkrecic na obroty ciezko ruszyc itp. Odpinam przeplywke auto jezdzi.
Czy to mozliwe ze 2 urzadzenia sa zle ??? moze trzeba jakos adaptowac przeplywomierz?
Pelno jest ogloszen na przeplywki o oznaczeniu 481 e5t08271. czym to sie rozni?
bardzo dizekuje za pomoc, sam juz nie wiem co moze byc grane
[ Dodano: 25-05-2010, 11:56 ]
Witam,
Jednak sprawa sie rozwikłała niestety wymagała ode mnie przejazdu 200km do innego miasta i zaufanego mechanika. Przyczyna byla sonda lambda - po jej wymianie auto smiga az miło.
Jak ktos jest z Krakowa to moge mu odradzic pewien zaklad w zabierzowie - jedna wielka niekompetencja i bledne diagnozy. Sparzyłem sie bardzo. |
|
|
|
 |
M.B. Records
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sport 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 2 Skąd: Strzyżowice
|
Wysłany: 14-07-2010, 23:19
|
|
|
Dzień Dobry
Jestem tutaj nowy
4 czerwca 2010r. zakupiłem Lancera sport 2,0 z 2005r
Samochód kupiony w salonowym komisie w Krakowie RM Filipowicz Klimeckiego 25
Miał przebieg 102000 i od nowości jest w nim zamontowany gaz
Problem polega na tym, że zapala mi się kontrolka silnika która po jakimś czasie sama gaśnie. Od czasu do czasu bez względu na to czy kontrolka świeci czy nie pojawia się dziwna praca silnika, niskie obroty ok 500, 600, spadek mocy, nierówna praca.
Został wymieniony reduktor gazu i komplet świec. Problem nadal się pojawia.
Po podpięciu do komputera błąd zapamiętany to: "błąd zapłonu" czy coś w tym stylu. Po podpięciu auta do innego kompa stwierdzili że wszystko jest dobrze i nie ma żadnych błędów (silnik wtedy pracował normalnie i nie świeciła kontrolka silnika)
Jeśli Ktoś mi może coś doradzić to DZIĘKI |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 15-07-2010, 12:59
|
|
|
Na gazie czasem może się zapalić CE (choć teoretycznie nie powinna) i wszystko jest ok jeśli po jakimś czasie sama gaśnie a auto pracuje bez zmian bez względu na świecenie CE?
Jaką masz instalacje?
Jedź do ASO tak gdzie kupiłeś niech Ci to ustawią. W końcu kupiłeś w ASO a nie u Pana Tadka. |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-07-2010, 13:03
|
|
|
Jeśli CE zapala się na gazie i wtedy pracował dobrze silnik to albo mieszanka na wolnych obrotach była źle dobrana albo po dłuższej trasie powyżej 80km/h zgłosił błąd katalizatora... W obu przypadkach wypadało by się tym zająć
W każdym razie to że nierówno pracuje może nie być związane z gazem... Swoją drogą kiedy miałeś wymieniane świece bo jeśli irydowe to mogły być od nowości i 100 tys to już za dużo. Kable wysokiego napięcia też można przetestować testerami. |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 15-07-2010, 15:26
|
|
|
krzychu napisał/a: | Kable wysokiego napięcia |
A gdzie w 2.0 masz kable wn?
Masz na myśli cewki wn? |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-07-2010, 15:34
|
|
|
Aż pobiegłem do garażu sprawdzić Twoje sugestie na temat układu zapłonowego w 4G63 i masz rację Co tam że rozrząd jest chyba najbardziej skomplikowany przynajmniej kabli WN nie ma
W każdym razie te cewki czasami tez podlegają wymianie jeśli są uszkodzone. |
|
|
|
 |
M.B. Records
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sport 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 2 Skąd: Strzyżowice
|
Wysłany: 15-07-2010, 22:03
|
|
|
Dzięki
Instalacja gazowa to PRINS przy wymianie reduktora wszystko zostało ustawione.
Kontrolka CE zapala się raczej na benzynie a auto lepiej jeździ na gazie niż beznynie.
Świece zostały wymienione jakieś dwa tygodnie temu na NGK IGR6A-11 (tego jestem pewny bo sam je wymieniałem).
Komputer był podpinany u gazownika w ramach wymiany reduktora i On stwierdził że to bład zapłonu. Bo problem nie za każdym razem się pojawa. Jest to obojętne czy samochód jest zimny czy ciepły. Siadam odpalam i od razu obroty utrzymują się na wartości ok 600 obr/min i po chwili zapala sie CE, potem samoczynnie przełancza na gaz i jest lepiej ale moim zadaniem nie tak jak powinno.
Tak sobie jeszcze myśle że to mogą być kable WN, cewki lub aparat zapłonowy. |
|
|
|
 |
|