Cari 1.8 GLS problem z LPG |
Autor |
Wiadomość |
jocker21
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma GLS 1,8 Kat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: Błonie
|
Wysłany: 14-05-2010, 20:16 Cari 1.8 GLS problem z LPG
|
|
|
Witam,
Od razu powiem że się absolutnie nie znam i chciałem tylko zasięgnąć informacji.
Dzisiaj założyłem LPG do mojej cari 1.8 i problem jest następujący świeci się CE po przełączeniu na gaz. Auto straciło bardzo dużo mocy na 5 biegu dochodzi max do 4000 obrotów i 130km/h. A do tego jak dodam gazu to szarpie. Po przełączeniu na Pb problem znika.
Dodam jeszcze tylko że to instalacja BRC Sequent 24
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 14-05-2010, 21:54
|
|
|
Ewidentnie nie radzi sobie pod obciążeniem. Albo za mały parownik i ciśnienie spada, albo wtryskiwacze z za małą dyszą, albo wtryskiwacze za wolne. Na pewno źle wyregulowany.
Przy sekwencji Ce nie ma prawa się palić, będzie to skutkiem powyższego, lub złego emulatora.
O CE na razie nic nie mów, poskarż się na moc. Jeśli emulator jest poprawny CE przestanie się zapalać po porządnej regulacji/ usunięciu powyższych usterek. Zwróć uwagę na miejsce nawiercenia kolektora dolotowego. Powinno być możliwie blisko wtrysków PB i najlepiej tak samo skierowane(wycelowane w zawór/zawory).
Moc na sekwencji i PB musi być taka sama, a spalanie większe do 20%.
Warsztat, jeśli nie poprawią tego szybko, trzeba wpisać na listę NIE polecanych.
Jako test mocy polecam na 5 biegu zmierzyć czas(na autostradzie) od 80-90 do 120-130 km/h na PB i LPG. Jak autostrady nie ma "pod ręką" to przy niższych prędkościach byle nie 0-100 bo wtedy za duże znaczenie ma dyspozycja kierowcy |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
jocker21
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma GLS 1,8 Kat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: Błonie
|
Wysłany: 15-05-2010, 07:43
|
|
|
Dziękuję za informacje w poniedziałek się wybiorę do gazownika i teraz przynajmniej będę mniej więcej wiedział o co się pytać |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 20-05-2010, 18:56
|
|
|
jak się sprawa zakończyła, jeśli można widzieć? - ach ta ciekawość |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
jocker21
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma GLS 1,8 Kat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: Błonie
|
Wysłany: 20-05-2010, 20:06
|
|
|
Witam,
Przepraszam że nie napisałem wcześniej ale nie miałem chwilowo czasu (problemy w pracy) Zawiozłem mojego miska do gazownika i poskarżyłem się na brak mocy zostawiłem samochodzik rano odebrałem po południu. Powiedział ze problem był w świecach ze były już bardzo zużyte i wykonał wymianę świec. Samochodzik śmiga jak marzenie brak utraty mocy. Teraz tylko mi się świeci CE ale pan od gazu już mnie poinformował ze naprawi ten problem przy pierwszym przeglądzie czyli po 1000km ponieważ nie ma w tym momencie na stanie poprawnego emulatora czy czegoś tam. 1000 km mi stuknie w środę a wiec się do pana udam ponownie .
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za pomoc. |
|
|
|
 |
|