Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
czy to immobiliser?
Autor Wiadomość
tomas
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2006, 16:24   czy to immobiliser?

mam taki problem: :oops: jest iskra,lecz nie otwiera wtrysku i nie uruchamia pompy czy to immob.. nie zalanicza?Czy ecu uzywane mozna zresetowac i kto moze to zrobic?PROSZE O POMOC :cry: i gdzie jest ecu od immo...czy to to co jest za radiem na metalowym wsporniku?
 
 
lukamar
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2006, 18:07   Re: czy to immobiliser?

tomas napisał/a:
mam taki problem: :oops: jest iskra,lecz nie otwiera wtrysku i nie uruchamia pompy czy to immob.. nie zalanicza?Czy ecu uzywane mozna zresetowac i kto moze to zrobic?PROSZE O POMOC :cry: i gdzie jest ecu od immo...czy to to co jest za radiem na metalowym wsporniku?

Mam podobny problem - pisałem o tym na forum colta. Niestety do tej pory nikt nie zna odpowiedzi. Na pewno można zresetować - ASO zaproponowało mi używany czysty ecu sprowadzany z Holandi gdzie są jacyś firmowi spece od kompów mitsu - cena 1300 pln (nowy 5000). Czy można to zrobić w warunkach warsztatu ASO nie wiedzieli, ale mają mi dać odpowiedź na początku tygodnia kiedy wróci ich spec od elektroniki. Jak się czegoś dowiem to dam znać.
 
 
tomas
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 12:44   

dzieki!!! czekam na wiadomosci od ciebie i zycze powodzenia!!!jeszcz mam takie pytanko gdzie jest ecu od immo...?bo moze bede mial komplet.
 
 
lukamar
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2006, 14:55   

No więc zresetować ecu ASO nie moze - na ich firmowym sprzęcie nie ma takiej opcji. Zostają 2 iine opcje - przełozenie ecu silnika i ecu immo i zakodowanie starego kluczyka (ale nie robili tego nigdy i nie są pewni czy sie uda) lub przełożenie z innego auta wszystkich zamków i obu ecu. Każda z tych czynnosci 200-300 pln (z kodowaniem taniej bo nie musza przekladac zamków). Z czego opcja bez kodowania jest do wykonania we własnym zakresie wydaje mi sie. Gdzie w galancie jest eco od immo nie wiem. W colcie jest gdzies pod kierownicą (obrazek jest w service manualu ale dosyć niejasny)
 
 
tomas
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 00:34   

MOJ GALANT PALI obeszlo sie bez resetowania,choc mialem ustalona wizyte w aso.Wiec bylo to tak:znalazlem ecu o takim samym numerze lecz po podlaczeniu mialem iskre a nie bylo paliwa.Jak mi sugerowano na tym forum o wymianie wszystkiego, zadzwonilem do aso tam powiedziano 80 euro za zresetowanie :shock: .Wiec mysle sobie nie jest tak zle :idea: .Kiedy poskladalem gala do wizyty w aso sprawdzlem jeszcze raz iskre byla ok.Zlorzylem go do kupy i zakrecilem a on zacza lapac az zaskaczyl :lol: .Nie wiem co sie stalo :?: albo sam sie zegral immo.. z ecu albo wystraszyl sie servisu :?: .Zostala mi do wymiany tylko cewka bo sie grzeje i szarpie silnikiem :mrgreen: . dzieki za rady i pozdrawiam wszystkich jak i zycze zdrowia dla mitsubishi :lol:
 
 
lukamar
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 08:58   

tomas napisał/a:
.Zlorzylem go do kupy i zakrecilem a on zacza lapac az zaskaczyl :lol: .Nie wiem co sie stalo :?: albo sam sie zegral immo.. z ecu albo wystraszyl sie servisu :?: .

To i może mnie zaskoczy? Ale immobiliser teraz działa czy nie? Ten nowy ecu jest identyczny jak stary? Może nie ma immo?
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 12:51   

W mojej Carismie identyczne efekty dawał zapaskudzony styk we wtyczce alarmu.
 
 
lukamar
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2006, 10:14   

No i wszystko jasne - za immo w mitsu najwyraźniej odpowiada tylko centralka immobilisera!!
Wsadziłem dzisiaj ecu silnika od innego auta (wszystkie numery identyczne) i odpalił od pierwszego przekręcenia kluczyka. Nie trzeba nic resetować czy przekładać ecu immo. Immobilser dalej działa - zwykły kluczyk nie odpala auta. Mam nadzieję, ze przykład galanta Tomasa i mojego colta pomoże następnym mitsumaniakom i udowadnia że ASO to banda ignorantów lub (co bardziej prawdopodobne) naciagaczy kasy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.