Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Jak zdjąć osłony wewętrzne tylnych drzwi w krótkie
Autor Wiadomość
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
Wysłany: 06-06-2010, 20:38   [3.2 DID] Jak zdjąć osłony wewętrzne tylnych drzwi w krótkie

Witam !
Zaczął mi się zacinać zamek tylnych drzwi /klamka/ Muszę dostać się do środka aby przesmarować mechanizmy. Odkręciłem śruby rączki wewnętrznej oraz w schowku z siatką ale nic się nie poluzowało i siedzi jak kamień :( Czy wszystko siedzi na zatrzaskach i trzeba rwać na siłę ? Wolałbym to teraz zrobić niż przy zablokowanych drzwiach.
Pozdrawiam :) Piotr
_________________

 
 
Morox 
Forumowicz


Auto: Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 51
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 06-06-2010, 21:45   

Witam...temat ten byl poruszany tylko nie dotyczyl demontazu tylnych plastikow link tutak

http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#557433

Mechanizm ten mozna przesmarowac innym sposobem ktory jest wlasnie opisany w tym temacie. Tez mialem z tym problemy smar w speju (nie WD40) pomogl jak narazie nic sie nie zacina
_________________
Nie wiem czy starczy jedno dobre słowo,
Aby odrodzić się i żyć na nowo.
Na zgliszczach, które płoną wybuduję nowy dom.
Otworzę okno w nim i głośno puszczę to...
 
 
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
Wysłany: 07-06-2010, 21:10   

Dzięki za odpowiedź :) Na razie prysnąłem olejem do klamki i przez otwór z boku drzwi zaślepiony gumową uszczelką. zdecydowanie pomogło :) Co jednak zrobić gdy zaszwankuje tylna wycieraczka czy silniczek tylnego spryskiwacza ? :( W II-jce ta osłona jest na kołkach. Myślę, że w III-jce jest podobnie. Trzeba będzie użyć siły :D Jak to rozgryzę to dam znać :wink:
Pozdrawiam
_________________

 
 
butyński
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2010, 23:34   

Hejka ! Ja mam to samo co jakiś czas " psikam smarem " ale i tak mi się zacina ! Blendę zdemontowałem ( tę od tablicy rejstacyjnej ) ale dalej nie mogę się dostać .Wybicie tego opisywanego nita od klamki nie spowoduje dostania się do mechanizmu więc nie próbuję bo się boję , że tego ustrojswa nie złożę do stanu pierwotnego . Jak macie jakieś sposoby dostania się do mechanizmu proszę o instrukcję . Pozdrawiam !
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-06-2010, 07:35   

PiotrC napisał/a:
Dzięki za odpowiedź :) Na razie prysnąłem olejem do klamki i przez otwór z boku drzwi zaślepiony gumową uszczelką. zdecydowanie pomogło :) Co jednak zrobić gdy zaszwankuje tylna wycieraczka czy silniczek tylnego spryskiwacza ? :( W II-jce ta osłona jest na kołkach. Myślę, że w III-jce jest podobnie. Trzeba będzie użyć siły :D Jak to rozgryzę to dam znać :wink:
Pozdrawiam


W III osłona jest i na kołkach i na śrubach. Śruby masz na uchwycie od wewnętrznej strony drzwi i w siatce na drzwiach (tzn. odchylasz siatkę i tam są śruby). Zdemontuj też schowek z narzędziami. Jeżeli dobrze kojarzę, to odkręcić trzeba też trzeci stop (jedna śruba od dołu).
Ściągasz górę, a następnie dół (górna część zachodzi na dolną). Reszta trzyma się na kołkach. Odrywaj delikatnie ;)
Kiedy wszystko zdejmiesz będziesz miał folię- trzeba ją naciąć, żeby dostać się do zamka. Po wszystkim i tak dostęp najwygodniejszy nie będzie :) - wytarczy jednak do naoliwienia/oczyszczenia sprężyny i cięgień.
_________________

 
 
santek 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DiD / OIII PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-06-2010, 21:01   

Folii staraj sie nie rozcinac - lepiej przetnij w polowie ostrym nozykiem klej ktory trzyma folie do metalu - tak zeby polowa zostala na folii a druga polowa na drzwiach - po robocie dociskasz do siebie i nie musisz kleic rozerwanej folii.

Przy okazji mozesz sobie zrobic konserwacje profili drzwi za pomoca jakies specyfiku. Pamietaj zeby pozniej oczyscic otwory do odplywu wody.

BTW. Uwazaj na blaszki, ktore trzymaja uchwyty siatki od wewnwtrznej strony. Jak Ci spadna do srodka to bedzie wszystko trzeba od nowa rozbierac.

---
Pozdrawiam
Santek
 
 
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
Wysłany: 10-06-2010, 17:45   

Jeszcze raz dzięki za dokładne info. Teraz już "jestem w domu" :) Z rozcięciem kleju to dobry pomysł. Blaszki trzymające siatkę się ostały :) Natomiast do środka poleciała druga część haczyka trzymającego siatkę :D Na razie niech sobie tam spokojnie leży :wink:
Pozdrawiam wszystkich
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.