Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] na rozgrzanym silniku nie odpala (nie zawsze)
Autor Wiadomość
adamk_wawa 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 88' 4G37 1.8 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-06-2010, 00:56   [E32A 1.8] na rozgrzanym silniku nie odpala (nie zawsze)

Witam, mama taką akcję, że na zimnym odpala zawsze bez problemu (chodzi tylko na gazie), a na rozgrzanym, gdy jest gorąco (tak jak teraz 30 stopni C) bardzo często nie da się odpalić, choć kręci bez problemu. Gdy odczeka się ok 1-2 h, odpala bez problemu (po ostygnięciu), i znowu można normalnie śmigać. Wymieniana była cewka wraz z opornikiem, kable WN, świece, gdy już odpali chodzi bezbłędnie...gdzie leży przyczyna tego problemu? Galant 1988 1.8 na gaźniku LPG
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 30-06-2010, 10:49   

na 99% w instalacji gazowej... ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-06-2010, 23:08   

Czujnik temperatury sprawdź, ale może to być kwestia gaźnika i jego regulacji. Ja mam w starym galancie 1.8 w gaźniku i różne były przygody z nim. Jak coś to możemy się spotkać i porównać jak to wygląda.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
qattro18 
Forumowicz

Auto: E32A
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 58
Skąd: Toruń
Wysłany: 30-06-2010, 23:20   

Taki ich "urok" - walcze z tym od roku jest to jakis figiel elektryki bo przełączam na benzyne odpalam wracam do LPG i jest ok byc może winien jest przełącznik benzyna /lpg
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-06-2010, 23:24   

A na benzynie odpala zawsze bez problemu ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
adamk_wawa 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 88' 4G37 1.8 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-07-2010, 10:34   

instalacja gazowa- wątpię, jak już odpali to chodzi jak szwajcarski zegarek, jak się go wyłączy po pełnym rozgrzaniu (90 C) to nie odpala w 80% przypadków, schłodzi się to zajmuje mu to ułamek sekundy...co do gaźnika, to tak jest wyregulowany że na benzynie w ogóle nie trzyma obrotów, przy regulacji był wybór, albo będzie dobrze chodził na benzynie i źle na gazie, lub odwrotnie, wybrałem oczywiście tańsze rozwiązanie ;) ..także teraz odpalenie na benzynie nie jest możliwe. Mi się wydaje że jest to kwestia cewki zapłonowej, rozgrzana nie daje odpwiednio dużego napięcia na świece, a jak już jest uruchomiony samochód to sprawę ratuje alternator...co o tym myslicie? Maretzky85 może się jakos spotkamy i zobaczymy jak się zachowuje przy innej cewce?
 
 
qattro18 
Forumowicz

Auto: E32A
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 58
Skąd: Toruń
Wysłany: 01-07-2010, 13:19   

Mnie na benzynie odpala bezbłednie (jak jest) więc dlatego sugeruje system sterowania ale Twoje ustawienia mnie dziwią bo najpierw ustawiamy by dobrze chodził na bezynie i dopiero doregulowujemy ustawienia LPG bo wtedy jest rozsądne zużycie paliw daj znac bo też jestem zainteresowany
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-07-2010, 19:36   

adamk_wawa, nie ma problemu, tyle, że nie wiem o której wrócę z pracy.
Jak coś to dzwoń pod wieczór. 510 607 035
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
adamk_wawa 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 88' 4G37 1.8 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-08-2010, 14:13   

no i wyszło szydło z worka...mitsu_pl miał rację, cała wina lezy po stronie istalacji LPG. Zapchany był zawór (za filtrem), wystarczyło wypuścić zanieczyszczony gaz i problem momentalnie znikł...na przyszłość - wszystkim użytkownikom LPG radzę systematczną wymianę filru, potem są tego typu niespodzianko-zagadki, no i polecam i pozdrawiam serwis POWER-GAS na Burakowskiej 14...fachowa obsługa+rozsądna cena :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.