Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wtryskiwacze pompa paliwowa twin turbo
Autor Wiadomość
bula983 
Nowy Forumowicz
bula983

Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 25
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-05-2010, 23:30   wtryskiwacze pompa paliwowa twin turbo

Witam!
Jaką mają wydajność wtryskiwacze z twinturbo oraz jakie są parametry pompy paliwowej?
Pozd
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 27-05-2010, 07:15   

Wtryski maja 360cc a pompa 180LPH.
 
 
 
bula983 
Nowy Forumowicz
bula983

Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 25
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-05-2010, 20:31   

A o co chodzi z ta pompa cos tam czytalem w serwis man. ale nie dokonca wiem o co chodzi ze jedna chodzi pozniej druga sie wlacza po dodaniu gazu
prosze o wyjasnienie
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 28-05-2010, 20:56   

Pompa jest tylko jedna i nic się później nie dołącza coś źle zrozumiałeś :)
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
bula983 
Nowy Forumowicz
bula983

Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 25
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-05-2010, 12:10   

a podcisnienie od zaworu cisnienia na listwie jest podlaczone bezposrednio do kolektora czy gdzies indziej
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 29-05-2010, 15:04   

Nie bardzo cię rozumiem ale jeśli masz na myśli regulator ciśnienia paliwa to jest podłączony najpierw do solenoidy sterującej która to jest podłączona do dolotu, a solenoidą steruje ECU.
 
 
 
bula983 
Nowy Forumowicz
bula983

Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 25
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-05-2010, 19:10   

a jak nie mam tej solenoidy tylko bezposrednio do kolektora?]

[ Dodano: 29-05-2010, 19:17 ]
360cc a pompa 180LPH -360 cm3 na minute i 180 czego na godzine?
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 29-05-2010, 19:29   

Nie można podłączyć bezpośrednio do kolektora bo pozbawiasz ECU możliwości regulacji ciśnienia paliwa, 180Lph to 180 litrów na godzinę.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.