[3.2 DID] Jak zdjąć osłony wewętrzne tylnych drzwi w krótkie |
Autor |
Wiadomość |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 06-06-2010, 20:38 [3.2 DID] Jak zdjąć osłony wewętrzne tylnych drzwi w krótkie
|
|
|
Witam !
Zaczął mi się zacinać zamek tylnych drzwi /klamka/ Muszę dostać się do środka aby przesmarować mechanizmy. Odkręciłem śruby rączki wewnętrznej oraz w schowku z siatką ale nic się nie poluzowało i siedzi jak kamień Czy wszystko siedzi na zatrzaskach i trzeba rwać na siłę ? Wolałbym to teraz zrobić niż przy zablokowanych drzwiach.
Pozdrawiam Piotr |
_________________
 |
|
|
|
 |
Morox
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 51 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 06-06-2010, 21:45
|
|
|
Witam...temat ten byl poruszany tylko nie dotyczyl demontazu tylnych plastikow link tutak
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#557433
Mechanizm ten mozna przesmarowac innym sposobem ktory jest wlasnie opisany w tym temacie. Tez mialem z tym problemy smar w speju (nie WD40) pomogl jak narazie nic sie nie zacina |
_________________ Nie wiem czy starczy jedno dobre słowo,
Aby odrodzić się i żyć na nowo.
Na zgliszczach, które płoną wybuduję nowy dom.
Otworzę okno w nim i głośno puszczę to... |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 07-06-2010, 21:10
|
|
|
Dzięki za odpowiedź Na razie prysnąłem olejem do klamki i przez otwór z boku drzwi zaślepiony gumową uszczelką. zdecydowanie pomogło Co jednak zrobić gdy zaszwankuje tylna wycieraczka czy silniczek tylnego spryskiwacza ? W II-jce ta osłona jest na kołkach. Myślę, że w III-jce jest podobnie. Trzeba będzie użyć siły Jak to rozgryzę to dam znać
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
butyński [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2010, 23:34
|
|
|
Hejka ! Ja mam to samo co jakiś czas " psikam smarem " ale i tak mi się zacina ! Blendę zdemontowałem ( tę od tablicy rejstacyjnej ) ale dalej nie mogę się dostać .Wybicie tego opisywanego nita od klamki nie spowoduje dostania się do mechanizmu więc nie próbuję bo się boję , że tego ustrojswa nie złożę do stanu pierwotnego . Jak macie jakieś sposoby dostania się do mechanizmu proszę o instrukcję . Pozdrawiam ! |
|
|
|
 |
Szyszkowa
mod Pajero seek&destroy

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 308 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-06-2010, 07:35
|
|
|
PiotrC napisał/a: | Dzięki za odpowiedź Na razie prysnąłem olejem do klamki i przez otwór z boku drzwi zaślepiony gumową uszczelką. zdecydowanie pomogło Co jednak zrobić gdy zaszwankuje tylna wycieraczka czy silniczek tylnego spryskiwacza ? W II-jce ta osłona jest na kołkach. Myślę, że w III-jce jest podobnie. Trzeba będzie użyć siły Jak to rozgryzę to dam znać
Pozdrawiam |
W III osłona jest i na kołkach i na śrubach. Śruby masz na uchwycie od wewnętrznej strony drzwi i w siatce na drzwiach (tzn. odchylasz siatkę i tam są śruby). Zdemontuj też schowek z narzędziami. Jeżeli dobrze kojarzę, to odkręcić trzeba też trzeci stop (jedna śruba od dołu).
Ściągasz górę, a następnie dół (górna część zachodzi na dolną). Reszta trzyma się na kołkach. Odrywaj delikatnie
Kiedy wszystko zdejmiesz będziesz miał folię- trzeba ją naciąć, żeby dostać się do zamka. Po wszystkim i tak dostęp najwygodniejszy nie będzie - wytarczy jednak do naoliwienia/oczyszczenia sprężyny i cięgień. |
_________________
 |
|
|
|
 |
santek
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DiD / OIII PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 25 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-06-2010, 21:01
|
|
|
Folii staraj sie nie rozcinac - lepiej przetnij w polowie ostrym nozykiem klej ktory trzyma folie do metalu - tak zeby polowa zostala na folii a druga polowa na drzwiach - po robocie dociskasz do siebie i nie musisz kleic rozerwanej folii.
Przy okazji mozesz sobie zrobic konserwacje profili drzwi za pomoca jakies specyfiku. Pamietaj zeby pozniej oczyscic otwory do odplywu wody.
BTW. Uwazaj na blaszki, ktore trzymaja uchwyty siatki od wewnwtrznej strony. Jak Ci spadna do srodka to bedzie wszystko trzeba od nowa rozbierac.
---
Pozdrawiam
Santek |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 10-06-2010, 17:45
|
|
|
Jeszcze raz dzięki za dokładne info. Teraz już "jestem w domu" Z rozcięciem kleju to dobry pomysł. Blaszki trzymające siatkę się ostały Natomiast do środka poleciała druga część haczyka trzymającego siatkę Na razie niech sobie tam spokojnie leży
Pozdrawiam wszystkich |
_________________
 |
|
|
|
 |
|